Na erklærer herved krig mot MERC

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Na erklærer herved krig mot MERC

Na erklærer herved krig mot Merc.

Da var det på tide å få litt liv på alpha igjen :) Merc var så hyggelig mot oss i sommer ved å erklære krig når alle i NA var på ferie, så nå er det hevn :) Egentlig ikke hevn siden Merc vet dette kommer da :)

Oppstart for krigen blir fredag 24. Oktober kl 18.00.

Dette er en vennlig krig så vi plyndrer ikke......

Varighet for krigen blir 3 uker......

Ps...skulle det være andre som vil delta på alpha som ikke er i merc eller NA så kontakt meg inngame :)

(psps....Husk at lørdager er hellige så då kriger vi ikke, da skal seadon på byen så da er det timeout til søndager kl 15)

seadon
    • GSA hiver seg på

GSA ønsker å bli med i denne krigen. Derfor vil jeg erklære NA krig. Vi blir med på de krav som NA stiller for denne krigen og vi vil ikke plyndre. Vi ønsker å delta på en ridderlig måte og kunne være med å lage litt liv igjen på serveren. Ingen mål for oss i dette, blir en krig der vi deltar for å kunne være med på noe som skjer. NA er større enn MERC, derfor blir vi med MERC i denne krigen. Ingen standpunkt tar vi, og hvis NA og MERC har noe uønsket mellom seg, så er det i mellom de to alianser. Ikke noe som vi skal blande oss inn i.
      Betal eller dø..
    • Da er krigen igång om få timer!
      Ønsker lykke alle sammen lykke til, og jeg håper dette skaper aktivitet for mange her :)
      Jeg må også nevne at utifra generalscoren så imponerer både MERC og GSA meg med et stort antall generaler, da jeg trodde NA kom til å være den ledende parten med flest generaler fra start.

Gleder meg til å følge med her! :)
      :)
    • Lykke til begge sider ja :up
      Vil også bekrefte ryktene at Seigmann er tilbake, med navnet på engelsk, Jellyman, siden ingen gidder å kalle han Seigmann, kun seig, noe som har plaget han og derfor er han bedre fornøyd med Jelly.

Tusen takk til Infinity for dette stilige bildet!
    • Ble tap i første sjøslag, på grunn av koloss.

Sjøslag nær War
      (24.10.2014 22:48:11)
      master85[-NA-] fra Simba
      vs
      Mortis[MERC] fra War, Svorovia, Vinortis, Vinmonopolis, Opti[MERC] fra Mösä

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Rambukkskip..........................146(-54) - Rambukkskip.........................2487(-54)
      Flammeskip...........................73(-127) - Flammeskip..........................1064(-55)
      Morterskip.............................80(-0) - Morterskip............................385(-0)
      Damp Styrke...........................100(-0) - Damp Styrke.........................1261(-21)
      Rakett Skip...........................68(-12) - Rakett Skip..........................432(-12)
      ............................................. - Dykkebåt...............................30(-0)
      Padle Motorbåt.........................80(-0) - Padle Motorbåt........................505(-0)
      Ballong Transporter....................54(-6) - Ballong Transporter...................285(-6)
      Jolle..................................20(-0) - Jolle.................................170(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generaler.............................-1561.4 - Generaler...............................-1619
      Offensive poeng........................4047.5 - Forsvarspoeng..........................3903.5
      Skade Mottatt...........................78070 - Skade Mottatt...........................80950
      Skade Prosent.............................49% - Skade Prosent.............................51%

Mirakelet til Mortis[MERC] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:03:11)

Mirakelet til master85[-NA-] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:03:11)

Mirakelet til Mortis[MERC] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:18:11)

Mirakelet til master85[-NA-] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:18:11)

Mirakelet til Opti[MERC] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:27:22)

Mirakelet til Mortis[MERC] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:33:11)

Mirakelet til master85[-NA-] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:33:11)

Mirakelet til Mortis[MERC] 'Koloss' er aktivert. (24.10.2014 22:36:28)

Mirakelet til Mortis[MERC] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:41:54)

Mirakelet til Opti[MERC] 'Hefaistos` smie' er aktivert. (24.10.2014 22:48:11)