Koala mot T M

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Koala mot T M

Vi i koala har erklært krig mot TM siden de er den alliansen som har like mye poeng og medlemmer som oss.

Krigen startet på Mandag og den varer så lenge vi vil, Men maks 2 uker.
  • Kan du kanskje si hvorfor og hvilken krav dere har for å få konflikten slutt, så krigserklæringen blir godkjent?

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win." Sun Tzu
  • Vi hadde egentlig ingen krav men, vi kan legge til eit siden alle medlemmene deres plutselig vart så brei i kjeften.
    - At de skal kaste ut alle medlemmene under 13år og de som ikkje kan oppføre seg voksent.

Det kan vell bli litt vanskelig nå, siden det er vi mot T M og en rekke IA spillere.
  • krigen kan vare lengre veit du ein 2 veker ;)
    vist du sei to veker må begge alliansene verre einige

og eg har ikkje kontrol på om -I A- spillere angriper dokke, vist dei gjer det er for mange i -I A- er venner med T M

karius
    diplomat
    -I A-
  • Talvald.. hvorfor skulle noen forvente at du skal ha kontroll over det..? Hvor lenge krigen varer kommer ann på om krigseklæringen bli godtatt. Og da må dere i Koala komme med en skikkelig krigserklæring.. og ikke bare disse lusne greiene dere har klart å hente frem hittil..

The post was edited 1 time, last by asbear ().

• asbear wrote:

hvorfor skulle noen forvente at du skal ha kontroll over det..?

med det eg sa mente eg at eg har tat kontakt med dei som forsvarer T M og sakt at dei ikkje skal blande seg, men eg kan ikkje sjå om dei angriper eller ikkje, men dei har sakt det ikkje blir plyndring av Koala
  • Beta-Purple wrote:

Vi hadde egentlig ingen krav men, vi kan legge til eit siden alle medlemmene deres plutselig vart så brei i kjeften.
    - At de skal kaste ut alle medlemmene under 13år og de som ikkje kan oppføre seg voksent.

Det kan vell bli litt vanskelig nå, siden det er vi mot T M og en rekke IA spillere.

Hva er det egentlig dere krangler om? :P
    At de skal kaste ut alle under 13 år og de som ikke kan oppføre seg voksent er jo et valg de står fritt til å ta, det står ikke noe sted at det er forbudt.
    Men hvis det er bare derfor så håper jeg dere er klare for å kaste dere over LAM også? Der finner du visstnok ikke noen overvintrende lam i en alder av 13 minus, men den ting som er sikkert er at i tilfelle krig mellom Koala og LAM, ja da blir det mye breking på bjerget!

Lurte egentlig bare på om dere har et annet grunnlag?
    du nevner ikke noe som forteller oss tilskuere at de er breie. :P
    Uansett vil jeg ønske lykke til, til begge parter.

Made by Infinity
  • Vi i Koala erklærer krig på våre måter, og dere skal få klage akkurat så mye dere vil :)
    Men vi hadde ingen grunnlag for og angripe T M, men siden alliansen vår savnet krig så fant eg en allianse som var like god som vår og ikke så langt vekk.
    Etter vi fikk startet krigen begynte de og bli tøffe i kjeften og det vart våres nye grunnlag, så truer de med at I-A spillere skal ta oss, men det stopper oss ikke.
    Det gir oss bare en bedre grunn for og ta dem.
    Skal vell lit til for at vi skal angripe LAM, men trur ikke at de begynner og true oss eller og leke tøff.
    Om LAM hadde angrepet oss, så er det ikke sikkert vi hadde vert noe bedre, men vi kjemper våre egne kriger.

Eg har ikke nevnt noe til dere om hvordan de er breie i kjeften, men kan ikke sitte og prnt screene det heller da...
    Et eksempel er jo da de la ut tråden "En gjeng me tapere? "

The post was edited 1 time, last by Beta-Purple ().

• Eg har alt sendt han en melding der eg unskylder oss og forklarere at alt va en feil.
    Dessuten tok han bare over en tom havn? Er det virkelig noe og bil sur av?
  • drama queen.
    :goggly:D

Trur du må erklære krig nå karius, for eit av dine medlemmer blir jo angrepet :smileface:

Til tema:
    Liker kravet dere stiller, hehe. Synes og det er på sin plass når man blir litt vel brei i kjeften.
    ;)
    Heia koala :)
    Beta: B-H
    Gamma: M-M
  • Støtter Mjølki der.. og GOD JUL! :icon_mrgreen
    Og virker som vi har en drama queen bare springer rundt her og kommenterer på absolutt alt på forumet for å få bedre "rang". Må du passe på at du ikke kommenterer så mye at folk blir lei :face:D
  • asbear wrote:

Støtter Mjølki der.. og GOD JUL!
    Og virker som vi har en drama queen bare springer rundt her og kommenterer på absolutt alt på forumet for å få bedre "rang". Må du passe på at du ikke kommenterer så mye at folk blir lei

eg bryr meg ikkje om rang ;) men det virker som du gjer det når du kommer med slike idiotiske beskyldninger. og du bestemmer ikkje om eg skal kommentere eller ikkje.

men anklager du meg kan du jo angripe meg så skal vi han ein slik gammel kamp så sei om eg vinner tar du feil og du vinner har du rett :) skal vi sjå om du tør og møte opp då

og Heia T M dokke vinner :D
    ps... HOLD DEG TIL TEMAET!
  • Hehehe, artig du karius ;) du kan jo gjerne ta ein kamp for å vise at du er klokere enn asbear, men husk at du må erklærer krig om byen din blir okkupert :) Nei så dum eg er.. glømte vist at du ikkje er leder :P

[w]Spam. Hold dere til topic! Prinsj123[/w]
    Beta: B-H
    Gamma: M-M
  • Mjølki wrote:

du kan jo gjerne ta ein kamp for å vise at du er klokere enn asbear, men husk at du må erklærer krig om byen din blir okkupert Nei så dum eg er.. glømte vist at du ikkje er leder
    vist eg skulle ærklere krig kvar gang eg vart angript hadde eg ærklert krig mot alle VVV alliansene og noen små allianser som ikkje fårstår at eg har meir tropper ein dei ;)

men eg trur ikkje asbear tør og møte meg på beta så eg trur han skal slutte og komme og anklage meg for ting han ikkje veit :)

[w]Spam. Hold dere til topic! Prinsj123[/w]
  • Haha!
    Karius, jeg tar med glede i mot utfordringen! Hvor vil du ha hodene til soldatene dine servert? Beta, eller Gamma kanskje? :hahaha:

[w]Spam. Hold dere til topic, ta det herfra på PM ingame.Prinsj123[/w]