MERC vs VAL

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Airwaves wrote:

har vel snaka med deg ingame nå :). resultat mindre en ingen ting, de er ikke interessert i noen form for våpen hvile eller avrunding av krigen... jaja. jeg har prøvd i da minste... war on då... lykke til videre :)...

Alt jeg har fått melding om er hvor verdufulle de to innaktive medlemmene dine er. Mulig jeg ikke har forstått alt du har skrevet helt, så det kan ha vert andre ting der også som jeg ikke har fått med meg..
    With great power comes great power bills.
  • Eudaimonia wrote:

Airwaves wrote:

har vel snaka med deg ingame nå :). resultat mindre en ingen ting, de er ikke interessert i noen form for våpen hvile eller avrunding av krigen... jaja. jeg har prøvd i da minste... war on då... lykke til videre :)...

Alt jeg har fått melding om er hvor verdufulle de to innaktive medlemmene dine er. Mulig jeg ikke har forstått alt du har skrevet helt, så det kan ha vert andre ting der også som jeg ikke har fått med meg..

???????.... hæ ?.

edit: 18 / 12 -11. fra valhall sine medlemer: me kommer til å legge seg i ferie modus fram over for me rett og slett ikkje er so volsomt interessert i å bruke jula på da... da er og ein oppfordring til våpen ville om de vil ha da eller ikkje... men vis de er interessert i våpen ville over jul?. sei i fra i dag. eller melding til meg på gamma eller her på forumet (vis eg ligger i ferie modus). da gjere da lettere for dekko sjøl. siden medlemmer hos derre sier dei ikkje er interessert i å krigen i julo... har folk hos derre skrevet her på forumet... :)...

heia valhall...

The post was edited 1 time, last by Airwaves ().

• Siden ledelsen i VAL har vert i feriemodus minst 60% av tiden den siste måneden velger vi i merc nå å vise nåde og å avslutte krigen. Vi ønsker jo selvfølgelig ikke å ødelegge alliansen :) Det kommer ikke til å bli noen konsekvenser for VAL, annet enn at vi er litt skuffet over dere..

Det har vert mildt sakt lønnsomt for oss, personlig har jeg måtte selge varer for å få plass, og jeg er en av de som bor lengst borte :P Men vi vet jo at jo bedre det er for oss jo verre er det for den andre siden. Så nå som det ikke er noe motstand ble det rett og slett feigt for oss å angripe :s

Men nå er det trygt å komme tilbake :) Lykke til videre i alle fall ^^
    With great power comes great power bills.

The post was edited 1 time, last by Eudaimonia ().

• Hei.

Jeg takker for det. og beklager at ikke dette gikk som dere ønsket, men vi er 3 aktive spillere nå, så det har vel fra starten ikke vært noe vits og forsette.

Det kan jo være frem i tid at vi kommer tilbake med en forslag om og forsette.

Men slik som det er nå er det ikke noe vits, har jeg ment fra starten av.

Vet ikke om jeg skal takke for kampene, for det har ikke vært noe motstand fra meg, jeg kom inn mitt i konflikten og så det ikke som noe vits og gjøre annet en og tømme det jeg hadde av tropper og skip.

Lykke til videre til dere.

Mvh Assisterende Leder.

Egon
    :) I Love fair play :thumbsup: