MERC vs VAL

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Jeg liker iden til Ed her:)
    På den måten vill vi unngå at de mindre allianser som har meldt seg på her blir hakkemat når krigen er over mellom XO og GSA og de mindre alliansen må søke asyl i de 2-store. Vi går mot en todelt serverer om dagen og det vill bli en dårlig server. Vi har da en stor nøytral bygge allianse også og GEN da. Men ikke alle passer inn i en byggeallianse og hvor trygge er GEN vis GSA vinner denne krigen? Fort gjort at vi ender opp med 2 store allianser når denne suppen er ferdig.

La oss ta inn de som kriger inn i krigen på en ryddig måte:)
  • Jeg vil så absolutt ikke ha en todelt server o.o
    Var bare så lei av å jakte på troppene til james raynor, for han stikker jo hele tiden..

Mente ganske enkelt av vi og mafia kunne angripe hverandre, og at b-com og VAL kunne angripe hverandre ;) Dobbelt så mange mål, dobbelt så stor trussel, dobbelt så sterk, dobbelt så morro :P
    With great power comes great power bills.
  • Eudaimonia wrote:

Jeg vil så absolutt ikke ha en todelt server o.o
    Var bare så lei av å jakte på troppene til james raynor, for han stikker jo hele tiden..

Mente ganske enkelt av vi og mafia kunne angripe hverandre, og at b-com og VAL kunne angripe hverandre ;) Dobbelt så mange mål, dobbelt så stor trussel, dobbelt så sterk, dobbelt så morro :P

stikker ikkje. :). eg rømmer kan du vel sei ?. nei då eg har vel sett at tid er min beste venn so vis eg ikkje slåss i dag. kan eg slåss i mårro med dobblet styrke :) mot opp hakka og trøtte hærer... lest boka, art of war ???... mot dobblet styrke, og umulege ods skal man observera sin motstand og se og vente til man finer denns svake punkt eller den gjere ein feil :P... og slå til :)...

men no må eg få på peke de kjøre ein rein flåte kamp. eg mysta heile flåten min når eg var på jobb fyste dagen. ja synd for meg. :). men jo eg blei tatt på senga veldi. kan du sei. eg hadde eten venta eller trud de kom til å gå til krig med oss...

youtube.com/watch?NR=1&v=FDiVWkdd5Eg

edit: B-Com har fred med valhall. for inntil videre har eg ikkje planer om å bryte den. gjere eg da, er da ikkje for "noen" føler da er flere mål å krige mot... trur B-Com er enige i den vil eg tru...

The post was edited 3 times, last by Airwaves: skrive feil retting. pluss sang :P. glemt å svare på noe... angående b com ().

• I det spillet her blir ikke tropper slitne, så det kan ta litt tid.. Håper dere slår til før krigen er over :P
    Har forresten The art of war liggende på bordet rett ved siden av meg :P

Og klart vi tar skip, troppene flytter seg for fort til at vi klarer å fange de :P
  • mot kravet til valhall. blir lett... har funnet ut da no... so denne krigen er ikkje slutt før eg seier da sjøl om du tru da fintes lette veger ut av krigen tar du feil. nei valhall har ikkje vist sin beste side endå... den kommer :) vær du trygg...

mot kravet er: de skal gå ut her på denne linken. trenger ikkje lagge ny. vis ikkje eg føler for å sikra krigen og lager da... de må skrive her at valhall er vinner alliansen i denne krigen betingelses laust...

dette vil og sikre mine medlemer fra å berre bli erklært krig mot ut av de svarte. vil de vise muskler med val. da har de tatt eit VALg som de må stå for. og eg må få sei at vis alliansar har problem med alliansar burde ta saken sjøl ikkje over late da til andre. (de veit kven eg meiner).

