TWS ærklerer krig mot B-X

• Kamprapport

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• TWS ærklerer krig mot B-X

Alliansen TWS erklærer krig mot B-X

Begrunnelse:
    B-X har angrepet ein spiller i TWS og når vi prøver på diplomati seier dei at det er has feil for han har ikkje nokk soldater og han er på deira øy... så når eg seier at dei skal slutte seier dei at eg trur dei... og dei skal angripe spilleren til han treker seg ut av TWS. dette er ein ting vi i TWS ikkje kan akseptere

Krav:
    - dei skal beklage angrepa
    - sende melding til spilleren som blir angrip og sei unskyld
    - og aldri angripe TWS i gjenn...

Krigens varighet:
    - krigen avsluttes når TWS har fått innfrid alle krava..

Karius
    leder

ps: det er milde krav for vi ønsker ikkje og ødlege heile alliansen for alltid
  • Jeg kjenner 1 av spillerne fra B-X IRL og har 2 av dem på facebook..... Det er vel 66 % av alliansen det...hehe :P

Det kommer jo ganske klart frem fra alliansesiden deres at dette er en gjeng med ung gutter som bare skal ha det gøy og lage bøll. Er sånn set greit at dere i TWS erklærer krig på dette grunnlaget og lærer at det er lov og oppføre seg selv om man er her for å ha det gøy.

Synes dere i TWS setter et helt riktig krav. ikke for strengt og ikke for snilt. Å kjener jeg gutta rett så gleder de seg til litt kriging :)

Lykke til !!!! :D
  • då har dei kommet med motkrav det er at spilleren flyter av øyen og han vil få 1500 av kvar ressurs når han gjer det...

The post was edited 1 time, last by Talvald ().

• Da vil jeg komme med min side av denne saken, litt mere detaljert, så man får ett bedre inblikk av denne krigen.

BX flyttet til ett eget øyområde da vi hadde problemer med å spille midt blandt alle, da vi ble kraftig farmet.

Det er en spiller i vårt chluster, som heter king of kings som er medlem i TWS.
    Vi har valgt å farme spillerne som har bygget seg rundt oss, men kunne holde en stabil fred med dem, da de også skal få lov til å bygge seg opp til en god konto, eller ett godt forsvar.

King of kings har donert 91 tømmer til vår felles øy, noe jeg mener er lite, og derfor var litt mere effektiv med plyndring.
    Jeg sendte også en felles melding i agora at alle spillere skulle donere tre, om ikke ville det bli straffet, uten forvarsel.

Karius sendte meg en melding om at han ba om en stopp av plyndring mot king of kings, jeg takket nei, da spilleren hadde 60 generalscore, og har en lav doneringscore.

Han truet da med angrep, og ettervært med krig.

Så dette er vell en litt mere detaljert oversikt over "krigen".
    :)
  • Execute wrote:

Da vil jeg komme med min side av denne saken, litt mere detaljert, så man får ett bedre inblikk av denne krigen.

BX flyttet til ett eget øyområde da vi hadde problemer med å spille midt blandt alle, da vi ble kraftig farmet.

Det er en spiller i vårt chluster, som heter king of kings som er medlem i TWS.
    Vi har valgt å farme spillerne som har bygget seg rundt oss, men kunne holde en stabil fred med dem, da de også skal få lov til å bygge seg opp til en god konto, eller ett godt forsvar.

King of kings har donert 91 tømmer til vår felles øy, noe jeg mener er lite, og derfor var litt mere effektiv med plyndring.
    Jeg sendte også en felles melding i agora at alle spillere skulle donere tre, om ikke ville det bli straffet, uten forvarsel.

Karius sendte meg en melding om at han ba om en stopp av plyndring mot king of kings, jeg takket nei, da spilleren hadde 60 generalscore, og har en lav doneringscore.

Han truet da med angrep, og ettervært med krig.

Så dette er vell en litt mere detaljert oversikt over "krigen".

Vist du hadde svart skikilig hadde eg kanskje forståt men når du svarer at det er has feil for han har ikkje meir ein 69 generaler og det er ikkje godt nokk for deg. og når eg sa at vist ikkje du slutter og angripe han har eg ikkje noken andre valg ein å ærklere krig mot deg.

Mjølki wrote:

dere erklærer krig fordi 1 spiller blir angrepet? Så mange som eg plyndrer, skulle man nesten regne med 10-20 krigserklæringer daglig, om alle var som deg.

det er ikkje for at han plyndrer det er for meldingen han sente til meg... og for han legger skylda på ein person med 900 poeng at han har få generaler
  • Talvald wrote:

det er ikkje for at han plyndrer det er for meldingen han sente til meg... og for han legger skylda på ein person med 900 poeng at han har få generaler

:face:D :face:D :face:D :face:D ...... enda mer latterlig..
    Er det ikkje logisk at spillere med lite doner og general poeng er attraktive bytter?
    Beta: B-H
    Gamma: M-M
  • Mjølki wrote:

...... enda mer latterlig..
    Er det ikkje logisk at spillere med lite doner og general poeng er attraktive bytter?

eg viste ikkje at han donerte lite ;) det kunne han jo svart eg fekk jo vite noko anet av lederen i B-X
  • Du fikk ikke vite noe annet, men du fikk ikke alle detaljene.
    Jeg setter veldig frie tøyler for mine spillere, derfor har king of kings blitt angrepet mye av en av mine medlemmer.

