D-B vs Devil (avsluttet)

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• RE: Prater bare tull du høne/kylling!

Originally posted by Kung-FuChicken
    Originally posted by Asimo[i]

Mine brødre JHL og Mjølner har rett så slutt med og skifte det vi sa for og gi oss all skylden.Din oppdrag er og få de andre i spillet til og hate oss.
    Nei, jeg vil at de skal se fakta. Jeg har til og med SPURT deg om fakta. Jeg vil vite mer om hvorfor du ble så hoppende sint når Soopa "skjeftet" på deg
    Men vi er faktisk ute etter de 2 fremdeles men så lenge soopalova er leder så vet vi at han vil få forsvar når vi angriper han og derfor skal vi rydde området rundt han først slik at vi kan få han ut av spill for alltid.
    Har ikke du snakket med Ragge i din allianse? Han har angrepet Soopa. Jeg vet hvor mye forsterkninger Soopa fikk. 0. Visste du ikke det?

Vis jeg personlig blir angrepet så er jeg sikker på at jeg for forsvar på sekunde og vis soopalova er en så god leder og har lojale medlemmer så får han den samme hjelpen som jeg kan få.Vi står for det vi sier(men dere sier mye forskjellig),vi har gitt en frist til alle som ikke vil ha noe med dette å gjøre så vis dere ikke vil krige så forlat alliansen uten en eneste skramme,hva mer vil dere?
    Vi vil vite hva som er så ille med litt diskusjon som gjør at dere, 2 uker etterpå skal ut i krig. Dermed dokumentere dine påstander. Du har forresten ikke prøvd diplomatiske løsninger

Vis vårt mål var plyndring og hele devil så ville vi ikke ha gidd dere en frist til og forlate alliansen.Jeg var litt streng med kravene på starten det har du rett i men da handlet jeg med sindeAArhg... MEN HVORFOR ER DU SINT?,men heldig vis så våknet jeg til meg selv og satte meg selv i posisjonen til de i devil er akkurat no.Å la det som 2 personer har gjort gå ut over hele alliansen passer ikke alliansen D-B og gjøre.
    Så flott at dere holder dere for gode til det, det er jo det jeg mener at man bør gjøre. Men hvorfor er dere i krig med oss da. Hvis jeg ikke liker en spiller i XO, skal jeg da erklære krig mot XO? Nei. Ikke uten at jeg har blitt angrepet eller diskusjonene har vært veldig grove og jeg vil gi hamen lærepenge. Men da hadde jeg altså angrepet HAN!
    Vi er ikke en slik allianse som du prøver og vise til alpha serveren men en allianse med stolthet og ære!Ja, vi ser jo det klart og tydelig...

Jeg får stadig mer respekt for deg når du blander inn fjærkre i subject. Vet ikke helt hvorfor du gjør det men :)
    Jeg skal ikke skrive noe mer om dette tror jeg. Men saken er nå den at vi har mange spørsmål, ingen er besvart enda.
    Og ja, vi har vært så heldige å få et tilbud om nåde ved å gå ut av Devils. (bukker dypt) Og det kan tenkes at mange av oss gjør. Det er bare måten dette blir gjort på som er så provoserende. Det er mangel på allianser med styrke her på serveren, så dette er det siste vi hadde trengt. Devils har ikke vært særlig aktiv, og derfor heller ikke stridsklare. Sånn er det. Men de av oss som hopper av vil nok ikke vurdere D-B i større grad. Dere vil jo da styrke en eksisterende allianse.

Alle dine spørsmål vil bli besvart høne!
    Her er spørmålene dine og mine svar:

1.Jeg vil vite mer om hvorfor du ble så hoppende sint når Soopa "skjeftet" på deg?

svar:Ville ikke du ha blitt sur vis du hadde blitt skjeftet på og ble beskyldt for at en allianse ble dårligere?Som alle vet så var det ikke min feil at folk forlatte devil og invitasjonene mine kom lagt senere etter at ryktene om oppløsning kom.Det er bekreftet av gammel devil medlemmer at det jeg besvarte her sant.

2.Har ikke du snakket med Ragge i din allianse? Han har angrepet Soopa. Jeg vet hvor mye forsterkninger Soopa fikk. 0. Visste du ikke det?

svar:Jeg viste det meget godt men soopalova sendte bort troppene sine og ragge sendte det angrepet bare for og forstyre soopalova slik at han vet at hans tur vil komme.Hva vet vi om at han ville fått forsvar eller ikke?Vi angrep jo bare en by! Men om vi hadde omringet han og han ikke hadde fått forsvar da heller,nei da sier jeg bare at han børr slutte selv for at en så elendig leder som ingen gidder og hjelpe må være flau for og vise sitt ansikt til folk!

