De Beste vs Devil (avsluttet)

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• De Beste vs Devil (avsluttet)

På grunn av at medlemmer i Devil gjentatte ganger har angrepet noen av oss i D-B erklærer herved De Beste krig mot Devil.

K3rb3r0z
    General i D-B

*edit*
    Endret tittel på tråden samt la til signatur og rolle i D-B.

The post was edited 1 time, last by K3rb3r0z ().

• Er dette en gyldig krigserklæring? Om jeg ikke har misforstått så må du skrive hva som er kravet deres før krigen skal slutte. Og om jeg ikke tar feil igjen så skal vel tittelen være annerledes utformet? F.eks slik ''De beste vs Devil'', og ikke slik som er skrevet her. Rett meg om jeg tar feil :)
  • Kravet har hele tiden vært at Devils medlemmer sluttet å angripe våre medlemmer. Da diplomati ikke har ført frem har vi bestemt oss for å knekke deres militære styrker.

De har fått mange sjanser til å slutte med angrepene så diplomati og fredssamtaler er ikke aktuelt fra vår side nå.

*Til moderator*
    Jeg fant ingen mal for hvordan en krigserklæring skal se ut, så det hadde vært fint om dere kunne linket meg til korrekt mal eller et eksempel på en korrekt krigserklæring.

På forhånd takk.

K3rb3r0z
    General i D-B
  • Mal for krigserklæringer har ikke blitt oversatt til norsk enda. Jeg jobber selv med saken. Så denne erklæringen du poster her er gyldig, helt til de nye "reglene" (mal) er oversatt :)

Så her er det bare å krige i vei ;)
  • T-B, Alliert med D-B deltart også i krigen på D-B sin side. Vi har også samme mål som D-B.

The post was edited 1 time, last by Tazzad ().

• vi erklærer våpenhvile mens vi venter på svar om hvordan forhandlingene går!
    hvis ikke diplomaten i Devil er villig til å få slutt på angrepene så vil vi
    fortsette krigen!

D-B kan selv bestemme om de vil fortsette krigen, men vi venter å ser hvordan forhandlingene går.

Trajan 1, leder av T-S

The post was edited 1 time, last by tim56 ().

• Jeg har prøvd å få kontakt med diplomaten deres, men ingen svar. Jeg har ikke hørt noe fra diplomaten eller lederes deres overhodet, hverken før eller etter krigserklæringen.
  • Diplomaten til Devil's får ikke svar fra diplomaten til De Beste.
    Er han ikke pålogget?

The post was edited 1 time, last by Benny50000 ().

• Originally posted by tim56
    jeg foreslår at alt om problemene blir lagt bak dere. ingen vet noe om dette uansett. egentlig ikke så stor sak at det skulle blitt krig :P

Præcis, der er overhovedet ingen grund til krig, dette kunne diplomaterne have løst sammen.

-Danni
  • Hei jeg er lederen av D-B:)
    Før dette startet så sendte jeg et brev til devils leder om at de skulle slutte eller kaste ut de som angrep mine medlemmer men jeg fikk et slik brev som svar fra lederen til devil.

Du kan ikke skremme oss eller true oss viss dere ønsker krig så må dere vite at vi har 3 allianser i MAP.

Jeg husker ikke nøyaktig hva han skrev men han nevnte at han ikke var redd og at han ikke brydde seg for at han hadde 3 allianser i MAP.Det han ville komme frem til var at han ikke ville komme til enighet.

Dermed kontaktet jeg mine allierte å startet et krig med devil.Enten kan devil ta kontakt med meg og komme til enighet ellers håper jeg at de for hjelp av map som de nevnte hehe.

E_c_N
  • Hei

Vi har nå takket ja til tilbudet vi har fått fra De Beste om fred mellom oss, og regner med en uttalelse fra K3rb3r0z vil komme snart for en endelig fredserklæring. Når det gjelder de forsøk på å løse ting tidligere, har vel alle lært noe fra denne konflikten. Vi får ta med oss det ut av dette rotet, og vite at vi alle kan forbedre oss. Dette gjelder vel begge allianser.

Ha en fortreffelig dag videre alle sammen