MERC vs VAL

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Trakk meg så han ikke skulle gå fri for moral, ellers ville det jo tatt så lang tid :P

Men jeg kom jo selvfølgelig tilbake ;)

Kom jo samtidig på land

Er en liten luring som prøver å sende båtene overalt, men så langt har han ikke klart å gjøre noe nyttig :P

Noen som ærlig kan si at de ikke smekker mygg?

Mens jeg var borte klarte troppene mine heldigvis å finne noen fiender selv :P

Av og til finner man jo noen små grupper her og der som akkurat har kommet ut av brakkene :)

Burde døpes om til "motgang" denne byen her :P
    With great power comes great power bills.

The post was edited 3 times, last by Eudaimonia ().

• Val får litt hjelp fra gsa :P

eeeee...kan vel kalle dette det store«spydmann slaget» fra i går hos Thalina :)

her mistet JR de ny trenede skytere :)

har uendelig mange små sjøslag, men får holde med et :P
  • At egon skulle logge på klokka 5 på natta for å trekke ut troppene sine hadde jeg aldri trodd o.o

At han skulle gjøre dette mens jeg var på butikken hadde jeg heller ikke trodd, men det er greit for meg :P

The post was edited 1 time, last by Eudaimonia ().

• Den luringen her med knappe 80k poeng er den i VAL som har gjort mest motstand, så kudos for det ^^
    Han er også den som klager mest om han blir angrepet, men det er en annen historie :P
  • hmm. da er her eg skal henga opp raportane mine fram over ja :P

Eudaimonia wrote:

Ja her har vi då fått MYE motstand, styrken på motstanden er jo noe annet..

so de har lagga dekko ein rapport link og ja. hehe. ja de har tatt oss med storm hehe... :P... nesten lit romantisk å lesse nedover her :). ser jo ut som de er ofte på besøk hos meg :)... har ikkje noe i mot godt selskap... men gi meg lit puste rom so reiser eg meg fort opp vil eg tru :P... noko de sikkert har oppdaga. :P...
  • At noen i VAL skulle bygge dykkerskip hadde jeg aldri trodd :O
    Så selv om jeg hadde vunnet både slaget og økonomisk så trekker jeg meg ut mens vi fortsatt har muligheten til å knuse de :P
    Kommer du til å stikke av Jr.? :)
  • Eudaimonia wrote:

At noen i VAL skulle bygge dykkerskip hadde jeg aldri trodd :O
    Så selv om jeg hadde vunnet både slaget og økonomisk så trekker jeg meg ut mens vi fortsatt har muligheten til å knuse de :P
    Kommer du til å stikke av Jr.? :)

okey. du kom meg i for kjøpet ?... sku net til å legge den ut...

stikke av ?. eg haldt den byen ei stund faktisk ?... før eg reiste videre... ???... ubåter kvifor sku ikkje me i valhall ha da ?. veit du kven eg er ?... eg kan kamp systemet meir enn du trur... ???... og halde meg nede 4 spillere er ikkje da akkurat meir å forventa av meg. eg er ikkje magikar heller ?... men kan ikkje sjå at eg har klaga so mykje over da heller. eg nytter da å faktisk få prøvd akkurat den delen av spillet fra den siden. men eg trur da blir feil å sei at eg ikkje kan kamp systemet eudaimonia. og eg håpper no for all del at valhall reiser seg under mine føter og raser, for eg kan kun gjere so mykje ikkje meir... sjøl om eg ikkje har problem med da betyr da ikkje at da er okey. og vis de leiter etter å få skryte so skal du få da... de har knebla meg. til eg gjekk tom for vin. og til eg gjekk tom for svovel. men ikkje dermed sakt at eg ikkje bruker ubåter...

og valhall slåss kun med halv maskin. so vis me rekner ned scoren slåss de mot ein alliense med ein total score på 3000,000. håpper barre rette mann setter i gang. so de får ein allianse på 6 mill å slåss med. eller at egon hadde vore i form til dette... og av all respekt vil eg ikkje at folk skal tvinge seg til å logge på. eller tvinge folk som ikkje vil slåss å slåss for meg. folk kjemper av egen fri vilje og kun for ein sak verdig å kjempe... eg meiner valhall + alle som er i den, er vært å kjempe for so eg slåss til siste slutt. og ikkje forvent at da blir letere for da tviler eg på...
  • alle gode ting er tre...

første gang jeg poster bilder, så ha litt tålmodighet om dette går skeis...

en liten historie om JRs hederlige forsøk på å befri sin egen havn...

han prøver seg igjen, enda sterkere enn sist, eller..?

siste gang ble jeg skikkelig nervøs, da måtte han jo få det til... jeg rustet til og med skikkelig opp

så ja, ed, de lager dykkerbåter...

The post was edited 1 time, last by huffhuff ().

• Eudai, de lager dykkere, men tydeligvis ikke noe mer enn det heller. Huffhuff har nok rett...

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win." Sun Tzu
  • egon på nytt overraskelsesbesøk

må nesten poste en av de større kampene i krigen...

egon overrumplet noen litt spinkle hærer i sin egen hjemby, men vi fikk sendt ett par ekstra tropper for å vippe kampen i vår favør...

ikke at det var jevnt...
    vil takke egon for hederlig innsats, og raynor for at han sendte kokker og doktorer så han fikk seg en kamprapport...