Dark Brotherhood vs Genesis Rekrutt

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Nå ja ;)

Jeg har IKKE gitt bekjed om at vi har kapitulert!!
    Her sloss vi til siste slutt!!

Men ja, dere vant nok -__-

Men her ser dere grunnen til hvorfor:
    Du er snart tom for gull. Siden du ikke kan betale for vedlikehold for din hær, har følgende enheter forlatt hæren din: Spydkaster: 1525
    Skytter: 559
    Hoplitt: 1497
    Sverdkjemper: 1060
    Kokk: 211
    Dampkjempe: 12

Og det er bare fordi en eller annen tufs hadde handelshavnen i 1 og jeg måtte bruke nesten ett døgn på bare å få lastet troppene mine :(
    Og når jeg laster troppene mine en øy fra basen deres, så sender dere inn et angrep mot basen vår, og da var det ingen med nok tropper til å stoppe dere -_-

Jaja, sånn er krig, dessverre :(

(PS: vil bare opplyse om at jeg gikk 50k i minus uten å ta med flåten min. Som faktisk var det som ødelagte hæren min pga syke kostnader og EVIG lang transporttid:()
  • Jeg har da litt inside info som sier at gr hadde enda mere reserver, så de troppene der hadde nok ikke vunnet slaget..

Men jeg har selv møtt på en fjott uten handelshavn, og det er noe av det mest iriterende som finnes :s
    Flaut å bli fri for gull i alle fall :P

gratulerer med seieren genesis rekrutt ^^
    Og bra innsats fra taperene var det også :)
    With great power comes great power bills.

The post was edited 1 time, last by Eudaimonia ().

• Tropper ja, men vi i DB hadde en flåte på nærmere 600 skip...
    Størstedelen av min flåte var 1d 14 unna når GR sendte angrepet sitt da -_-
    Den hadde hindret okkupasjonen --> Contra sin flåte hadde blitt ferdig = Vi hadde pwnet dere til sjøs ;)

Hehe.... ;P
  • Fenrisulven wrote:

Den hadde hindret okkupasjonen --> Contra sin flåte hadde blitt ferdig = Vi hadde pwnet dere til sjøs
    Mange unskyldninger ect. her men fakta er at den som vinner, den vinner. Uansett hva som "kunne" sjedd ;)

Gratulerer GR :thumbsup:
    Mhv. \-|-/ Kennethh \-|-/
    Medlem av INCA på Alpha

After all it's just a game, or is it? :hm:D
  • Vet det ;)

Er bare litt sur for at vi tapte pga en dårlig handelshavn :(

Men må baer gratulere GR med seieren:D Godt kordinert angrep var vel tingen?
    Uansett så var dere heldig med den byen deres... Hehe ;P
  • Hehe Fenris, virker vel sikkert som jeg heide på Gr pga jeg er i Genesis, men var ikke derfor;) eller litt så men mest fordi jeg synes dem gjorde det bra;) bra kamp fra begge sider, men må si at det med handels havna var veldig uflaks xD

Bildet er laget av Infinity og tusen takk for det :D :ty:D

R.I.P alpha.

R.I.P beta.

General i B-H på gamma.
  • Vi var ikke avhengig av en spiller, det var bare det at vi hadde satt igang ett angrep via den byen med dårlig handelshavn, så størstedelen av styrken vår + flåten vår var der oppe...
    Og ja, det var 3+ stykker med tropper der oppe, men når GR angrep måtte jeg bare trekke styrkene deres tilbake igjen :(
    Derfor hadde ikke vi nok tropper igjen i basen vår:/