3.Vi vil vite hva som er så ille med litt diskusjon som gjør at dere, 2 uker etterpå skal ut i krig? Du har forresten ikke prøvd diplomatiske løsninger.

svar:Jeg ventet på at noen skulle bryte inn for og løse opp denne saken akkurat som sist gang da hulderbulder stoppet det.Men ingen fra devil sa noe som helst og zaffron sendte sitt brev nr2 der han skjeftet i gjenn og sa at devil ble ødelagt på grunn av meg og sendte enda en hilsen fra soopalova og bekreftet at han mente det samme.

Så sendte jeg brev til soopalova om dette 2 ganger men den første gangen så brydde han seg ikke om hva medlemmen hans sa og hva han hadde hilst fra han og på den andre så sendte ikke han svar engang.Jeg innrømmer at jeg skjeftet på han jeg å på den andre meldningen,men grunnen til at jeg skjeftet var for at jeg ble beskyldt av både han og hans medlem om noe jeg ikke hadde gjort og at jeg strakte hånden frem 2 ganger for og løse denne saken,men ikke fikk noe som helst svar tilbake.

i utgangs punkte så strekte jeg hånden frem 2 ganger og vis han hadde lyst til og løse saken så ville han ha gjort det,så ikke legg skylden på meg som du alltid prøver og gjøre.

4.AArhg... MEN HVORFOR ER DU SINT?

svar:Ville ikke du ha blitt sint vis jeg hadde lagt skylden på deg for noe som du ikke hadde gjort? I tilleg til alt dette så var det jeg som prøvde og forklare meg til dem og ble avist,når det ikke var min skyld engang.
    Vis noen andre hadde vert meg så vile de ikke ha bare vert sur men hadde eksplodert!

5.Men hvorfor er dere i krig med oss da. Hvis jeg ikke liker en spiller i XO, skal jeg da erklære krig mot XO? Nei.

svar:Vis den personen hadde vert en leder for en så sterk allianse som du vet at du vil bli angrepet tilbake vis du angrep han så vile du nokk prøvd og stoppe de andre slik at du når frem til den personen som du virkelig vil ta.Ingen kan ta en hel allianse alene det vet du selv også.

6Jeg får stadig mer respekt for deg når du blander inn fjærkre i subject. Vet ikke helt hvorfor du gjør det men :)

svar:Du for ikke mer respekt for meg og jeg sier fakta mens du som blander inn fjærkre i subject.No er de besvart.

7.Jeg skal ikke skrive noe mer om dette tror jeg. Men saken er nå den at vi har mange spørsmål, ingen er besvart enda.

svar:No er de det!

8.Men de av oss som hopper av vil nok ikke vurdere D-B i større grad. Dere vil jo da styrke en eksisterende allianse.

Svar:Vi vil ikke vurdere dem dere i større grad mener du:)De sterkeste alliansene er XO,Asc,ef,TDH og de er våre allierte så det spiller ingen rolle for oss.

No er alle dine spørsmål besvart,men jeg er sikker på at du vil prøve og finne flere spørsmål slik at du kan gli deg opp av shiten i gjenn.
    Du ser alt klart og tydlig så plz ikke prøv og komme deg opp i gjenn for at når du prøver og komme deg opp så faller du lengre ned.

Thats it!

E_c_N
  • Bra svar Asimo men, det er lit synd at du må være så negativ og til tider frek også.

PS: Vet jeg har en del skrivefeil selv, men har du hørt om det hendige programmet "Microsoft Office Word" det forteler deg faktisk at du har noen skrivefeil og gir deg til og med forslag til endringer som vill fjerne feilen. Tenk deg noe så utrolig.

PPS: Din tekst er rød i Word.
  • takk for du svarer asimo.
    men må bare si hallo ja ja litt kjeft å litt beskyldninger.
    så er det full krig, hallo hvor latterlig går det ann å bli da.
    Denne krigen er på samme nivå som den krigen mellom frihet å GPS
    lurer på når man skal få se en krig som er berettig.
    men lykke til i krigen.
  • Temelig barnslig å umodente svar du har å komme med.
    men er veldig komiske svar du kommer med. du burde slutte å jugge lønner seg ikke i lengden.

Som en Leder så burde du og ha etiken inabords, bare ett tips til deg senere i livet
    Ironer ja seff men hva forventer du.
    Brother take a pill end call it the night.

The post was edited 1 time, last by soopalova ().

