Sagbruk reset

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Sagbruk reset

Sidan det kun er meg igjen på øya mi, er alt av sagruk og svovelgruve blitt reseta til nivå 1. Synest dette er litt urettferdig sidan dei populerte øyane framleis er fullt oppgradert. Er det ein måte å få oppgradert dei raskare?
    • Hei Brynjulf :)
      Det fins en logisk grunn som du ikke vet om, noe jeg skal forklare her.

Først og fremst var det en server sammenslåing av 3 norske servere til 1 server slik at det ble rot på øyene. De som har samme plass på øyene i alle 3 servere, avgjøres av hvem som har hatt plassen lengst, dvs den eldste spilleren får beholde plassen, mens de andre 2 spillerne blir automatisk flyttet til en annen øy av samme ressurs hvis øya er full. Det samme kan skje når du blir inaktiv og forsvinner fra spillet slik at nye naboer kan bygge kolonier på dine plasser og når du kommer tilbake, blir du automatisk flyttet til andre øyer av samme ressurs. Er du på en kjedelig øy, er det sannsynligvis at du beholder plassene når du kommer tilbake.

Håper du forsto det!

Hilsen Seigmann

Tusen takk til Infinity for dette stilige bildet!
    • Det Seigmann sier er korrekt. Jeg vil bare legge til følgende: Sagbruk blir ikke tilbakestilt til 1 fordi det ikke er folk på øya, den var aldri høyere. Dersom du husker sagbruket som høyere er det fordi du nå har en ny øy (f.eks. etter å ha vært i ghostmode, men andre spillere har plassene på øya du en gang var) Da flyttes du til øy med samme ressurs som den du hadde før, men altså ikke samme øya.