Forslag om endring av ip-deling

• Forslag til spillet

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Forslag om endring av ip-deling

Hei folkens, jeg syntes denne ip-delingen tar bort veldig mange ting, litt for mange spør du meg. Syntes det er greit at man ikke kan sende varer og slikt, men samtidig syntes jeg man burde kunne forsvare hverandre selv om man har ip-deling. Er det flere som deler mening med meg? Så jeg tenkte å foreslå at ip-deling godtar at man forsvarer hverandre i krig, men ikke kan sende varer bare:)
      Mvh Bjørnartheman
    • Se for deg at du angriper en spiller med like mange poeng som deg selv, og etter en lengre og interessant konflikt vinner du og kan forsyne deg av premien. Men så viser det seg at den spilleren også hadde en annen bruker med mange millioner poeng, og så bruker han den kontoen for å ødelegge den vesle kontoen din.
      De hadde jo ikke vert rettferdig, eller morsomt for noen av dere. Derfor er det ikke lov ;)
      For ikke snakke om hvor mye lettere det blir å mobbe noen, og selv om ikke det er et problem i vesle Norge så må reglene være de samme overalt.

Skulle det vert mulig å tillate det så måtte det stå på hver profil hvem de delte IP med, noe som ville skapt allslags problemer for spillere som vil holde det skjult. Men det er også brudd på personvernet, altså ikke lovlig, så derfor kommer det aldri til å skje.
      With great power comes great power bills.