B-H oppløses

• Allianse

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• B-H oppløses

Kjære Ikariam.

Da vil jeg som leder av B-H (Beta-house) takke for 5 fantastiske år i sjefstolen i B-H.

Da har det seg desverre slik at alliansen B-H oppløses mandag 4 april grunnet uenigheter i ledelsen. Vi har derfor valgt å sette strek nå
      som vi enda er på topp isteden for å gjøre det når vi er på bunnen. Jeg vil takke alle spillere som siden 2011 har vært medlem/sammarbeidet
      med alliansen vår frem til nå.

Med tanke på at B-H alltid har vært alliansen i mitt hjerte er det også slutt for meg på ikariam, så jeg ønsker dere lykke til i fremtiden
      alle spillere på norsk server.

Dere kan også forvente at det blir mange allianse-løse spillere i løpet av mandagen og tirsdagen, så jeg håper av den grunn dere kan ta
      de gamle B-H medlemmene godt i mot.

Takk for 5 fantastiske år ikariam, og ikke minst den flotte alliansen B-H.

- Janesto/jan-s/jan-e
    • Dette syns jeg var så forbannet dårlig gjort av deg,det finnes da andre måter å løse problemer på enn å bare slette hele alliasen??? men helt greit det ..jeg gidder ikke bli frem til den blir slettet en gang og forlater den gladlig selv nå. selv om jeg ikke er enig i alt hva som forgår er virkelig dette ikke måten å gå frem på,dette er liksom takken til alle medlemmer som har stått på? hva i alle dager er dette for noe tull liksom...men jeg skal nok klare meg jeg. For det har JEG gjort før!!!!!!!!
    • Først og fremst vil jeg takke alle for de 5 fantastiske årene i B-H, har vært kjempe kult å spille sammen med alle :) og selv om vi ikke akkurat har vært godt likt til tider har det vært fantastisk å se hvor bra samholdet i alliansen har vært frem til nå.

Når det er sagt synes jeg det er kjempe leit at alliansen og alt vi har jobbet for avsluttes på en slik unødvendig og teit måte. Jeg ønsker alle gamle b-h spillere lykke til videre, og må nok dessverre gå inn i tenkeboksen for å tenke ut hva neste steg blir. synes beslutningen av å legge ned alliansen er kjempe kjip, og skulle ønske det ble løst på en annen måte.

Bildet er laget av Infinity og tusen takk for det :D :ty:D

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
    • hallo?? hvordan kan du seriøst ta så lett på det opti? Mulig jeg er den som er teit her men ærlig talt opti,trodde du var mere stå på spiller enn dette,men sååååå feil tok jeg altså.

jaja..ha lykke til videre dere og håper jeg kommer i krig med dere. PS takk for den gode opplæringen som jeg med glede bruker videre mot hver enkelt av dere.
    • Meget interessant å se en vellykket allianse falle fra hverandre etter så lang tid. Er jo klart at en allianse opplever vonde dager og gode dager, men det er synd at vi ikke klarte å finne en løsning denne gangen. Det har vært kjekt mens det varte, tviler på at jeg finner et bedre sosialt hjem enn B-H, så det var virkelig en trist nyhet å høre.

Tusen takk til Infinity for dette stilige bildet!
    • Synes det er dumt at dette skal bli resultatet av en uenighet...
      Må si eg hadde forventet en mer voksen løsning på interne uroligheter enn å gå dit hen å barre slette alliansen... makan...
      :face:D
      ---> Drømmehagen <---

Har alltids en kulturavtale eller fem ledig ^^
    • enig drømme...forventet en mer voksen avgjørelse enn dette...imponert over hvodan du holder deg rolig for jeg koker innvendig av sinne. sikkert lite voksent av meg ,men når du koker av sinne er det fort gjort å glemme og være fornuftig.
    • Vel jeg valgte å slette det første eg skrev for å si det sånn :P

