Pirater har blitt siktet på Gamma

• Allianse

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Pirater har blitt siktet på Gamma

Det hele begynte som et rykte i kroene på Gamma. "Har virkelig piratene dukket opp igjen?". Det går kaldt nedover ryggen på folk når dette ryktet blir visket i mørke kriker og kroker av havneområdene. En ny tid var i emning.

Epoken hvor konger dannet allianser for å kvele potensielle trusler til den økonomiske veksten av øyriket var over. To verdener kolliderte og berømte konger døde med dem. Byer fulle av liv og lys sluknet stille hen. Lenge trodde man at disse byene var kun ruiner fra en svunnen tid. Forbindelser med verdener som tidligere var kjent. Hadde nå blitt et fremmed sted hvor smuglere og kriminelle fikk regjere fritt.

Apatien stod sterkt hos de rike og veletablerte kongerikene på Gamma. Helt til viktig cargo begynte å forsvinne i hopetall. Ryktet om tilbakekomsten av pirater fikk kjøtt på bena da forbindelsene til vinbyen San Juan brått ble stanset. Gamle sjømenn som tidligere hadde kjent krig på kroppen forstod vel hvilken ondskap som kunne ligge å slumre i kroppen på et menneske. "Det er pirater" sa de, men folk lo og kalte gubbene for paranoide. Den hånlige latteren stilnet raskt en dag da en forslått mann kom inn på hoffet.

-Disse bandittene! Et mannskap fra et fjernt himmelstrøk malte San Juan rødt. I flere dager herjet mannskapet byen etter at de hadde plyndret vinlageret. Tempelet minnet mer om bordell enn et sted hvor man hedret gudene. Jeg har aldri sett så mange mennesker drive med utukt, sier mannen med en forferdet stemme. Det er tydelig at han har mer på hjerte.

Man så raskt at mannen var av edel opprinnelse. Til Tross for at klærne var skittne så man at stoffet var dyrt. Et segl på kappen viste at han tilhørte en familie som tjente gode penger på handel. "En mann av en slik status ville vel ikke ha løyet om noe sånt?", kunne man høre bli hvisket blant forsamlingen.

Mannen hostet og harket. Automatisk trakk folk seg tilbake i frykt for dødelige sykdommer. Mannen pustet og hveste. Det var tydelig at han brukte alle kreftene han hadde for å holde seg oppreist.

-Disse arrogante og velmente idiotene. Mannen begynte å hulke, men stanser brått for å verken skjemme ut seg selv eller kongen.

-Vi var handelsmenn fra øst, ærede konge. Vennene mine ville stanse den blasfemiske herjingene til dette mannskapet som hadde vart i to døgn. En amper diskusjon mellom oss og disse bandittene utviklet seg til en voldelig konfrontasjon. Før vi viste ordet av det...

Han hoster og harker. Denne gang lander det mørk og koagulert væske på det kritthvite marmorguvlet. Han puster og hveser høyere enn tidligere. Mannen skjelver, og han virker med ett mye svakere. Han fortsetter med en spak stemme.

- Gatene til San Juan ble raskt etter denne hendelsen fylt opp til randen av lemmer og forslåtte lik. Før vi visste ordet av det fløt blod og vin sammen til ett, og fra tempelhøyden kunne man høre rungende latter fra disse mennene. For oss var dette et masaker. For dem var det underholdning.

Nok en gang fylles luften med en kvelende stillhet.

Forsamlingen kvepper til når mannen hever sin røst.

-San juan er død! Og snart er vi det og, skriker mannen.

Samtidig som han utbryter dette så svikter beinene under han. Før hodet rekker å treffe bakken så har mannen tilsluttet seg rekkene til dødsguden Hades. En utålmodig gud.

-"Piratene er tilbake". Folk Gjentar det et par ganger.

Heisann! Håper dere likte introduksjonshistorien til alliansen min. Ideen min er å vekke serveren til liv igjen ved å ha en spillestil som rammer større spillere som kanskje har blitt for bekvem med en spillestil som fokuserer på simming. :pirat:D Jeg håper at det er flere som tyr til en lignende spillestil på serveren hvor det først og fremst er de større spillerne som får seg noen overraskelser. Gamma trenger litt mer drama for å være en gøy server. Oppfordrer flere til å kjøre en lignende stil. Kanskje også bryte opp noen gamle mønster. :)

Har foreløpig 1000 poeng så jeg må først bygge meg opp før jeg kan bli en liten plagsom pirat. Jeg håper dog at jeg kommer dit før noen utrader det lille jeg har av militær kapasitet.

The post was edited 2 times, last by Frozt ().

• Kan nog vara den bästa introduktionen jag någonsin sett! :D

TeamManager Ikariam.se
      TeamManager Bitefight.se.
      ForumAdmin Gladiatus.DK
      ForumAdmin Gladiatus.Se
      IRC supporter Ikariam.DK
      IRCAdmin RunesOfMagic.com
      Network supporter OnlineGamesNet
      GameOperator Gladiatus.No