1vs1 Reider, Seadon

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• 1vs1 Reider, Seadon

Etter at seadon tullet med meg Reider84 så har jeg gitt han ett varsel på at det smeller:) Regner med det blir noen rapporter fra og med morgen kveld og utover mot det nye året. Kan jo være gøy og poste kampraportene under her:) Tvi Tvi

Fint vis -NA- og -XO- holder seg langt unna denna konflikten.
    • Det ble en kamp foreløpig før plutselig Reider hev seg i feriemodus når han såg han ville tape ! må si jeg er svært skuffet ettersom jeg måtte bygge mye når han erklærer meg krig !
      Slaget for The End
      (25.11.2013 5:11:19)
      reider84 fra Polis 5, Polis 2
      vs
      seadon fra The End, Kokkos, Chikago k, Outpost 13

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Skytter..............................1345(-0) - Skytter..............................1000(-0)
      Spydkaster..........................1034(-36) - Spydkaster...........................2000(-0)
      Sverdkjemper......................4746(-3912) - Sverdkjemper.......................970(-3790)
      Hoplitt...........................1496(-5018) - Hoplitt............................136(-3694)
      Dampkjempe...........................1809(-5) - Dampkjempe..........................684(-266)
      Gyrokopter..........................1212(-30) - Gyrokopter...........................387(-54)
      Bombardier..........................456(-718) - Bombardier..........................232(-628)
      Rambukk..............................331(-50) - Rambukk...............................42(-58)
      Katapult................................4(-8) - Katapult..............................18(-42)
      Morter..............................162(-138) - Morter.................................0(-16)
      Kokk..................................220(-0) - Kokk...................................70(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generaler............................-20599.2 - Generaler............................-16367.8
      Offensive poeng.......................40919.5 - Forsvarspoeng...........................51498

Vinner(e): seadon
    • bare en lite oppdatering ! Reider er online på andre serevere men her som han har erklært krig er soppen ennå i feriemodus ! blir helt feil dette så når han kommer tilbake så erklærer jeg evig krig mot pysa reider fra selvsagt xo ! får jeg et angrep fra en aliert i xo igjen så blir byene deres okkupert så dere vet..........

seadon
    • La oss se det i øyne, du hadde tapt som det sang etter hadde det ikke vært for den kolossen din som aktiveres når du vet jeg går for og sove litt:) Ferie måtte jo da aktiveres slik at jeg kunne få litt søvn. Jeg har noen fridager igjen nå snart å da popper jeg ut tidlig en morgen og plyndrer deg litt igjen:) Ferie sparer meg for Gull og gir meg søvn, jeg skal krige mot deg når det passer meg og ikke deg kompis:)

Mvh. Din gode venn Reider
    • TIL INFO så alle vet det så brukte jeg koloss på 20 prosent ! ble angrepet fra en xo by like etter at jeg gikk på jobb ! allainsene skulle ikke blandes inn sa du ! En gang xo alltid xo ! det blir evig krig dette å det vet du som jeg sa så angriper jeg kl 18 i dag vis du ikke er tilbake !

seadon
    • Ærlig talt

I denne erklæringen kan jeg ikke se noen forbud på koloss, så Seadon gjorde rett i å fjerne en del av generalene til Reider. Han kunne da ha nevnt at det ikke er lov å bruke koloss i denne lekekrigen deres. Er nok synspunktet til Seadon i denne situasjonen, men når det gjelder Reider sitt synspunkt, så kan jeg også skjønne ham. Reider vil nok ikke være bekymret for byene hans døgnet rundt og vil heller dra fordel av fridagene ved å slappe av i sofaen hans.

Ellers nøytralt sett har begge to gode argumenter, det var sleipt av seadon å bruke koloss, så derfor ville reider også være sleip ved å aktivere feriemodus. Ingen forbud på feriemodus her heller, betyr vel ikke at reider har tapt krigen.

Slike detaljer kunne seadon selv ha tenkt på og nevnt dem som krav eller regler når han erklærer slike lekekriger. Personlig føler jeg at han hadde hastverk med å skrive en kort erklæring og derfor ikke tenkt på slike små viktige detaljer.

Hilsen en nøytral diplomat :P

Tusen takk til Infinity for dette stilige bildet!
    • Seigmann wrote:

Ærlig talt

I denne erklæringen kan jeg ikke se noen forbud på koloss, så Seadon gjorde rett i å fjerne en del av generalene til Reider. Han kunne da ha nevnt at det ikke er lov å bruke koloss i denne lekekrigen deres. Er nok synspunktet til Seadon i denne situasjonen, men når det gjelder Reider sitt synspunkt, så kan jeg også skjønne ham. Reider vil nok ikke være bekymret for byene hans døgnet rundt og vil heller dra fordel av fridagene ved å slappe av i sofaen hans.

Ellers nøytralt sett har begge to gode argumenter, det var sleipt av seadon å bruke koloss, så derfor ville reider også være sleip ved å aktivere feriemodus. Ingen forbud på feriemodus her heller, betyr vel ikke at reider har tapt krigen.

Slike detaljer kunne seadon selv ha tenkt på og nevnt dem som krav eller regler når han erklærer slike lekekriger. Personlig føler jeg at han hadde hastverk med å skrive en kort erklæring og derfor ikke tenkt på slike små viktige detaljer.

Hilsen en nøytral diplomat :P

Er Reider som har erklært meg krig då og ikke omvendt ! han har vel vert borte snart i 3 uker nå soppen