(((og når da kommer til spørsmålet å slå samen krigs ærklæringer vil eg ikkje svare på. fin tanke då.)))

youtube.com/watch?NR=1&v=03XLa_Yf9eE
  • Airwaves wrote:

og eg må få sei at vis alliansar har problem med alliansar burde ta saken sjøl ikkje over late da til andre. (de veit kven eg meiner)

Sikter du til at XO skal ha leid oss til å gå til krig mot dere? Er eneste jeg kan få ut av det der i alle fall.
    Men nei, de har ikke gjort det. Det er ingen som har betalt oss for noe, eller så mye som bedt oss pent.
    Det er noe vi selv har funnet på, så får dere selv velge om dere skal tro på det eller konspirasjonsteoriene ;)
  • alliansen din svare i seg sjøl :)... du trenger ikkje unnskylde andre sorry.

copy fra alliansen din.
    Mercenaries
    Kort beskrivelse: Vi er blandt de beste krigerene, og vi arbeider som leiesoldater.

og eg legger meg ikkje oppi kva allianse du driver eller grunnlag. og gå til krig er heilt lov sjøl uten grunnlag (kven som spurte deg eller ikkje er urelevant i grunn). har ikkje påstått noe ant. eg gav vel meir ei rettellse til andre ikkje deg / dekko om rett sak-føring etter meir min smak. ps eg har alle-redde meldingar som viser til da eg viste til (ingame). eg og andre har fåt da samma av info... so orsak og grunnlag til krigen er ikkje ein hemelighet. eg har svara på da med den alliansen allerede og min og vår engasjement den vegen gjennom tida. so diskusjon om den saken er håplaus. jaja du kan skifte navn på alliansen. og dermed ugyldig gjer krigen hehe (for å ikkje virke lika mistenksom). men da retter ikkje ein allereie gjort handling. fra deg eller andre...
    uansett liker at folk lager liv eg uansett. so i bunn og grunn støtter eg krigen som vart lagga. sjøl om eg blei veldi tatt på senga. :)... og de er av dei meir effektive krigerene eg har vore borti, langt fra best men eg er fortsatt opphaka i støvet so kva skal eg sei. jaja kan skulda på at de er alle mot ein, men eg er jo i mot sat allianse med fleire medlemer. men berre vent :). sjøl om ein bjørn sover, kan sjøl bjørnen voken i ein hule, sløve. før han hiver seg på jakt :)...

The post was edited 1 time, last by Airwaves ().

• Som du sikkert er klar over så er det nesten umulig å forstå hva du skriver, så jeg vil bare få oppklart dette..

Mener du at vi hadde et annet navn før, hadde en uenighet med dere og at vi nå prøver på nytt? Nei, jeg tror ikke noen fra denne alliansen har vert brødboxer..

Anngående bevis dere har fått er jeg veldig nyskjerrig :P Vet ikke helt hva der skal være bevis for engang, men jeg har veldig lyst til å se de bevisene ^^
  • Eudaimonia wrote:

Som du sikkert er klar over så er det nesten umulig å forstå hva du skriver, så jeg vil bare få oppklart dette..

Mener du at vi hadde et annet navn før, hadde en uenighet med dere og at vi nå prøver på nytt? Nei, jeg tror ikke noen fra denne alliansen har vert brødboxer..

Anngående bevis dere har fått er jeg veldig nyskjerrig :P Vet ikke helt hva der skal være bevis for engang, men jeg har veldig lyst til å se de bevisene ^^

stemmer sjønner...

nei ingen hos derre er BX (trur han eine kommer fra UK då fra den tida. men veldi usiker. om eg hukser rett kan ikkje hukse alle allianse lister årevis i tid). BX eller da som var før dei fleste av dei slutta å spille. var veldi GOODE ! venner av meg etter den krigen... som sakt olis for eksempel starta å spille på nytt ei stund. da fysta han gjore var å sende meg melding osv.. so nei dei blei venner av meg heile gjengen :)... so eg har ikkje noe i mot å krasje samen inni mellom :) med allianser. da vil sei krige og hærje på ein urban måtte hehe... men trur du missforstår uansett so eg avslutte akkurat da dar...

og eg håper krigen kan holdes under ein høflig tone so rekner eg med dette skal gå heilt fint :)... og less to ganger vis da er eit problem å forstå. har dysleksi (men ikkje "dom" for da) so da er begrensa kva eg sjøl greier å sjå at eg skriver feil. eller tips meg ingame om da... so skal eg retta da, so fort som eg kan.
  • Klart det skal være en høflig tone ^^

