MERC vs NA

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Hehe, ja jeg viste at at Eudi skulle vekk ! jeg var jo så snill at jeg slapp han inn med sine tropper os skip på øya her en dag :) siden det høres ut som om det er jeg som ikke videre formidler meldinger så kan dere selv se hva han skrev !

Kom på en ting: jeg kommer til å være borte fra fredagen, har noe private greier å ta meg av i ubestemt tid.. Så dere har til da å lage kaos for meg :P men jeg kommer tilbake senere, er jo lang krig ;)

Iikke hørt noe om ferie jeg og det var tidlig torsdag han gikk i ferie ! upps

seadon
    • Optical, vi ble stille fordi vi valgte å ikke kommentere dumhetene dine... Greit nok at ed gikk i ferie en dag før han sa ifra, men er det så farlig? Han hadde sagt ifra om at han skulle dra, og da er det vel ikke helt krise at han går i ferie en dag før han egentlig hadde tenkt? Det er et større problem for oss enn for dere, så skjønner ikke hva du syter for. Om vi kunne valgt hadde vi selvfølgelig valgt å beholde ed, så jeg skjønner ikke hva problemet er Optical.

Selv om ed har gått i ferie betyr ikke det at vi andre ikke fortsetter å krige, hvis du bare hadde kommet deg ut på slagmarken kunne du ha sett at vi fortsetter å krige som bare det... Vi har ikke tenkt til å avslutte krigen, og vi var klar over at ed kom til å dra da vi startet krigen, så det har ikke vært noe vi har blitt overrasket over.

Og det er ganske logisk at han ikke går i ferie på beta siden han ikke er i krig der, hva er galt med det? Han er i krig på alpha, og når han ikke kan være på i en periode er det ganske logisk at han setter seg i ferie. Hvis ikke kunne jo dere plyndret ham for alt han hadde, og okkupert alle byene hans når han kommer tilbake uten å ha sjanse til å forsvare seg. Hvis du bruker den hjernen du er blitt tildelt skjønner du kanskje hvorfor han gjør det.

Du skjønner tydeligvis ingenting, og vet ikke mye om denne saken heller, så kan du ikke bare la være å kommentere alt? Hva ønsker du å oppnå ved å kommentere?
      Infinity ::D
      Smakfull reke i MERC på Alpha ::D
    • Jeg begynner å bli møkka lei av at dere skal beskylde megfor å syte? ... Mamor vis du hadde lest infinitys post i den. Andre tråden kunne du lest at han begynte å bli lei? Men jeg skrev ingenting he om det? Feil post mamor? Om at jeg ikke er med på slagmarken er ikke helt sant..For å være ærlig var jeg ikke med i begynnelsen da vi ble tatt på seng for da hadde jeg ikke begynt å bygge :P men jeg er med nå? Bare kom mamor så kan vi ta et slag så du kan slutte å syte ;) er mere du som syter enn meg ;) jeg har bare sagt at det at eudi tar ferie tidliger er litt merkelig, men jeg har ikke sagt mer :/ dere er veldig på å forsvare lederen deres ;)

Noen skrev om noe om liv tidligere i denne tråden og på torsdag så var jeg nesten ikke inne på ikariam for noen her vet vell kanskje hvilken dag det var? Men jeg gikk ikke i ferie..
    • Jeg sier det igjen...Infinity er ikke lei krigen generelt, men at enkelte allianser tror de er så mye bedre enn alle andre. Les litt rundt på forumet du Optical, så ser du hva vi tenker på. Fint at du er med på krigingen nå, men du har for all del ikke vært mest aktiv, så hvorfor du skal påstå at vi gir opp osv daglig skjønner jeg ikke. Det kan heller noen som har vært med hele krige gjøre. Har du forresten tenkt på at folk syter fordi de er møkka lei av at enkelte spillere skal komme med dritt til oss hele tiden? I tilegg personangrep mot lederen vår...det er ikke noe vi kan sitte å se på.

Når det kommer til Eudai vil jeg at du bare skal slutte å tenke på det, er ikke deres problem av vi har mistet en dyktig spiller for noen uker, det er vårt. Men gi opp? aldri. Fra nå av, kan alle slutte med spydigheter til hverandre, holde en god tone og rett og slett bare ha det gøy? er det ikke det krig går ut på, ha det gøy?

Bildet er laget av Infinity og tusen takk for det :D :ty:D

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
    • GRATTIS Eud, med lappen :)

Jeg synes det er kjempeartig med krig, til tross for at jeg er "jente" og min ekstremt høye alder i tillegg. Vet ikke hva som driver meg, men når det blåser fra alle kanter og spydmenna flyr veggimellom så er det utrolig spennende. Når vi nesten er døde og GSA og Merch våkner fra sine tidligere søvnige byer så synes jeg det er helt topp.

Var veldig moro , og som jeg sa tidligere, sporty gjort at MERCH erklærte oss i krig.

