MERC vs VAL

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Mine slag mot VAL

Her er noen av mine slag mot VAL

Her er det jeg som blir angrepet:

Første runden i slaget:

Siste runden i slaget:

Noen av mine angrep mot VAL:

Enda et angep fra VAL mot meg:

Det ble en god del sjøslag da jeg blokkerte havnene til VAL spillere:

• hehe er typer de... JR Tolken de meiner :). spøk. men jo var faktisk nokon fine rapporter dar (og lit historie i innlegga, like like). hadde da ikkje vore for at da går deres veg. men noko sikkert mange oppdagar er at om man bygger opp hær i tusen tall. so håpper da berre fleire og fleire med dermed blir da nesten umuleg å trylle fram resultater hehe. og ingen greier å være online 24 timer for å vente på at ting skal bli ferdi.. til deres fordel har de nesten alt samla på eit område (i våre byer) dermed greier de lettere å slå ned menst me er spredd tynt ser eg. pluss redusert. når eg lesser gjennom her, og ser på da inn-game... men da er kamper som har skjedd som ikkje ligger her. men er ikkje vits å legge ut rapporter fra røver tokter.

men eg sku likt å vist kven som forer derre med gull til dette?... ikkje eg ein gang greier å sjønne korleis ein med 800k i score greier å få meir gull av å ha ein hær og flåte "ute" med over 20k i generalar over tid ?. (sku i prinsippet gått med 30 til 40tusen i minus i time med gjeldene by nivå ?).. (største hær og flåte eg har sett til no ute over ei veker totalt var på 28k på ein som hadde under 800k i score uten å rekne med hæren ?. og han gjekk fra 18 mill til 18 mill etter den veka ? og fortsetter ?). kan de lære meg da trikset ?... jaja, uten handel med andre alliansar ?... jaja. skal ikkje klage eg heller eg har gått fra 1mill til 3 mill. med underkant av 8k i generalar i andre byer. uten noen form for hjelp foruten om å låne byer da :P...

Edit: viste seg at eg tok feil. gjeldene spiller hadde falt mykje siden krigen blei starta i gull... da har og general scoren og. hadde falt jaffal til no over 10k++++ i gen score og over 20mill i gull. min feil. sorry... loggført feil sikkert.

The post was edited 1 time, last by Airwaves: add on. ().

• lit oppdateringer fra eine fronten her...

og lit fra ein an front :)...

hehe føler eg barre legger denne til eg hehe. blei vist fleire en barre sjø slag :). kan vinne uten "Under" og eg :P. da er eit Mirakel da du gitt... :)...

The post was edited 1 time, last by Airwaves ().

• har ein fin ny ein her :)...

og nei eg sender ikkje 31 skip på nokon og trur da er å vinne ein kamp eller krig spess når folk gjere da over ein dag og fortsatt ikkje har greid å senka flåten. ser ikkje poenget. blir barre flaut feigt i grunn, men lov er da. so skal vel ikkje klagge kan trikse eg og. barre imot å bruke den måten over tid.. men jo her kommer mit bidrag av sikkert 14 vinner kamp rapporter leger eg ut ein pluss eit lite bilde av ein grunn. vis noen er offline når eit slag går er ikkje den person meir dårleg en kva denne person er som meiner folk er dårlige vis dei taper offline :)...

:) valgte denne raporten for den viser akkurat kor dårlig man er vis man ikkje veit at man blir angript. veldig bra eksempel. til å ikkje skrike før man tenker.

• sa du noe JR?

at du legger ut kamprapport av at du jager vekk dykkere må jeg si er imponerende...

at du ikke forstår at det angripes med 31 skip er absolutt ingen overraskelse.
    hadde faktisk vært imponert om så var tilfelle. men si meg, har du mistet 5-6k generaler siden i går?
    godt å se at du har noen i alliansen som forstår dette med 31 skip, gjør at de får sparket litt fra seg på vegne av alliansen.

jeg dro fra egons by for å okkupere JR. da benyttet egon sjansen til ett lite opprør. bare synd han ikke sjekket om jeg hadde satt noe igjen...

så til det slaget skulle handle om.