Men jeg lurer fortsatt på hva grunnlaget og motivene våre for krigen er, så hadde satt pris på om dere kunne fortelle oss det :P
    Og om du er bekymret for bevisene du har fått, så er det jo bare å viske bort navnene før du sender de over til meg, for jeg har veldig lyst å se de ;)
  • Airwaves wrote:

Eudaimonia wrote:

Som du sikkert er klar over så er det nesten umulig å forstå hva du skriver, så jeg vil bare få oppklart dette..

stemmer sjønner...

nei ingen hos derre er BX (trur han eine kommer fra UK då fra den tida. men veldi usiker. om eg hukser rett kan ikkje hukse alle allianse lister årevis i tid). BX eller da som var før dei fleste av dei slutta å spille. var veldi GOODE ! venner av meg etter den krigen... som sakt olis for eksempel starta å spille på nytt ei stund. da fysta han gjore var å sende meg melding osv.. so nei dei blei venner av meg heile gjengen :)... so eg har ikkje noe i mot å krasje samen inni mellom :) med allianser. da vil sei krige og hærje på ein urban måtte hehe... men trur du missforstår uansett so eg avslutte akkurat da dar...

og eg håper krigen kan holdes under ein høflig tone so rekner eg med dette skal gå heilt fint :)... og less to ganger vis da er eit problem å forstå. har dysleksi (men ikkje "dom" for da) so da er begrensa kva eg sjøl greier å sjå at eg skriver feil. eller tips meg ingame om da... so skal eg retta da, so fort som eg kan.
    Finnes nok enda noen B-X spillere som er aktive, olis og poppy er jo på gamma, de var jo godt kjente spillere i B-X.
    :)
  • haha se her ja morro å lese om den gamle krigen der vi kjempet så hardt mot vallhall ! :D er morro å ha begynt på gamma igjen no så skal bli litt futt der Ingame: blue panda om noen lurer på hvem som rider byer <3
  • Var da makan så mange som skulle blande seg inn her da.. Først kommer MeSo og forsvarer VAL, og nå driver mjølki og angriper oss med alt han har.. Vi risikerer jo nesten at det blir en gjevn kamp dette her o.o
  • Kan jeg og joine ;P
    Nei, har ikke tenkt å joine (for øyeblikket) Har nok litt for mye skolesaker til å krige på flere servere samtidig ;)

Men som tidligere VAL spiller, føler jeg for å hjelpe til :D
    Så hvis dere i VAL trenger hjelp er det bare å si ifra ;D
  • Mjølki wrote:

Fenrisulven wrote:

Det er bare å henge seg på ;) MERC er som kjent for å vere leiemordere, så motargumenta står på tynn is :)

Eneste motargumentet mitt er at det er forskjell på arbeid, og det å bare være plagsom :P
  • Fenrisulven wrote:

Kan jeg og joine ;P
    Nei, har ikke tenkt å joine (for øyeblikket) Har nok litt for mye skolesaker til å krige på flere servere samtidig ;)

ein gang valhall altid valhall :). veldi godt å høyre :)... at eg har gjort noko rett får eg håppe gjennom tida før egon over tok.

so alle veit da. eg er veteran lederen i valhall. siden 2008/2009. og no berre vikar leder for egon. som er borte for ei stund fra ikariam. men representere valhall som leder (er allso lederen) og da eg gjere og seier, står alliansen for sjøl om egon sku ta over ledelsen igjen. var lit informativt her hehe...

The post was edited 3 times, last by Airwaves: add on ().

• Det at MeSo, Simba OG mortis er på samme plassen nå for å beskytte VAL ser vi på som et stort kompliment. Så takk for det, det er kjekt å vite at folk har så stor respekt for troppene våre ^^
  • Med snart hele XO i feriemodus eller oppført på gapestokk, er det vanskelig å bruke opp tropper som popper ut fra brakene er det bare en stor fordel å kunne bruke opp troppene på merc. Vi gjør det heller ikke gratis, kall det gjerne karma. Jeg måtte forklare handlingen overfor huffhuff i går, men setter pris på at ledelsens ser på dette som stort kompliment. Dermed er krigshandlingen som Kinder egg:

• Hjelper venner i VAL
    • Vi får ballanse mellom produksjon og forbruke av tropper
    • Merc får stor respekt for sine tropper

God jul :)