Silent Force erklærer krig mot Barbaroi(-BO-)

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Silent Force erklærer krig mot Barbaroi(-BO-)

Hei alle sammen!

Det er så mange kriger på alpha for øyeblikket så vi tenkte at vi kan skape litt liv på beta også.Vi i Silent Force erklærer krig mot Barbaroi(-BO-).Det er en avtalt krig, en krig om å skape litt spenning.Alle spillere fikk selv velge om de ville bli med eller ikke. Avtalen er at spillere som ikke ønsker å delta i krigen ikke skal bli påvirket av krigen.Begge alliansene vet om disse spillerne.

Krigen er startet og den avsluttes Torsdag 28.02.13, klokken 23.00(Kan bli endret).

Vi gleder oss til alle de kampene vi kommer til å få og vi ønsker våre motstandere i Barbaroi(-BO-) lykke til.Vinnerne av krigen kommer til å bli offisielt annonsert.

Mvh
      E_c_N - Lederen i Silent Force

E_c_N
    • Da er det bare 1 dag igjen før krigen tar slutt.Vi i Silent Force leder som bare det i forhold til BO.Vi har hatt mange okkuperinger og havnblokkader, mens de ikke har angrepet oss en eneste gang enda.Det må mye til vis de skal erklære seg selv som vinnere imorgen kveld.

E_c_N
    • aavitsland wrote:

litt mer kamprapporter ville nok gjort seg da.
      så langt ser jeg bare to rapporter :P

Jeg var nok den mest aktive krigeren, og jeg dro på "leir" fra Mandag, så har ikke fått inn noen rapporter :)

Og E_C_N: Det var -BO- som hadde det første angrepet under krigen :)
    • ok, :)
      Ingen stor krig dette da, men dere har hatt det morro går jeg ut ifra?
      Det er det viktige her.

Dere er hjertens velkomne til å delta i aprils krigen til BH.
      Les mer under løst snakk her på beta forum om dere er interessert.

Made by Infinity