F-A ærklærer krig imot VAL

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• F-A ærklærer krig imot VAL

Først nevner jeg det at dette er ingen vennskapelig/avtalt krig...
      En annen ting jeg og nevner jeg starter det hele er at når jeg sier VAL-spilleren mener jeg hele tiden han samme men sier ikke navnet og når jeg sier F-A-spilleren er det hele tiden den samme, men sier ikke hvem....

Grunn
      VAL-spilleren har veldig mange ganger (helt siden F-A-spilleren startet) angrepet han og gjort det vannskelig for han.. Selv etter at F-A spilleren kom inn i alliansen vår for veldig lenge siden... Nå har vi i ledelsen i F-A tatt grep om dette og går nå ut i krig.. Vi startet for mange 2-3 uker siden med diaplomati både med allianse og spilleren selv... Vi har hatt noe smått dei ukene, men på mandag trodde jeg (og resten av F-A) at det var over ettersom lederen vår hadde fått beklagelser osv..
      Nå, idag har VAL-spilleren igjen gått til angrep på F-A-spilleren så nå er krig uungåelig... Vi har prøvd i lenger tid, men ingenting hjelper, så da har vi ikke noe valg for å forsvare medlemmet vårt...

Krav
      Vi har noen krav for at krigen skal avsluttes...
      - VAL-spilleren skal ALDRI angripe oss igjen (MÅ SKJE)
      - Han skal beklage til F-A-spilleren (MÅ SKJE)
      - Han må betale 100k av hvær ressurs til F-A-spilleren

Dere syntes kanskje at det er strengt, men det er krava vi har.... Dere kan gjerne komme med motkrav... Har forstått at det er slik at i en slik krig starter krigen like etter at ærklæringen er lagt ut? Så da er krigen igang NÅ.. Er kanskje ett dårlig tidspunkt, men det skjer NÅ.

Lykke til!

The post was edited 1 time, last by barcelona1 ().

• Fyste ting fyst. Dette viste eg ingen ting om i de heile tatt... Sku ønsket dere tok de opp med meg fyst. var ALL IN for lit knuffing på gøy. men de var de eg trudde de var. Men da tenker eg meg og Storm City.. Ikkje gjeldene parter som de her snak om. Altso eg er ikkje orsak. Har heller ikkje angripet noen enda. Sjøl om min oppførsel mulig virker merkelig. Kansellerte eg og Storm City kulturen vår på ein rimeleg høflig måte so de var mulig å knuffe. Eg og han gjore dette på ein grei måte oss i mellom. Avtalte til og med å lage ny med kvarandre etter på. Men ja de som har skjedd internt i alliansen er tydeleg to forskjellige ting i dette tilfellet.

Og når de kommer til å hive han ut gjeldene medlem. Kommer eg ikkje til å gjøre de. Da velger han de sjøl. Og når de kommer til avstraffelse. Veit liksom ikkje heilt han er ikkje naboen min hehe. Men har snaket til han alt. Men de betyr ikkje at eg syntes at denne var heilt feil som eg seier eg var AL IN FOR lit knufling på gøy. Når de allika vel endte sånn. ( de vil sei før denne krigen vart startet )... Angående resurser. Kan eg betale de til gjeldene spiller personleg. :). Men eg ber derre gå gjenom den nye diplomaten i valhall... Eg vil ikkje avgjere noe for alliansen.

Uansett bring it on :)... Men kan eg få be høflig med å la dette vente til etter 17 mai. Er tross alt nasjonal dag. Der me feire Norge...

Vennleg Helsing Lederen i VALhall James Raynor.

The post was edited 1 time, last by Airwaves ().

• Krig mellom F-A og VAL

Vi vil ikke angripe for den 18 og vi håper at dere heller ikke gjør det. Vi ønsker VAL hel og lykke i denne krigen og ønsker dere lykke til. Men vi vil gi alt.

Jeg vil bare legge til at kravene kan reforhandles med oss hvis dere mener noen av kravene er uoppnåelig

Storm City Leder av Føniks Alliansen
    • Lykke til!

Jeg har noen tropper jeg gjerne vil kvitte meg med, og den første av partene som kontakter meg ingame kan få leie dem til det er tomt, helt kostnadsfritt :)
      Gamma (CMA og MM), Rho (Cut-U), Pi (FIGHT), Sigma (uMAD)
      Takk til datteren min for den flotte Avataren :)
    • Storm wrote:

Vi vil ikke angripe for den 18 og vi håper at dere heller ikke gjør det. Vi ønsker VAL hel og lykke i denne krigen og ønsker dere lykke til. Men vi vil gi alt.