Det ordner seg for snille jenter sol, vi får kjempe mot gutta på vår egen måte ser det ut som. Saklig diskusjon kom vi ikke langt med i alle fall.. Helt patetisk...
      ---> Drømmehagen <---

Har alltids en kulturavtale eller fem ledig ^^
    • Sol wrote:

hallo?? hvordan kan du seriøst ta så lett på det opti? Mulig jeg er den som er teit her men ærlig talt opti,trodde du var mere stå på spiller enn dette,men sååååå feil tok jeg altså.

jaja..ha lykke til videre dere og håper jeg kommer i krig med dere. PS takk for den gode opplæringen som jeg med glede bruker videre mot hver enkelt av dere.

Jeg er enig med deg i at det er utrolig kjipt og helt feil løsning å legge ned hele alliansen isteden for å fikse opp i problemene. men hva hjelper det å klikke på hverandre her på forumet? vi får dessverre ikke gjort noe med at lederen sletter alliansen, vi får heller prøve å tenke fremover og forhåpentligvis finne en bra løsning. jeg skjønner veldig godt du er irritert sol, det er jeg og, men krangling startet dette, da kan vi ikke la krangling være det siste vi husker etter en fantastisk tid i b-h, vi må prøve å være venner.

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
    • ja krangel startet dette...hvis jeg ikke husker feil så var hvertfall ikke du og jeg enig.. Så hvordan vi kommer videre med dette er meg en stor gåte,for jeg klarer faktisk ikke på nåværende tidspunkt se at det er mulig vi sammerbeider opti.

Og drømme...ja...vi jentene må stå sammen..:)
    • bare for å ha sagt det opti. da jeg kom inn i bh via beta så antok jeg du var min venn,men i dem siste dagene er det helt klar ikke slik jeg trodde...fy fader...du har virkelig vist ditt sanne deg og jeg føler kun at du har dolket meg i ryggen. nå er jeg kanskje den som er mest sint her,men jeg føler at pga mitt forslag har dette ksjedd og alle går imot meg..bortsett fra noen få...derriblant drømme.
    • Nei, det at vi ikke var helt enig er ingen hemmelighet. Når det er sagt var vi uenig i en liten del av spillet her, ikke noe mer. så jeg ser vel ikke helt grunnen til at vi ikke skal kunne samarbeide mer selv om vi ikke var enige. det hele problemet i den saken her er at valget havnet på å oppløse hele alliansen isteden for å vurdere å kutte ut den delen av spillet vi ikke var enig om.

enig eller ikke enig, bør det være mulig å være venner uansett. vennskap bør gå over spillet.

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
    • tro hva du vil,du av alle har da sett meg sint vil jeg tro...ser det ut som jeg spiller her E-c-n?men klart alt må bety en april spøk så fort noe skjer noe ikke sant?
      Hold deg heller unna om du ikke har noe fornuftig å si!!!
    • Damn.. har aldri sett deg så sur :D :D
      Ro ned litt, la sola skinne :D

Ingen imperium/makt varer evig, men en oppløsning på denne måten er for latterlig til å bli trudd på.Jeg tror det er en aprilsnarr, men vis det ikke er det så kan mann alltids stifte en ny allianse? Har jeg forstått det riktig så er det 2 ulike meninger, da kan disse to ulike meningene starte vær sin nye allianse.Kun ett tips :)
      Men forstår meget godt at du blir sint, uansett hvor uenig mann blir så skal det aldri føre til oppløsning, bedre å forlate alliansen om du ikke er enig.

Ikke noe fornuftig å si, hva forventer du at jeg skal skrive?
      Dere viste dere frem som den beste kompis gjengen for bare noen dager siden og alt var perfekt i B-H.Nå krangler dere på åpen forum....
      Det er 1.april, saken kom uforventet og den er ikke minst så latterlig at det ikke kan være noe annet enn aprilsnarr.Beklager sol om du blir irritert på meg nå så bare overse dette og ikke svar på det.Jeg står på mitt og tror fremdeles at det er aprilsnarr :D

E_c_N