Den neste er egentlig ikke verdt å legge ut, men i og med at det var forsterkninger til det samme slaget så synes jeg at det var verdt det...
    også her ville egon nemlig være med, men han kom litt for sent til selve slaget:

Måtte bort og rydde opp restene etter JR litt senere:

men JR angriper jo selv også, da helst på sjøen... får ta med en av disse:
  • hehe. eg lol til eg grein når eg las nedover her no faktisk hehe... da var faktisk positivt meint... :). digger historeine derres hehe. jaja. ser jo de prøver å mobe meg da hehe... synd for derre kan eg. og veit meir enn derre noen gang kommer til å oppdage :). so tar da ikkje innover meg so veldi :)... ubåt historeine og 31 eller 32 skips angrip er so kjente taktiker at eg hadde ikkje gidda massa for mye om da hadde eg vore derre da... men eg meiner at vis man over driver den måten, blir da barre sure miner av da... ikkje gøy. bedre med muskel mot muskel etter min meining. jo eg har angript deg huff huff med 31 skip. ubåt og ein eller an form for front båt... so du burde ikkje gnage for mye over da. eg sa ikkje at da barre var uforståelege barre at eg ikkje forstår kva som er gøy med da, for uten om å irritere ?... hehe.

har gjot sikert tre direkte taber gjenom heile krigen.. i sånn som eg faktisk hadde vore flau over... og den eine var ikkje i alliansen deres ein gang. og eg tabba på at infoen eg trudde eg viste ikkje stemde med da eg trudde. (og hadde ikkje meir tilgjengelege resurser i ugangs punkete burde eg barre lat vær. men tenkte kjør la gå. taper eg taper eg ingen ting på da. :) gjore eg heller ikkje :) ).. den andre var at eg venta på forsterkningar i eit slag som aldri kom fram. og eg gade ikkje vente meir kloko 4,30 på natta... men når eg logga på so viste da seg at dei faktisk ikkje hadde komt fram i da heila tatt... :)... rapporten ligger faktisk her :)... den siste er faktisk flåte angripet som eg gjore rett og slett for eg blei lei av å sitte og sjå på dei 31 skip angripa. so eg sette i gang flåte angrip (men farts tid på 2 timer før dei var framme)) og logga av trøtt og sleten. mildt sakt gav F i om eg vant eller ikkje. hadde vunne og hadde ikkje de hjelpt vår lille venn aleksander200... :). godt å sjå de står samen då :)...

vil barre sei unnskyld til derre og alle men eg kommer til å legge meg iferie modus i dag. for eg faktisk vil vær med familien og ungene her i huset i jula :). so eg har anbefalt alle i valhall å gå i ferie. mange av dei oss som har vore aktive i krigen på valhalls side kommer til å gå eller har gåt i ferie modus :)... og grunnen er da samma som min. familie. me har ikkje tid å underhalde derre i jula. den jobben har familien derres :). ikkje me :)... god jul og muleg godt nytt år alle i ikariam og merc... kommer nok til å logge på beta og gamma og sende vin fra by til by. so de kan jo sende hei meldingar til meg so kan me slå ein prat... :)...

Prøv å hold deg til topic, dette er en kamprapport-tråd. Du får ikke warn denne gangen. Prinsj123
  • skjønner ikke helt hva egon drev med i går kveld, virket som han slaktet skipene sine med vilje ?

lurte forresten på om dere er interessert i en liten julefred ? er sikkert ikke alle som har anledning til og være på i disse juletider, så om vi ihvertfall hadde fred fra lille julaften 23 og tilogmed 2 juledag 26, muligens lenger? vi føler for og være litt grei i julen, sikkert mange som skal kose seg med familie og venner :icon_wink