Jeg vil bare legge til at kravene kan reforhandles med oss hvis dere mener noen av kravene er uoppnåelig

Me har alt gåt med på krava :). Hadde håppa at dette kunne blit vrid til ein meir posetiv greie. Som eg sa og har sakt til deg ingame. Lit knuffing hadde vore sunnt. For begge parter på ein lit meir vennleg måte. ;)

The post was edited 1 time, last by Airwaves: add Vennleg Helsing Lederen i VALhall James Raynor. ().

• Airwaves wrote:

Storm wrote:

Me har alt gåt med på krava :). Hadde håppa at dette kunne blit vrid til ein meir posetiv greie. Som eg sa og har sakt til deg ingame. Lit knuffing hadde vore sunnt. For begge parter på ein lit meir vennleg måte. ;)

Jeg var ikke klar over at kravene var infrid, men da vil jeg foreslå at vi gjør opp status den 1 juni hvis ingen sier noe annet

Storm
    • Storm wrote:

Airwaves wrote:

Storm wrote:

Jeg var ikke klar over at kravene var infrid, men da vil jeg foreslå at vi gjør opp status den 1 juni hvis ingen sier noe annet

Storm

kravene er ikkje infrid me har gåt med på dei. ingen ting er blit gjort enda (infrid er dei ikkje før unskuldingen er sendt, og eg har sendt av gåre resurser, diplomatene har formet freds avtale, men de skjer ikkje so lenge krigen er aktivt ingame). men no lar eg diplomatene gjere sitt. inntil eg høyre noe ant er de vel krig :D. håpper barre de går an å gjere de på ein høflig og vennelg måte og de har de fram til no jaffal :D...

The post was edited 1 time, last by Airwaves ().

• Krigen er fra no av avblåst. Av strategiske grunn lagg... Fra og med KL 12 i natt til 19 mai. ( fram til 2 i natt på å trekke seg).. Alt som skjer frem til da, er vel ingen som legger seg oppi. Håpper leder eller genral i FA kan bekrefte dette her :). So denne krigen kan lukes... Eg har trukket alt selv og på grun av transport tid. Er eg ut av krigen :)...

Og angående kravene. Kommer eg til å gjere mit for å lett og raskt innfri dei uten at de sveker alliansen valhall og sammarbeid videre. Angånende vinner so var de vel barre ein diplomatisk svikt hos VALhall som førte til dette. So ingen vinner, ingen taper.

Og eg håpper å kunne sammarbeide greit med FA fram over :)... Dette er utalleslsen til valhall :).. Her.

youtube.com/watch?NR=1&v=_BFFKSPs4C8&feature=fvwp

• Airwaves wrote:

Krigen er fra no av avblåst. Av strategiske grunn lagg... Fra og med KL 12 i natt til 19 mai. ( fram til 2 i natt på å trekke seg).. Alt som skjer frem til da, er vel ingen som legger seg oppi. Håpper leder eller genral i FA kan bekrefte dette her :). So denne krigen kan lukes... Eg har trukket alt selv og på grun av transport tid. Er eg ut av krigen :)...

Og angående kravene. Kommer eg til å gjere mit for å lett og raskt innfri dei uten at de sveker alliansen valhall og sammarbeid videre. Angånende vinner so var de vel barre ein diplomatisk svikt hos VALhall som førte til dette. So ingen vinner, ingen taper.

Og eg håpper å kunne sammarbeide greit med FA fram over :)... Dette er utalleslsen til valhall :).. Her.

youtube.com/watch?NR=1&v=_BFFKSPs4C8&feature=fvwp

Hei. Vi i Føniks anser krigen mellom Føniks og Val som over fra KL 12.00 natt til 19 mai og vi vil ikke angripe i mellomtiden, vi vil prøve å ha alle tropper ute fra der inn den tid. Og vi håper at dere vil gjøre det samme.
    • barcelona1 wrote:

Bare slik at det er sagt så kommer ikke vi (eller iallefall jeg) til å trekke meg FØR krava er innfridd...

At de blir oppret holdt trenger du ikkje tenke på de blir de...Ut fra kva kravet er, kan de vær vanslig vis du plyndre eller okkupere eit medlem samtidig som diplomatene former freds avtale ?... Tar barre tid å sende 500,000 i resurser :). Pluss motaker må faktisk ha plass til dette... For de tar ikkje eg ansvar for... Eg barre spør eg, og sender de der eg blir fortalt att de skal til... Og over talle noen om å sende unskuld når mot part okkupere eller plyndre kan lika lett føre til motsatt effekt... Pluss de hjelper lit før han er online, so eg får snaket med han :)...

hehe da blei valhall 5 år. i de krigen slutta :)....

The post was edited 3 times, last by Airwaves: hehe da blei valhall 5 år. i de krigen slutta :).... ().