Erklærer krig mellom Pelo og -TO-

• Kamprapport

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Erklærer krig mellom Pelo og -TO-

Da var det på tide med litt spenning for våre soldater og lufting av krigsskipa som står å råtner i havna. Da blir det Pelo mot -TO- i en ukes lang krig som starter 6/5-2012 kl. 21:00 og slutter 13/5-2012 kl. 23:59.

Lykke til folkens, måtte den beste plyndre mest :thumbsup:

Mvh Loke (general/diplomat i Pelo)
  • Lykke til begge parter. Jeg bare lurer på om begge alliansene har blitt enige om det, eller om dere tvinger dem inn i krig? Følte bare for å stille et kritisk spørsmål ;)
  • Andreaz Hunt wrote:

Lykke til begge parter. Jeg bare lurer på om begge alliansene har blitt enige om det, eller om dere tvinger dem inn i krig? Følte bare for å stille et kritisk spørsmål ;)

Vi tvinger dem inn i krig for å være ærlig ... Ikke fordi vi hater -TO-, men vi måtte jo finne noen å leke med, så helt vilkårlig valgte vi dem :sniper: ..... hehe
  • Hadde ikke Mostly Harmless [-42-] vært en mer rettferdig motstander hvis dere tvinger motsatte allianse inn i krig? Jeg er helt nøytral i denne krigen, men det blir dumt hvis dere tvinger en allianse som er nesten dobbelt så liten inn i krig framfor -42- som bare er 200k poeng mindre. :face:D
  • Andreaz Hunt wrote:

Hadde ikke Mostly Harmless [-42-] vært en mer rettferdig motstander hvis dere tvinger motsatte allianse inn i krig? Jeg er helt nøytral i denne krigen, men det blir dumt hvis dere tvinger en allianse som er nesten dobbelt så liten inn i krig framfor -42- som bare er 200k poeng mindre. :face:D
    Enig med du! :up
  • Andreaz Hunt wrote:

Hadde ikke Mostly Harmless [-42-] vært en mer rettferdig motstander hvis dere tvinger motsatte allianse inn i krig? Jeg er helt nøytral i denne krigen, men det blir dumt hvis dere tvinger en allianse som er nesten dobbelt så liten inn i krig framfor -42- som bare er 200k poeng mindre. :face:D

Som sakt så trenger ikke poeng å avgjøre krigen. Det har mye å si om hvordan alliansen er millitært også ;)
  • 1 Ukes Krig kan være artig det, men stusser litt over hva som egentlig er grunnen til at dere ikke valgte å avtale tid, vilkår og lengde på krigen med oss før dere la ut erklæringen. Når det ikke er noen provokasjon som føret til erklæringen mener jeg.

Er grunnen til at dere ønsker en ukes krig uten å avtale med oss på forhånd, at da.......

-Kan dere ruste opp på forhånd, men ikke vi?

-kan ikke vi sørge for å ha så lite resurser som mulig, slik at mest mulig ligger trygt i lagrene?

Dette er 2 ting jeg stusser over, men at det er grunnen, det skal jeg ikke påstå.
    I dag er det jo også oppgradering av spillet, å alle har fått beskjed om å ha alle tropper og skip inne i byene sine. Passer jo dårlig det når det kun er 1 ukes krig da. Kunne vel ha valgt en uke og tid som hadde passet begge allianser.

Men skjønner deres behov for å ha lyst å krige litt, men syns som sagt dere kansje kunne avtalt en dato med oss på forhånd. Nå blir det litt at jeg gir litt blaffen og lar uka gå, å setter alle gruver på 0 arbeidere tror jeg. Litt synd egentlig, da jeg normalt setter pris på en go kamp :)

Mvh. Gringo :)

The post was edited 1 time, last by Gringo ().