• Søren så sliten jeg blir av å lese det noen av dere skriver.
    Det heter KJEFTET!! X(

Men som jeg skrev tidligere. Hvis dere har spion hos Devils, så vet dere jo om det ble planlagt krig mot dere eller ikke. Så at dere ville ta devils før de tok D-B, er bare en teit påstand å komme med.... :rolleyes:

Så vil jeg forsvare Ole Erik litt her. Han har vært i snakk med XO tidligere, og var på vei inn dit før krigen startet, pga at Devils var veldig inaktive som allianse. Ja, det var krigen som var grunn til at han slutta tidligere enn planlagt, men han hadde uansett slutta. 8)
    Å hvordan kan en "inaktiv"allianse planlegge å angripe noen?? ?(

Men man ser jo da at D-B ikke nøler med å dolke sine allierte i ryggen. 8o
    Så jeg sier det igjen: Se opp alle som er allierte med D-B. Dere vet aldri. :(
    Kanskje noen i nettopp din allianse har KJEFTET på D-Bs leder.... 8o
  • Originally posted by Freeset
    Alle har fått beskjed om å trekke sine styrker. så iløpet av kort tid, burde alle kamper være avsluttet.

Ja, jeg sendte rundt et rundskriv, for øyeblikkelig våpenhvile ;)
    Da er det bare å se hva som skjer videre ;)
  • Hjelp, jeg er allianse-løs! D-B, kom å redd meg :)
    Synd at det endte med at de fikk viljen sin. Dette kunne vært løst diplomatisk.
    Ny synes jeg at siden D-B er så godt i gang, så kan de erklære krig mot alle allianser utenom XO, så kan vi få litt klare skiller her. :)
  • Originally posted by FreeRide
    Søren så sliten jeg blir av å lese det noen av dere skriver.
    Det heter KJEFTET!! X(

Men som jeg skrev tidligere. Hvis dere har spion hos Devils, så vet dere jo om det ble planlagt krig mot dere eller ikke. Så at dere ville ta devils før de tok D-B, er bare en teit påstand å komme med.... :rolleyes:

Så vil jeg forsvare Ole Erik litt her. Han har vært i snakk med XO tidligere, og var på vei inn dit før krigen startet, pga at Devils var veldig inaktive som allianse. Ja, det var krigen som var grunn til at han slutta tidligere enn planlagt, men han hadde uansett slutta. 8)

Freeride er du = Ole Erik ????
    Freeride er du = Freeride fra XO ????
    Freeride er du = Free Ride fra ef ????

Jeg synes du i denne tråd og igennem krigen har haft svært travlt med at stille store spørgsmålstegn ved D-B troværdighed.

Jeg vil ikke synge med på din sang og stille spørgsmåltegn ved din troværdighed men det kunne være rart hvis du gav til kende hvilken alliance du tilhører samt
    om dine synspunkter omkring D-B deles af din alliance.

Giv dig til kende - så kunne vi jo skrive videre herinde - for det ser ud til at du har mange spørgsmål og er god til at finde på nye når de første er besvaret.

ps. Jeg vil lige benytte lejligheden til at give thumb up til Kung FuChicken for god humor her til sidst i tråden - og det mener jeg sgu vi skal huske at have det sjovt!!

Vh
    Mjølner
  • Originally posted by Mjølner
    Originally posted by FreeRide
    Søren så sliten jeg blir av å lese det noen av dere skriver.
    Det heter KJEFTET!! X(

Freeride er du = Ole Erik ????
    Freeride er du = Freeride fra XO ????
    Freeride er du = Free Ride fra ef ????

Jeg synes du i denne tråd og igennem krigen har haft svært travlt med at stille store spørgsmålstegn ved D-B troværdighed.

Jeg vil ikke synge med på din sang og stille spørgsmåltegn ved din troværdighed men det kunne være rart hvis du gav til kende hvilken alliance du tilhører samt
    om dine synspunkter omkring D-B deles af din alliance.

Giv dig til kende - så kunne vi jo skrive videre herinde - for det ser ud til at du har mange spørgsmål og er god til at finde på nye når de første er besvaret.

ps. Jeg vil lige benytte lejligheden til at give thumb up til Kung FuChicken for god humor her til sidst i tråden - og det mener jeg sgu vi skal huske at have det sjovt!!

Vh
    Mjølner

Takk for det mjølner :)
  • Skrevet av freeRide:

Men man ser jo da at D-B ikke nøler med å dolke sine allierte i ryggen.
    Så jeg sier det igjen: Se opp alle som er allierte med D-B. Dere vet aldri.
    Kanskje noen i nettopp din allianse har KJEFTET på D-Bs leder....

