The assassins(TeA) erklærer krig mot the Imorrtals(-IM-)

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• The assassins(TeA) erklærer krig mot the Imorrtals(-IM-)

Vi er jo allerede godt i gang med krigen men det var ønskelig med en erkæring så da får eg vel skorte noe greier. Start tidspunktet vet eg ikkje men vi setter slutten til 23. feb kl 18 rett før påsken begynner, så da blir det ca 2 mnd til med action og moro. Synes det var på høy tid at det ble en ny krig her på serveren så fint at dere også ville være med å leke med oss. Ser at det allerede er et høyt engasjement så håper det fortsetter slik.

Good luck chuck :D
    • Takk Mea1 :D

Vi vil skrive under på at utfordringen er akseptert og at vi skal sørge for å skape litt action hos dere ;)
      Slutt dato for krigen ser god ut, men dersom vi finner det nødvendig så kan vi fortsette utenfor den fastsatte datoen også.Dette vil tiden vise og vi kommer selvsagt til å avtale en annen dato dersom vi ønsker det.Inn til videre så ønsker vi dere lykke til og håper på en god krig der alle for det morro.

E_c_N
    • Kom hjem fra ferie og rett i krig,mn dette takler man da helt fint...lite gull men har før klart meg lenge på det,så hvorfor ikke nå oxo. Litt rart å krige mot dem jeg før har kriget med,men ønsker alle parter lykke til..:)
    • New

Etter mye hyggelig kommunikasjon med IM, foreslo de å avslutte krigen tidligere enn planlagt, dvs 12.februar.
      Hovedgrunnen er at begge allianser har ikke god tid, det kan man merke på mangel av rapporter, bare ECN og meg der.

Siden trådstarteren zimba har vært lite aktiv i det siste, får jeg som general lukke tråden for han.
      Som vanlig fikk vi mye motstand, noe som er alltid gøy å banke. Håper på ny krig i framtiden :D

Tusen takk til Infinity for dette stilige bildet!