NA erklærer herved krig mot XO, GSA,, Merc, Henne, RE, FA, INCA, VAL, Mafia og B-com.

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Mine siste tropper ble brukt opp for en halvtime siden, fin timing for meg som er lav på gull.

Det var morsomt å krige med dere -NA- og det var morsomt å få jobbet sammen med alle dere andre allianser!
      vi får gjøre dette en annen gang!

The post was edited 1 time, last by zabimaru ().

• Siden det ikkje har vert noen klare reglere for avsluttningen så lager eg det nå :)

Er ikkje lov å starte noe nye kamper etter kl 18 og på de kampene som pågår etter kl 18 der kan folk rullere å sende inn nytt så lenge de pågår

Generalen i NA
    • Takk for kampen NA. Det var gøy. For min egen del, ikke fullt så slitsomt som forrige gang, men likevel slitsomt.

Jeg gjør ikke noe forsøk på å kåre noen vinner. Jeg konstaterer at noen NA-medlemmer ligger veldig høyt på offensiv og defensiv score (grattis til Zimba888, som topper offensiv og defensiv score, og som jeg tror ligger rekordhøyt med mer enn 700k offensive poeng). Imidlertid virket det for meg som om de samarbeidende alliansene klarte å mobilisere best i de virkelig store slagene.

I min verden har krigen bare vinnere og ingen tapere. Sjeldent syn.

Tusen takk til NA som tok initiativ, og til alle som deltok :)
      Gamma (CMA og MM), Rho (Cut-U), Pi (FIGHT), Sigma (uMAD)
      Takk til datteren min for den flotte Avataren :)

The post was edited 1 time, last by mortis: Leste korrektur på meg selv og slang på et par bokstaver. ().