Spiller Detaljer - Kategori Verdensrike

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Spiller Detaljer - Kategori Verdensrike

Hello,
      I would like to report a translation error.
      Here are the most important points:
      • Screenshot:

• Exact text content that needs to be corrected:

Spiller detaljer

Ketegori Verdensrike

Utvidelse
      Egne xx byer.

Forsker
      Fullfør alle nivå xx fremtidige forskninger.

Aktivitet
      Få 7-dagers bonus xx ganger.

Poeng
      Score xx poeng i den totale highscore tabellen.

Highscore:
      Nå topp xx i alle highscore tabeller.

Oppfinnelser:
      Forbedre skade og rustning til xx enheter til bronse.
      • (Game version): v. 0.6.3
      • Point in the game where it appears:

Under "Spiller detaljer" in the "Verdensrike" category.
      • What exactly should be changed:

Spiller detaljer (Spillerdetaljer)

Kategori (Should add : after Kategori) Verdensrike

Utvidelse
      Egne (Eie) xx byer.

Forsker
      Fullfør alle nivå xx fremtidige forskninger. (If I understand what this is suppoused to say, it should say "Fullfør alle xx nivåene av fremtids-forskninger." but this still doesnt make much sence, since you can do more than ten of the future researchs. What exactly do you mean?)

Aktivitet
      7-dagers bonus (7-dagersbonus (or syvdagersbonus)) xx ganger.

Poeng
      Score (Få) xx poeng i den totale highscore tabellen. (Toppscore-tabellen (or highscore-tabellen, but I think "Highscore" should be exchanged with "Toppscore" throughout the game.)

Highscore:
      Nå topp xx i alle highscore tabeller. (highscoretabeller)

Oppfinnelser:
      Forbedre skade (våpnene) og rustning (rustningene) til xx enheter til bronse.

Kind regards
      HaakonVII
      Tidligere kjent som GameOver201

The post was edited 1 time, last by HaakonVII ().

• HaakonVII wrote:

Highscore:

Det er ikke snakk om i alle highscore tabellene heller. Det er snakk om i "Total poeng" listen.
      Jeg er ikke topp 10 i alle highscore tabellene og telleren er begynt å telle.

:pirat:D Robbed by GF (Update v0.7.6) :pirat:D
      :thumbdown: Even more pain included by GF (Update v7.8.0) :thumbdown:

:icon_frown :icon_frown :icon_frown

The post was edited 1 time, last by Evilbuns ().

• Evilbuns wrote:

HaakonVII wrote:

Highscore:

Det er ikke snakk om i alle highscore tabellene heller. Det er snakk om i "Total poeng" listen.

Er det med vilje at du skriver ordet jeg rettet på feil konsekvent gjennom hele posten din?

Og forresten, jeg er fullstendig klar over a det er MASSE annet feil i de nye prestasjonene. Orker ikke bruke krefter på å kommentere at noe er feil, når det i realiteten aldri kommer til å bli rettet opp.

The post was edited 1 time, last by HaakonVII ().

• HaakonVII wrote:

Evilbuns wrote:

HaakonVII wrote:

Highscore:

Er det med vilje at du skriver ordet jeg rettet på feil konsekvent gjennom hele posten din?

Og forresten, jeg er fullstendig klar over a det er MASSE annet feil i de nye prestasjonene. Orker ikke bruke krefter på å kommentere at noe er feil, når det i realiteten aldri kommer til å bli rettet opp.

Rettskrivningen og orddelingen driter jeg i. Meningen med setningen er noe annet...

Hva med å bli tildelt stillingen som oversetter i teamet. Vet andre har vært det tidligere. Da kan du fikse opp i det selv.
      :pirat:D Robbed by GF (Update v0.7.6) :pirat:D
      :thumbdown: Even more pain included by GF (Update v7.8.0) :thumbdown:

:icon_frown :icon_frown :icon_frown

The post was edited 1 time, last by Evilbuns ().

• Evilbuns wrote:

HaakonVII wrote:

Evilbuns wrote:

HaakonVII wrote:

Highscore:

Rettskrivningen og orddelingen driter jeg i. Meningen med setningen er noe annet...

Hva med å bli tildelt stillingen som oversetter i teamet. Vet andre har vært det tidligere. Da kan du fikse opp i det selv.
      Jeg har søkt om oversetter-stillingen for en stund siden, siden den som gjør det nå tydeligvis er inkompetent til å gjøre det, og bare bruker google translate, uten noe rettskriving. Fikk aldri noe svar fra vår innaktive board admin, Romulus, som tydeligvis har ansvaret for å "ansette" folk til stillinger.

Menmen, jeg har bedre ting til å bruke tiden min på, om de ikke ønsker hjelp.