Det jeg synes er mindre hyggelig er den tonen mellom alliansene som jeg nå ser vokser fram.
      Krig er moro, men en slik ordkrig er ikke moro.

Selvfølgelig er det kjedelig at noen setter seg i ferie. Det gjelder begge sider av krigen. Det er kjedelig både for alliansen og for motstanderen, men vi må ikke glemme at dette er ett spill. RL er tross alt det viktigste.

-NA- kommer ikke til å gi seg med det første i denne krigen. Det ser jeg at MERCH heller ikke ønsker. Noen i GSA begynner også å våkne.
      Det er langt til mål. Alt kan skje ,så la oss fortsette , som Opti sier, i den positve tonen som vi starta. Se det humoristiske i denne krigen og la oss for all del ha det moro.

Så heretter ser jeg fram til morsomme kommentarer og en positiv spilleånd :)

Så til deg Eud, ta deg av ditt RL liv. Spille kan du gjøre seinerenår du får mer tid :)

Simba
    • Jeg har sett meg ganske lei på denne diskusjonen nå...

Det med at Eud har dratt på ferie er det ingen som skal hindre ham i, det er et valg han fullt og helt har tatt selv. Og da blir det feil og kritisere ham for det, IRL kommer alltid først. Generalen er fremdeles der og kan derfor ta avgjørelser på hans vegne i en slik krigssituasjon.

Når det er sagt så håper jeg vi kan ha en god tone mot hverandre videre i denne tråden, trekk heller frem saklige argumenter på denne krigserklæringen enn å gå løs på andre.

Ellers ønsker jeg alle parter i denne masse-krigen lykke til, fint dere skaper mer liv :up

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tidligere SGO - SMOD - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    • Jeg skal ikke ta noen stilling til hvilke påstander av diskusjonen som er rett, jeg jeg håper vi kan droppe diskusjonene, og legge mere vekt på moroa nå.
      Det tar utrolig mye tid til ikariam nå, egentlig mere enn jeg kan ta meg tid til. Men hvorfor gjør jeg det? Fordi det er ekstremt morsomt. Jeg føler at alpha endelig har blitt livlig igjen, og at ting faktisk skjer nå!

Håper så mange som mulig kan henge seg med på denne bølgen. Enten om det er spillere i involverte allianser, allianseløse spillere eller andre allianser som vil ta del i kampene.
      Tror jeg ikke har syns det har vært så spennende som nå siden IFA krigen, og det er jo en god stund siden!

Så jeg ønsker alle lykke til med spillingen, og ikke la angrep gå over hodet på dere.

Mvh eXeCute, Leder og General i Gods Army
      :)
    • Synes det kan være gøy å diskutere litt, men synes vi kan stoppe nå :) må bare beklage oppførselen, men blir ofte litt for ivrig :P jeg følte bare at Eudi gikk i ferie fordi at han ikke ville bli plyndret og feiget ut osv.. Osv.. Dere skjønner vell at jeg ble litt irritert, men la oss legge dette bak oss :-)vis dere hadde vært i en situasjon og jeg i deres vill jeg forsvart og dere blitt litt irriterte? ;) uansett..

Må bare beklage, så foreslår at vi legger dette bak oss og konsentrerr oss mer om denne krigen og om å skape mere aktivitet! :) dette er jo kjempe gøy! :D

Må bare beklage! Shit happens! Må bare beklage eudi og håper du forstår hvorfor jeg ble frustrert;) men jeg utnytta kanskje sitvasjonen litt selv.. Hehe

:ooops:

The post was edited 1 time, last by Optical ().

• Takk for støtten folkens, og til optical -> :banky:D
      Stemmer jeg gikk i ferie en dag tidligere enn planlagt, men det var fordi haddisken min ble ødelagt, og jeg ikke kunne bruke dataen i det hele tatt. Trodde ikke det skulle bli noe stort rot ut av det, men så feil kan man ta :P
      Tror jeg kommer tilbake om ca. en uke, men har fortsatt noen usikkerhetsmomenter i planene mine.. Men når jeg er tilbake forventer jeg at restene av XO er med her også! ellers blir jeg veldig skuffet over dere...(særlig deg subfusc;) ) I mellomtiden skal jeg også finne seigmann og slå han i hodet med en spade for å knuse hjertet mitt :bank:D

Simba, takk <3 (merch?) :P
      With great power comes great power bills.
    • Eudaimonia wrote:

Men når jeg er tilbake forventer jeg at restene av XO er med her også! ellers blir jeg veldig skuffet over dere...(særlig deg subfusc)

Støtter den Eud. Det var en i XO2 som truet meg med krig her forleden, men det ble med snakket virker det som. Kanskje fortsette å provosere litt da ;)
      Men hvilken side tar de tro? Alle mot alle, det hadde vel vært gøy.
      Gamma (CMA og MM), Rho (Cut-U), Pi (FIGHT), Sigma (uMAD)
      Takk til datteren min for den flotte Avataren :)