Valhall er tilbake!

• Allianse

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Valhall er tilbake!

Heisann!
      Jeg har spilt på Alpha siden 2008, siden den tiden har jeg mistet brukeren min og ha måtte starte på nytt. Etter jeg hadde kommet over det begynte jeg å bli litt mer aktiv på Alpha og ble med i allisansen Valhall (VAL) som var en god allianse med en god leder, med navnet Airwaves. Jeg har hatt meg en lang pause og begynte å spille igjen 10. Mai i år og fikk med meg at Alpha skulle legges ned, noe som gjorde meg trist, men på en måte glad at vi skulle få komme på server med mer liv (når jeg begynte å spille var bare Alpha tilgjengelig, så jeg hadde ikke serlig valg :P )

Når jeg spilte på Alpha likte jeg godt å lage eksterne og interne alliansesider. Jeg drev 3 allisanser før som jeg tørr å påstå kom seg opp til en sterk 27. plass og hadde vært med i mange forskjelige allianser, så jeg viste litt om allisanse drift og laging av alliansesider. Siden jeg likte dette så godt så spurte jeg Airwaves om jeg fikk lov til å lage Valhalls side, siden den var litt kjedlig å se på. Jeg lagde noe som han og resten i alliansen likt godt, og jeg følte selv at jeg kom litt nærmere medlemmene i alliansen, spesielt Airwaves. Jeg snakkte godt med han og hjalp ham på de måtene jeg kunne. Jeg tok også alltid backup av de alliansesidene jeg lagde, der Valhalls nye side var en av dem og som nå er på plass på Gamma.

Nå til slutt kommer jeg til poenget med denne meldingen.
      Nå spiller jeg på Gamma nå og jeg søker både nye og gammle medlemmer til denne alliansen, spesielt Airwaves som er den rette lederen av alliansen. Du finner meg in-game under navnet Ike. :up

Ta gjerne kontakt!