Pocoyo VS -MM-

• Kamprapport

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Pocoyo VS -MM-

Hei! Jeg vil erklære krig mot Mad Med.
    Grunnen er at lederen dems NoisyBoy er en slamp som ikke donerer mere en en halv tømmerstokk vært 10 år.
    Og en annen grunn er at _Ambush_ plaget ett allianse medlem.

Krav for fred:

NoisyBoy begynner og donere.
    NoisyBoy slutter og mase om fred.

Krig er gøy, la oss ha krig.
  • Og jeg synes at kriging er gøy, og mener at det er deres anliggende om de vil krige eller ikke. Morsom grunn for å starte synes nå jeg, i alle fall ordvalget.
    Heia Pocoyo!!

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win." Sun Tzu
  • for det første, hva så om en krig blir begynt pga donering, agora gjorde mye det samme, men da heiet alle sammen på agora selv om hele alliansen gikk imot 1 spiller, nå er det motsatt nemlig EN spiller som går imot en hel allianse og da blir det mas og tjas, hva skjer?

for det andre, krigen er satt så er ikke noe mer å hente i å klage over at den er meningsløs, hadde det vert meningsløst så hadde det nok aldri blitt en krig?

erik, hvorfor bryr du deg om doneringscoren og grunnene til krigen? du som er en "gjerdesitter" i denne krigen kan ikke komme med påstander om at det er for dårlige grunner da du bare er en som sitter på gjerdet og ikke vet noe mer en det lille som har komt frem her.

men for din informasjon

144 pocoyo -NA- 3,322
    321 NoisyBoy -MM- 282

Eneste eg har å utsette på denne krigen var at det egentlig var min tur til å sloss mot hele alliansen, eg har til og med tatt ut generalen deres helt og holdent og ventet spent på motangrep, men dette vil jo gjøre at det tar lengre tid ;)

Heia den som vinner
  • Hei Erik.

Jeg liker ikke sånne som deg, viktig-Perer, egentlig skal ikke du sitte og stikke snuta oppi min krig, og kritisere.

Jeg har mine krav og grunner.

Skal du slenge mer kritikk går jeg kanskje i krig mot deg?

Spiller på flere servere. :)
  • du har en tullete grunn på meg og du sa at jeg ikke var noe grunn til krigen selv men så angriper du en av byene mine?
    kan du ikke holde deg til den som faktisk har gjort noe for krigen.

viss det er så viktig for deg så sier jeg _Ambush_ at jeg tapte krigen mot deg. er du fornøyd nå?

du klandrer Erik for og være en viktig-perer, jeg tror heller at du er en sånn som du oppfører deg. du lager fred med han som skapte krigen så angriper du en som ikke har noe med krigen og gjøre det er litt rart.
  • Er det så vansklig, h*n vill krige mot dere, og det bør h*n få muligheten til uten at dere skal klage en hel masse. hvis du skal klage så er det ikke noe du trenger og bry hele forumet med, kan du ikke ta det IG?

grunne for "krigen" er det ingenting og si på, de er det ikke noe og klage på ;)

men h*n er bare en, dere burde klare dette uten problemer.....
  • Først av alt, er denne krigen ugyldig siden du alerede er medlem av ein allianse:

* Hvis en enkelt spiller ønsker å erklære krig har han eller hun ikke
    lov til å være medlem av en allianse. Hvis en spiller har sin egen allianse
    og han / hun er det eneste medlemmet, så må han eller hun fortsatt oppløse alliansen
    før en kan erklærte krig. Krig kan ikke bli erklært mot en allianse som bare har et medlem.

Og til dere som mener at han har eit dårlig grunnlag:
    Dere kan sjølv begynne å begrunne dei påstandene dere kommer med.
    Beta: B-H
    Gamma: M-M
  • Kan dere lære å skille serverene?
    Noe som skjer på f.eks Gamma bør ikke gi dere en grunn til å erklære krig på f.eks Beta.
    Ikke kom med trusler om å angripe på andre servere, det blir bare for teit, synes nå jeg ;)

Uansett, lykke til!

Ps: Synes nå at mangel på donasjon er like god grunn til å erklære krig som noen annen :)
  • Men da er vel krigen din ugyldig pocoyo, hvertfall så lenge du er medlem av -NA-. Hvorvidt du angriper og plyndrer de du har problemer med i alliansen spiller selvsagt ingen rolle, så lenge du ikke bryter bashingregelen. Selv venter jeg fortsatt på at MM skal vise seg litt i krigen mot oss i -DA-, foreløpig har de vært tamme ;)
    ---> Drømmehagen <---

Har alltids en kulturavtale eller fem ledig ^^