MERC vs NA

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Vi i merc har lenge ønsket å møte sterke motstand på slagmarken, noe vi ikke har gjort i de krigene vi har startet.. Og nå som vi har rustet opp for å angripe athen har de mistet 25% av poengene, og de gjenværende er lite til ikke aktive, så vi regner ikke med stor motstand der heller. Derfor har vi tenkt å blande oss i den allerede erklærte krigen mellom GSA og NA, siden GSA allerede er opptatt på en annen front, og vennene våre i NA alltid har problemer med å finne skikkelig motstand.

Vi vil matche lengden deres og fortsetter krigen frem til 1. april, men vi kommer til å starte krigen med øyeblikkelig virkning!

Om NA ønsker å avslutte krigen tidligere må de offentlig innrømme at de ikke er så sterke som de tror de er ;)

Håper på et godt samarbeid med GSA i månedene fremover :D
      Og husk, våre fienders fiender er våre venner, og våre venners fiender er våre fiender, så henne er heller ikke trygge ;)
      Hadde nå bare henne og athen erklært på hverandre hadde vi fått et vakkert kaos xD
      With great power comes great power bills.
    • Dere er morsomme :)

Snakk om å bli tatt på senga, bokstavelig talt :p

Jeg liker stilen deres.
      Har fått flere tilbakemeldinger innad i NA at vi tar utfordringen på strak arm.

Innrømmelse på forumet at vi ikke er sterke nok? Næh!!

Vi skal gi dere motstand til siste dag, 1 april.

Ønsker dere lykke til i kampen side ved side med GSA.
      Kanskje vi kan få til noen spennende kamper framover :)

Simba
    • Du må da høre med gjengen din før du går ut med noe slikt da Euda :D hehe!
      Dette blir bra morsomt,Tror NA vil takle både Merc og GSA veldig bra jeg, men vi for vente å se hva det blir til hehe.

lykke til begge parter ;)

E_c_N
    • Vil nok si at det er greit for gjengen ;) alle i Merc er glade i krig, bare moro med flere kriger. Vil anbefale at flere også erklærer krig, så vi virkelig kan få litt action ut av dette, ikke bare noen få allianser.

Uansett vil jeg ønske NA lykke til i krigen, og ser frem til å jobbe med GSA i denne krigen :)

- Opti

Bildet er laget av Infinity og tusen takk for det :D :ty:D

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
    • Asimo wrote:

Du må da høre med gjengen din før du går ut med noe slikt da Euda :D hehe!
      Dette blir bra morsomt,Tror NA vil takle både Merc og GSA veldig bra jeg, men vi for vente å se hva det blir til hehe.

lykke til begge parter ;)
      De fleste vet ;) alle er aktive på chatten, selv når vi burde gjøre andre ting, så det er heller uvanlig at ikke alle vet alt ^^
      Så det var en felles enighet mellom flere av spillerne våre i halvsøvne tidlig på morgenen, ikke noe overordnet avgjørelse fra meg ;)
    • Har en spill "venn" som er i området fra Merc :P skal skaffe meg litt ressurser utover ;P

Du forsetter å overraske eudi :P
      lykke til Gsa og Merc!

Tviler på at vi kommer til å offentlig gjøre noe.. Denne krigen kan for meg holde på lenge.. ;)
      Bryr meg ikke en drit om jeg blir plyndra eller okkupert ;P viss jeg blir da.. Hehe

Støtter dine meninger Asimo om at vi kan slå både Merc og Gsa ;) synes det var lite demokratisk, men forstår at det er gøy med krig eudi ;p hehe

The post was edited 1 time, last by Optical ().

• Lite demokratisk? Alle i Merc har jo sagt de ville i krig, vi vurderte jo NA med en gang, så alle har jo sånn sett sagt ja på at det var NA vi vil ta..er uansett mye morsommere med flere allianser i krig, og ikke bare 2 allianser som er standar.

Gleder meg uansett til å se hvor mye nytte du får av denne "vennen" din Optical.

Kan godt hende NA tar både GSA og Merc alene, men det spiller jo faktisk ingen rolle...er uansett umulig å si hvem som går av med seieren enda ;) Og jeg går ut ifra at vi endelig får litt motstand i denne krigen ;) noe vi har slitt med før...

