T-S,Asc,D-T,D-B vs XO (avsluttet)

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• T-S,Asc,D-T,D-B vs XO (avsluttet)

Hei da har de fleste blitt lei av oppførselen til XO og disse 4 alliansene har bestemt seg for og gå til krig mot XO.

Grunnen til at krigen starter er at XO angrep T-S og plaget dem hele tiden, og da bestemte T-S for og stoppe dem.Derfor kontaktet de Asc,D-T,Mafia og sine allierte D-B.Sammen skal disse 4 alliansene beskjempe XO og krigen kan starte!!!

Krigserklæringen er pr. 7/11-08 ugyldig. Grunnen står neders i tråden

E_c_N
  • Dårlig grunn å angripe for noen få angrep, men det er bare å angripe. Vi har jo vært så heldige at vi har visst om at dette skulle skje, så vi har hatt god tid til å forberede oss ;)
  • Du får unskylde at jeg poster i denne tråden men den der erklæringen hadde aldri blitt godtatt på .org. Kriger erklæres mellom to og to allianser. Så det skulle egentlig vært fire tråder her hvor vær allianse erklærer krig med XO.

Så lenge den blir godkjent antar jeg at det er greit alikevel da. Kan jo godt ha litt andre regler her enn på .org.
  • En skam krigen ikke kunne blive til noget - det er efter min mening det halve af gameplayet i ikariam - det har vi desværre ikke har set meget til her på .no

Men jeg kan læse længere oppe i denne tråd at tuck var 110% klar - derfor må han også være godt træt af at krigen ikke blev til noget - derfor udfordrer jeg tuck til kamp en mod en (just for fun).

Mjølner (no. 13 på generel med 9352 points)
    vs.
    Tuck (no. 8 på generel med 11038 points)

Hvis tuck accepterer udfordringen forslår jeg følgende regler:

Start: Nu hvis tuck accepterer
    Slut: Fredag d. 07.11.08 kl. 24:00 (sidste angreb skal være afsluttet på dette tidspunkt)

Taber er den der:

1) Siger stop i denne tråd inden slut tidspunktet.
    2) På et tidspunkt i løbet af kampen ikke er på top 100 generel længere.
    3) Har mindst points på generel på fredag d. 07.11.08 kl. 24:00.

Jeg har ikke noget imod hverken XO eller tuck - denne udfordring skal blot ses som lidt sjov i gaden - håber tuck tager imod den.

Vh
    Mjølner
  • Dette er jo noe dere kan ta etter krigen om så....

For selv om D-B ikke står på T-S, Asc, og DT sin side, så er i allefall -XO- i krig med resterende krigstartere....
  • Originally posted by Mjølner
    En skam krigen ikke kunne blive til noget - det er efter min mening det halve af gameplayet i ikariam - det har vi desværre ikke har set meget til her på .no

Men jeg kan læse længere oppe i denne tråd at tuck var 110% klar - derfor må han også være godt træt af at krigen ikke blev til noget - derfor udfordrer jeg tuck til kamp en mod en (just for fun).

Mjølner (no. 13 på generel med 9352 points)
    vs.
    Tuck (no. 8 på generel med 11038 points)

Hvis tuck accepterer udfordringen forslår jeg følgende regler:

Start: Nu hvis tuck accepterer
    Slut: Fredag d. 07.11.08 kl. 24:00 (sidste angreb skal være afsluttet på dette tidspunkt)

Taber er den der:

1) Siger stop i denne tråd inden slut tidspunktet.
    2) På et tidspunkt i løbet af kampen ikke er på top 100 generel længere.
    3) Har mindst points på generel på fredag d. 07.11.08 kl. 24:00.

Jeg har ikke noget imod hverken XO eller tuck - denne udfordring skal blot ses som lidt sjov i gaden - håber tuck tager imod den.

Vh
    Mjølner

Jeg vil fandme håbe Tuck tager imod udfordringen, det bliver sjovt at se hvem der vinder :)
  • Ettersom vi ikke er i krig med hverandre, men heller har en liten fredpakt ville det vært for dumt å utfordre hverandre. Jeg vil av mange grunndr ikke bli med i utfordringen, en grund er at XO er i krig med en del andre allianser, og XO vil derfor kunne trenge hjelp på andre fronter. Vil ikke risikere å miste tropper som heller kunne bli brukt i krig, men jeg må si at det er et morsomt påfunn, men passer ganske dårlig for øyeblikket. Må tenke allianse først, noe jeg håper alle forstår

Jeg er heller ikke den personen man helst burde utfordre, siden jeg tenker alltid allianse først ;)
  • Dette er jo et glimrende eksempel på hvorfor slike kombinerte krigserklæringer ikkebør tillates. De som er med i krigen her vet jo ikke en gang at de er det.

En krig skal erklæres av lederen eller generalen i den gjeldende alliansen. Jeg foreslår at dere lager en ny krigstråd. Dette er jo bare rot.
  • Siden det bare er surr og det ikke har vært noen kommunikasjon mellom alliansene dere i mellom er denne krigserklæringen ugyldig. Man kan nemlig ikke gå til krig og bare si at noen allianser står ved deres side

Tråden vil være stengt for øyeblikket. Skal det være snakk om en gyldig krig igjen skal det skrives en ny tråd, og denne fjernes

Men da kan man ikke komme å skrive at den og den alliansen blir med i krigen, uten at det har blitt avklart på forhånd

Dette er en selvskreven regel som så klart må følges

VIKTIG!!!

Hvis det blir angrepet over 6 ganger på en fra XO eller omvendt vil dette vær bashing. Dette gjelder fra og med 7/11-08

*Tråd stengt*