D-B vs Devil (avsluttet)

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• D-B vs Devil (avsluttet)

Hei Alliansen De-Beste(D-B) erklærer herved krig mot alliansen Devils Brigade (Devil).

Begrunnelse:
    Da soopalova var borte eller sperret en periode så sluttet mange fra devil og hulderbulder laget sin egen allianse der han tok med noen fra devil.Jeg trodde at devil skulle oppløses siden at lederen var sperret og mange gikk fra alliansen.Jeg inviterte et par erfarne spillere fra devil til D-B og uheldig vis så ble soopalova aktiv igjenn akkurat da jeg sendte invitasjonene og han sendte meg en meldning der han skjeftet på meg og mente at devil medlemmer forlatet alliansen på grunn av meg.

Zaffron gjorde det samme og sendte slag ord fra soopalova til meg.Siden at vi havnet i en diskusjon med devil tidligere så føler vi oss truet av devil.
    Derfor skal vi til krig mot devil og vil ta dem før de tar oss.

Vilkår for at krigen blir stoppet:
    Soopalova og zaffron forlater devil.Vis de forlater devil så vil vi ikke angripe noen andre i devil men kunn disse to.Vis de blir i devil så vil vi angripe hele devil.

E_c_N
  • Da er krigen i gang, og som General i D-B må jeg bare få si at er strategien klar ;)
    Angrepene er i gang og screenshots kommer etterhvert ;)

Mvh
    JLH, General i D-B
  • Krigen kan vel ikke starte før begge sider har godtatt kravene, og husk at angrep over bashingregelen kan ikke starte før om etter 12 timer etter at Tuck har gitt "go-ahead" for det?
  • Originally posted by Agilas
    Krigen kan vel ikke starte før begge sider har godtatt kravene, og husk at angrep over bashingregelen kan ikke starte før om etter 12 timer etter at Tuck har gitt "go-ahead" for det?

* Krigen starter umiddelbart etter krigserklæringstråden, men basheregelen er ikke opphevet før 12 timer etter at krigen har begynt. *

Fra Regler for Krigserklæringer
  • RE: Veldig:)

Originally posted by Asimo
    Vi er veldig aktive på forumet ivertfall,men vet ikke noe om devil.......Vi hadde en spion der før men han sa at det var veldig like aktivitet på forumet til devil ja.

Men, Da burde du få dem hit ;)
  • Originally posted by JLH
    Originally posted by Agilas
    Krigen kan vel ikke starte før begge sider har godtatt kravene, og husk at angrep over bashingregelen kan ikke starte før om etter 12 timer etter at Tuck har gitt "go-ahead" for det?

* Krigen starter umiddelbart etter krigserklæringstråden, men basheregelen er ikke opphevet før 12 timer etter at krigen har begynt. *

Den er grei. Da er det vel bare å kjøre på da...?

Originally posted by Xavis
    Vi er veldig aktive på forumet ivertfall,men vet ikke noe om devil.......Vi hadde en spion der før men han sa at det var veldig like aktivitet på forumet til devil ja.

Vel, vi trenger dem ikke på forumet ;) så lenge de ikke vet de er i krig, har vi fremdeles et overraskelses moment ;)

Originally posted by JLH
    Originally posted by Xavis

Vel, vi trenger dem ikke på forumet ;) så lenge de ikke vet de er i krig, har vi fremdeles et overraskelses moment ;)

Smart ;)
  • Originally posted by Agilas
    Originally posted by JLH
    Originally posted by Agilas

Den er grei. Da er det vel bare å kjøre på da...?

Akkurat det vi gjør ;)
  • Dette ser også ut som en storkrig :D ;)

Denne krigen ender neppe slik som GPS vs. Frihet!!

Skal bli interessant å se hvordan denne krigen går!!! Dere skal vel legge ut rapporter ..?? kjedelig om vi ikke får vite noe ;( ;(
  • Originally posted by thebadguy
    Dette ser også ut som en storkrig :D ;)

Denne krigen ender neppe slik som GPS vs. Frihet!!

Skal bli interessant å se hvordan denne krigen går!!! Dere skal vel legge ut rapporter ..?? kjedelig om vi ikke får vite noe ;( ;(

Selvfølgelig blir det en annerledes :rolleyes:
    Og selvfølgelig kommer det rapporter ;) (i egen krigsrapport, tråd da selvfølgelig ;) )
  • Siden flere i D-B er meget aktive på forumet kan dette bli meget interesangt og følge med på for oss andre :))

Krig er aldri noe bra, men når den nå en gang kommer så får den nå komme. ;(

Sånn poengmessig så er det D-B som liger best an her.

Hei XO her har jo dere fått dere en mulighet til å passere D-B på highscore;) :D

The post was edited 1 time, last by Håvard92 ().

• JA, enig at det blir morsomt med litt mer action!!

Men håvard, selv om DB havner i krig trenger ikke nødvendigvis det bety at det blir lettere for XO å ta dem igjen..

Hvis Devil ikke gir noe motstand vil det jo bli enklere for DB siden de får masse ressurser for angrepene, og da blir de sterkere...
  • Det spiller ingen rolle for oss om vi eller XO ligger på toppen egentlig siden at vi og XO er allierte og jeg har aldri blitt dårlig behandlet av XO så jeg liker XO og håper at de alltid vil være nær oss på alpha serveren.

Devil er jo så klart en sterk allianse selv om vi er dobbelt så sterke poeng messig,men poeng er ikke alt i en krig,strategi og hjerne er de sterkeste våpenene i en krig.Jeg håper at dere som følger med for det litt artig og at de som trenger og lære litt angående krig for lært det meste.

E_c_N
  • Krigserklæringen er så klart godkjent ettersom alle regler er fulgt. Basheregelen oppheves da etter 12 timer fra trådstart.

Ikke for å lage en diskusjon om dette, men jeg kan jo svare på det: Krtigen vil nok sikkert ikke ha så mye med at vi har mer sjans til at vi i XO vil krype forbi. Bare for å ha sagt det så har vi ligget på toppen nesten hele tiden, grunnen til at DB ligger forand er at de har 10 medlemmer mer enn oss og at en i alliansen har mistet alle poengene sine ved en bug (noe som var ganske mye) :)

PS: D-B er en fin allianse som overholder regler etc. så jeg mener ikke noe negativt så klart ;)

Vær nå snille å ikke diskuter det mer (ikke her i alle fall) ;) :P