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
    • Vi var halvparten av alliansen på chatten og snakket sammen, og bestemte oss for å krige mot dere :) Så udemokratisk var det ikke, alle var uansett klare for krig. Lykke til!
      Infinity ::D
      Smakfull reke i MERC på Alpha ::D
    • Nå kunne jo ikke jeg vite hvem som var på den chatten eller hvor mange ;)
      Om jeg gidder å bruke den "vennen" er noe anet ;) har vært spill venner i en stund så ;)
      Kanskje jeg lar han være i fred? Man vet jo aldri ;) han blir nok okkupert med tiden vertfall...
      Jeg er enig i at det er gøyere med flere allianser, men da kan det fort skje større konflikter somer vel brafor alpha ;) spesielt når noen av de største alliansene går i krig ;)

Motstand skal dere få ;)
    • Jeg synes det er bra at flere allianser blandes inn. Jeg har vært en av dem som har klaget over lite aktivitet og diverse annet. Endelig skjer det noe :) Dette blir gøy ;)
      Gamma (CMA og MM), Rho (Cut-U), Pi (FIGHT), Sigma (uMAD)
      Takk til datteren min for den flotte Avataren :)
    • Ja dette skal bli morro, og tatt på senga ble da ikke vi i MERC som ikke satt på chatten en tidlig morgen, vi var da forberedt på en turbulent tid, og dette lå i grunn litt i kortene uansett ;)
      ---> Drømmehagen <---

Har alltids en kulturavtale eller fem ledig ^^
    • Jepp, alt lå i kortene, men kortenes retning er ikke alltid så lett å forutse, og denne gangen ble det skikkelig 52 plukk-opp i forhold til hva jeg hadde trodd, hehe.

Hvor er forresten GSA oppi alt dette? Og XO? Kanskje oppløsningen av XO var planlagt, slik at dere kunne gjemme dere bak XO2-logoen, hehe. Jeg vil gjerne ha dere med folkens, dere kan velge side selv ;)
      Gamma (CMA og MM), Rho (Cut-U), Pi (FIGHT), Sigma (uMAD)
      Takk til datteren min for den flotte Avataren :)
    • Planer våres var jo at vi skulle erklære krig mot gsa og xo, men de forsvant jo :P
      Synes dette haddet vært nydelig om flere allianser hadde blitt med ;)
      Jeg var vell og en av dem som glaget litt på at det var stille på alpha...
      At dette skjedde var jo bare helt konge!

Lykke til alle ;)
    • Kamprapporter.

Dette er egentlig ett svar til den andre tråden, der vi legger ut rapporter.

Jeg klarer ikke å legge ut krigsrapporter lenger, CR Converter.

Det funka veldig bra før. Nå har det kommet noe nytt og jeg har prøvd all verden. Fått noen som kan litt data om å hjelpe meg osv. Jeg får ikke lagt ut lenger. Jeg får lagt ut, men får ikke fram rapporten. Så de enorme mange kampene jeg kommer til å vinne etterhvert :p vil ikke bli lagt ut med mindre min fiende legger de ut for meg.

Og ja...Jeg har prøvd all verden av det som står på youtube som er filma og forklart :)

Tar likevel imot gode råd.

Simba
    • Kommer litt an på hvilken nettleser du bruker. Jeg sleit litt da jeg prøvde med Internet Explorer, men når jeg bruker Chrome funker det helt fint. Og om man ikke får det til er det jo bare å si det til forsvareren, og spørre om han kan legge ut for deg, så får forsvareren være litt solidarisk og legge ut da :)
      Infinity ::D
      Smakfull reke i MERC på Alpha ::D
    • Dette blir bare for dumt!
      Si hva du vil eudi.. Det blir bare for dumt å sette seg i ferie ;) dette viser egentlig hvor store dere kan være i munnen uten å klare å gjøre noe ingame ;)
      Denne krigen er vell "nesten" over :P tåpelig.. Når en leder går i ferie.. Helt utrolig -.-
      :(
      Files
    • Optical...vær så snill å ikke kommenter ting du ikke vet noe om eller har noe med.