Men nå er det opp til TWS, jeg har satt mine motkrav, og talvald har fått disse i ett brev.
    Kravene er at king of kings forlater vårt øyrike, og han vil motta resusser til å bygge opp sine revede byggninger.
  • Execute wrote:

Men nå er det opp til TWS, jeg har satt mine motkrav, og talvald har fått disse i ett brev.
    Kravene er at king of kings forlater vårt øyrike, og han vil motta resusser til å bygge opp sine revede byggninger.

vi helder på diskutere dette. men det er han som har siste ordet i denne saken og det er det eg høyrer på
  • Lykke til, til begge parter. Selv synes jeg det er et ganske dårlig grunnlag å legge en krig på. Kan ikke starte kriger fordi 1 spiller blir angrepet. Hvordan skulle ikariam fungere da?
  • asbear wrote:

Lykke til, til begge parter. Selv synes jeg det er et ganske dårlig grunnlag å legge en krig på. Kan ikke starte kriger fordi 1 spiller blir angrepet. Hvordan skulle ikariam fungere da?

det er ikke for at han bli angript, det er meldingen eg fekk etter på at dei ville angripe han til han forsvant av øyen ;) det er noko som ligger under truing for meg og eg kan ikkje akseptere det...
  • Du er latterlig, jeg kan selv sitere meldingen, ikke kopiere den, fordi det er ikke lov..

Hei karius.
    Spilleren bør finne seg i å bli angrepet, bygge opp tropper, eller flytta fra våre øyer.
    Vi tar ingen hensyn til våre nærmeste naboer.
    Mvh gjengen i BX

Dette er ikke å true, men 3 enkle valg en nybegynner må ta når man har spillere rundt seg som akkuratt har startet på serveren, og når serveren er ny og de fleste vil ligge an på en god score får å få en best mulig start og fortsettelse.

[w]Vi holder oss for god til å kalle andre spillere latterlig! Neste gang er det en warn! Geezer[/w]
  • Execute wrote:

Dette er ikke å true, men 3 enkle valg en nybegynner må ta når man har spillere rundt seg som akkuratt har startet på serveren, og når serveren er ny og de fleste vil ligge an på en god score får å få en best mulig start og fortsettelse.

eg vil ikkje kalle dette tre enkle valg... for ein spiller som ikkje har spelt ikariam så lenge og når du seier du har våre ein av dei sterkeste på ikariam så må du vite dette... og ein spiller som ligger langt oppe bruker ikkje og komme med eit krav at han må flyte frå øyen

eg kan også sei du kommer ikkje langt med og seie at alle skal forlate øyen du spiller på...

The post was edited 1 time, last by Talvald ().

• Les teksten, og ikke pek ut små utdrag fra teksten.
    Selve angrepene angår ikke meg, da jeg har angrepet spilleren 2 ganger i 2 ukers mellomrom.
    Men ett av mine medlemmer kan ha angrepet spilleren mere ofte enn det jeg selv har fått vite, så du burde ikke stille min erfaring mot denne spilleren, da jeg og han har hatt veldig få hendelser med verandre.

Jeg stiller en av 3 krav, og du påstår ennå at byflyttelse er det eneste valget, ingen har sakt at han MÅ flytte, men han må infri en av disse 3 kravene jeg har stilt.
  • kjønner ikkje at dåkker gidd å gå til krig mot oss på grunnlag av en enkel spiller som aldri donerte... spør du meg e denne krigen helt på tryne fra TWS sin side små snørunger e dåkker <3 å gå til krig mot oss er kansje ikkje det smarteste dåkker har gjordt, dåkker har så godt som tapt bitches :clubby:

[w]Pass språket ditt her på Forumet. Det er bare ett spill, og vi skal ha det morro. Du får en warn her! Geezer[/w]
  • oolis wrote:

kjønner ikkje at dåkker gidd å gå til krig mot oss på grunnlag av en enkel spiller som aldri donerte... spør du meg e denne krigen helt på tryne fra TWS sin side små snørunger e dåkker <3 å gå til krig mot oss er kansje ikkje det smarteste dåkker har gjordt, dåkker har så godt som tapt bitches

det var ikkje derfor vi gjekk i krig ;)
    dåkke ville presse han frå øya ;)
    og kanskje dokke burde seie at han aldri donerer når eg kontaktet dokke? så det er dokke eigentlig som kommer med info forsent ;) vi tapt? eg har jo nesten ikkje møt motstand i dag det er kun lederen din som greier og holde ut lenge nok.. så eg trur du skal ikkje sei kven har tapt eller ikkje før du har sett litt på deg sjølv
  • Vanskelig å møte motstand når du angriper når ingen i alliansen er tilstedet da, men no excuses, du tapte iallefall mere enn me idag i det siste slaget, og det er jeg fornøyd med.

Du må være rimlig trangsynt talvald, når jeg selv sier at jeg har gitt spilleren 3 enkle valg, og bare ett av de er å forlate øya, så ikke påstå i alle dine inlegg at byflyttelse er den eneste muligheten.