B-H mot Henne + venner

• Kamprapport

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Huff,
    ifølge deg er jeg en hoven blei
    Ifølge Hermod er jeg en dårlig spiller

Jaja.Jeg har iallfall ikke jukset eller stukket ennå.
    Gamma (CMA og MM), Rho (Cut-U), Pi (FIGHT), Sigma (uMAD)
    Takk til datteren min for den flotte Avataren :)
  • Hermod wrote:

Nå har du kanskje ikke lest alt hva som har blitt skrevet her. Men grunnet til at N1tram flyttet byen sin er fordi VI nå har avsluttet krigen i DERES kjerne/område. Det er deres valg om dere vil starte en ny krig mot oss, men da kommer det til å bli i B-H sin kjerne. Vi kommer ikke ut til dere :) Derfor flyttet han byen. Ingen grunn til den står i deres kjerne når han ikke har noe å bruke den til hos dere.

Og jo, som du kanskje så på gauntlet er det den alliansen som har mistet minst som vinner. Det vil si at B-H vant. Den sluttet sånn:
    B-H hadde drept 1,088,925 generaler, dere hadde bare drept 1,014,834. Det betyr at B-H vant :)

B-H har vunnet denne krigen stort

1088k mot 1014k, ja det var overlegent. Flaks for dere at dere fikk trukket dere ut før pendelen snudde motsatt vei.

Alle skjønner vel dessuten at dere flyttet byene tilbake akkurat nå pga piratsyklusen. Dere kan jo i det minste være ærlige.

The post was edited 1 time, last by mortis ().

• mortis wrote:

Hermod wrote:

Nå har du kanskje ikke lest alt hva som har blitt skrevet her. Men grunnet til at N1tram flyttet byen sin er fordi VI nå har avsluttet krigen i DERES kjerne/område. Det er deres valg om dere vil starte en ny krig mot oss, men da kommer det til å bli i B-H sin kjerne. Vi kommer ikke ut til dere :) Derfor flyttet han byen. Ingen grunn til den står i deres kjerne når han ikke har noe å bruke den til hos dere.

Og jo, som du kanskje så på gauntlet er det den alliansen som har mistet minst som vinner. Det vil si at B-H vant. Den sluttet sånn:
    B-H hadde drept 1,088,925 generaler, dere hadde bare drept 1,014,834. Det betyr at B-H vant :)

B-H har vunnet denne krigen stort

1088k mot 1014k, ja det var overlegent. Flaks for dere at dere fikk trukket dere ut før pendelen snudde motsatt vei.

Alle skjønner vel dessuten at dere flyttet byene tilbake akkurat nå pga piratsyklusen. Dere kan jo i det minste være ærlige.

Jeg vil få rettet opp i noe som tydeligvis er en misforståelse her.

1) Vi avsluttet ikke fordi gauntlet ble mer og mer gjevnet ut de 4-5 siste dagene, men rett og slett fordi alliansen valgte å endre måte å spille på denne krigen, som betyr at vi derfor ville ha en ny erklæring mot oss isteden for å fortsette på den gamle.

2) jeg har byen min der enda, så har ingenting å si for meg om det kommer premie eller ikke, dette er noe vi har bestemt sammen, ikke pga pirater, at dere kom litt tilbake eller noen ting. vi vil spille på en annen måte nå, derfor er den første krigen slutt

Bildet er laget av Infinity og tusen takk for det :D :ty:D

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
  • Greit det Opti., men det er jo ikke slik det ser ut utenfra.

Han med navnet man ikke får lov til å nevne, og han andre som egentlig har sluttet men som ikke har sluttet likevel, har vel kokt sammen strategien :)

Uansett, godt spilt og dere vant.
  • Ettersom jeg ser (beklageligvis litt sent) at det er begynt en diskusjon i en tråd som skal handle om kamprapporter, velger jeg å stenge denne tråden under midlertidig virkning. Hvis tråden skal åpnes igjen, må jeg motta at dette er ønsket av alle parter, og at alle parter skal videre følge reglene. Reglene for forumet (for de som har glemt dem) kan du finne her.

Stengt tråd for Off-topic. Infinity

Vi er barn til vi dør