For det første: Eudaimonia sa ifra for flere dager siden til Seadon og oss andre at han er opptatt med bla.a kjøreprøver, i tilegg til at han skal bort en stund, og han må derfor gå i feriemodus en liten stund. At dere da ikke har fått det med er ikke vårt problem. Vet at Barolo kom på øyen rett før Eudai satt seg i ferie, men Seadon fikk melding om det, og kunne sagt ifra...svikt i deres komunikasjon.

2: Store i kjeften? det der kan du holde deg for god til, krigen har vært veldig gjevn, men et spørsmål..hvor mange av de store slagene har du vært med på å vinne for alliansen din bortsett fra de 500 skipene du har hatt?

3: Kriger er ikke over, har vi noen gang sagt at den er det? med mindre dere gir opp fortsetter den fortsatt :) Selvom vi mister 1 spiller som selvfølgelig er dumt...fortsetter vi uansett hva ;) Dere er mange fler spillere enn oss, så skjønner ikke hva dere klager på...vårt problem at vi mister en spiller, ikke deres. Eller handler denne krigen bare om Eudai, Optical?

Fra nå av vil jeg ikke en gang se slike kommentarer lenger, og håper at du og andre som vil komme med "dritt" kan tenke seg godt om ;)

Ha en videre god kveld.

- Opti

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.

The post was edited 1 time, last by Opti ().

• Optical wrote:

Dette blir bare for dumt!
      Si hva du vil eudi.. Det blir bare for dumt å sette seg i ferie ;) dette viser egentlig hvor store dere kan være i munnen uten å klare å gjøre noe ingame ;)
      Denne krigen er vell "nesten" over :P tåpelig.. Når en leder går i ferie.. Helt utrolig -.-
      :(
      Du liker å være spydig på forumet, men jeg har enda ikke sett deg delta i krigen :clubby:

Jeg sendte beskjed til seadon for et par dager siden at jeg kom til å gå i feriemodus nå, så om han ikke har videreformidlet det eller du ikke har lest meldingene du har fått så er det deres problem. Dessuten varer krigen til april, så jeg kommer til å være med på mesteparten av den.

I dag fikk jeg lappen, og nå holder jeg på å forberede meg til å reise avsted. Jeg får også besøk av flere personer, samt at deler av familien min kommer hjem. Og i motsetning til mange så har jeg ikke vinterferie neste uke heller, så skole må jeg fortsatt bedrive. Så i de ledige stundene jeg kan sitte foran dataskjermen vil jeg heller gjøre jobben min som GO på gamma, istedenfor å gjøre en halvhjertet innsats i en krig jeg ikke har tid til.

Om du skal fortsette å dumme deg ut her på forumet ser jeg helst at du venter til etter at krigen er ferdig, for vi som deltar prøver faktisk å ha det moro her :werderw:
      (og for guds skyld ikke skriv ";)" overalt O.o )
    • Eudi har jo ikke gått i ferie på beta ;) merkelig?
      Blir bare for dumt ;)

At han sa fra til oss tror jeg ikke stemmer ;) kom som et sjokk til og med på seadon.. (Sånn jeg forstod det ;) )
      Viss han skulle bort kunne han vel gått i ferie på beta og kanskje?

En god tone?
      Der begynte med at dere kom til å knuse oss.. Bla bla bla...
      Men så setter lederen deres seg i ferie for å reise bort mens han ikke er i ferie modus på beta. Helt utrolig det ;)
      Viss du ikke har fått med deg det så skal han i milliteret og da blir det nok en stund til han blir aktiv ;) men må innrømme at til vanlig er han jo kanskje den mest aktive, men han kan prøve å ikke sette seg i ferie når vi angriper ;)

Edit: sikkert skrivefeil.. Skriver på ipad.. ;)

Edit 2: hvorfor startet du da krigen mens du kjørte opp? Du startet jo for å delta masse, men så har du ikke tid! Dårlig planlagt spør du meg ;) ps. Innleggetkom opp etter jeg la ut så får ikke svart så mye -.-

Jeg har deltatt i krigen, men mer blir t når jeg blir ferdig med å bygge opp flåten -.-

The post was edited 1 time, last by Optical ().