Du prater bare bullshit!
    Vi har aldri vert allierte med devil,men jeg hadde en muntlig avtale med hulderbulder om at jeg ikke skulle angripe noen i devil så lenge hun var der.
    Devil satte oss på listen,men har du sett navnet devil på vår allianse side?
    NEI!
    Det her er vårt første krig og vi har opplevd mye kjefting tidligere men vi har aldri gått til krig men denne gangen så ville ikke soopalova selv komme til enighet etter at jeg sendte 2 brev til han.Du har ikke noe med D-B og devil og gjøre så når devil ikke klager så må i hvertafall ikke du si noe!
    Så slutt med og slenge dritt,for at gresshopperen spretter en gang,to gang men den tredje gangen så vil den ikke klare og hoppe mer.
    ________________________________________________________________________________
    Krigen er over og alle devils kan gå i den rettningen de vil gå i.
    Jeg beklager at dette måtte gå ut over noen som ikke hadde noe med dette og gjøre men soopalova gjorde det rette til slutt og gjorde det som burde ha blitt gjort fra første dagen av.Når det gjelder deg kung-fu chicken så var jeg litt frekk meg deg altså,men du var ikke noe mindre slem du heller,men jeg likte faktisk og diskutere med deg og håper at du ikke ble så sur på meg:)

Nå er krigen over og vi vet ikke hva tiden kan bringe,så kjannse vi blir venner i fremtiden eller ekte fiender men jeg ønsker dere lykke til og jeg er villig til og hjelpe dere vis dere spør om det.

Da kan du stenge tråden Tuck:)

E_c_N

The post was edited 1 time, last by Asimo ().

• Originally posted by Asimo
    Skrevet av freeRide:

Men man ser jo da at D-B ikke nøler med å dolke sine allierte i ryggen.
    Så jeg sier det igjen: Se opp alle som er allierte med D-B. Dere vet aldri.
    Kanskje noen i nettopp din allianse har KJEFTET på D-Bs leder....

Du prater bare bullshit!
    Vi har aldri vert allierte med devil,men jeg hadde en muntlig avtale med hulderbulder om at jeg ikke skulle angripe noen i devil så lenge hun var der.
    Devil satte oss på listen,men har du sett navnet devil på vår allianse side?
    NEI!
    Det her er vårt første krig og vi har opplevd mye kjefting tidligere men vi har aldri gått til krig men denne gangen så ville ikke soopalova selv komme til enighet etter at jeg sendte 2 brev til han.Du har ikke noe med D-B og devil og gjøre så når devil ikke klager så må i hvertafall ikke du si noe!
    Så slutt med og slenge dritt,for at gresshopperen spretter en gang,to gang men den tredje gangen så vil den ikke klare og hoppe mer.
    ________________________________________________________________________________
    Krigen er over og alle devils kan gå i den rettningen de vil gå i.
    Jeg beklager at dette måtte gå ut over noen som ikke hadde noe med dette og gjøre men soopalova gjorde det rette til slutt og gjorde det som burde ha blitt gjort fra første dagen av.Når det gjelder deg kung-fu chicken så var jeg litt frekk meg deg altså,men du var ikke noe mindre slem du heller,men jeg likte faktisk og diskutere med deg og håper at du ikke ble så sur på meg:)

Nå er krigen over og vi vet ikke hva tiden kan bringe,så kjannse vi blir venner i fremtiden eller ekte fiender men jeg ønsker dere lykke til og jeg er villig til og hjelpe dere vis dere spør om det.

Da kan du stenge tråden Tuck:)

Jeg er ikke enig i at jeg har vært slem mot deg.
    Dette har vært en lite profesjonell aksjon med mye frem og tilbake.
    Men gøy å diskutere på forumet.
    Synes ikke Tuck skal stenge tråden helt. Synes alle skal få tid til å komme med noen kommentarer.
  • Vel vel :)

Gamle devils medlemmer er velkommne hos oss..

Kurt Pilsen
    Innenriksminster illuminati -NWO-

The post was edited 1 time, last by Kurt Pilsen ().

• Originally posted by Kurt Pilsen
    Vel vel :)

Gamle devils medlemmer er velkommne hos oss..

Kurt Pilsen
    Innenriksminster illuminati -NWO-

*kremt*
    Nå er vel ikke dette akkurat plassen å reklamere for alliansen din på da, Kurt.
    Slikt har sin egen tråd, så hold det der.
    De gamle Devils medlemmene har vett nok til å finne en eventuell ny allianse selv, det er jeg sikker på.