SilentForce mot Xtreme Order

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Jeg håpet selv at dette skulle være en rettferdig krig uten juks men vi får nok se på det vet du X( Men kampen mellom SiF og XO har allerede starter og lykke til til oss begge da uten noen juks :P. Dere har jo allerede akseptert det da Om kravene men håper dere aksepterer det første jeg sa her nå :P.

The post was edited 1 time, last by Black-Knight ().

• Til hamilton

jeg vil minne deg om at D-B var på første plass en periode helt frem til D-B ble delt i 2.D-B og XO var på gjevn styrke og det var faktisk en grunn til at dere ikke angrep oss selv om vi tok fra dere 1 plassen på den tid.Men med engang dere fikk muligheten så angrep dere,det tyder på at dere ventet lenge for å få den muligheten.Det vil si at D-B var faktisk så sterke at dere ventet helt til dere var 100% sikkre på at dere kunne ta dem før dere gjorde det.
    Jeg var selv vitne på alt dette for at jeg var med i deres forum i 2 hele år.

Det stemmer at tdh kunne faktisk ha klart å bli den sterkeste alliansen om utviklingen hadde gått sin vei.
    Ifa var veldig nærme di også.Ifa gjorde en skjempe jobb faktisk,men vi må ikke glemme pizzikattn som saboterte mye også :D

Når det gjelder norsken min hamilton så har jeg 5 på det som karakter på skolen.Kjannse vi skulle droppe lektoren på skolen og ansette deg?
    Siden at du er så veldig god til å skrive og utale deg på norsk.

E_c_N

The post was edited 1 time, last by Asimo ().

• RE: Til hamilton

Asimo wrote:

jeg vil minne deg om at D-B var på første plass en periode helt frem til D-B ble delt i 2.D-B og XO var på gjevn styrke og det var faktisk en grunn til at dere ikke angrep oss selv om vi tok fra dere 1 plassen på den tid.Men med engang dere fikk muligheten så angrep dere,det tyder på at dere ventet lenge for å få den muligheten.Det vil si at D-B var faktisk så sterke at dere ventet helt til dere var 100% sikkre på at dere kunne ta dem før dere gjorde det.
    Jeg var selv vitne på alt dette for at jeg var med i deres forum i 2 hele år.

Det stemmer at tdh kunne faktisk ha klart å bli den sterkeste alliansen om utviklingen hadde gått sin vei.
    Ifa var veldig nærme di også.Ifa gjorde en skjempe jobb faktisk,men vi må ikke glemme pizzikattn som saboterte mye også :D

Når det gjelder norsken min hamilton så har jeg 5 på det som karakter på skolen.Kjannse vi skulle droppe lektoren på skolen og ansette deg?
    Siden at du er så veldig god til å skrive og utale deg på norsk.

Hold deg til topic eller start en ny tråd. Krigen mellom XO og DB ble avsluttet for over et år siden, og er du ikke ferdig med det emnet enda kan du heller snakke om det et annet sted.
    Og, vennligst fjern rødfargen fra ditt innlegg. Denne fargen er forbeholdt moderatorer og gir warn.

[w]Villemo[/w]
  • Hvis vi skal skrive eller ta screenshot av kamprapportene våre blir det off topic i denne her, siden dette er for krigsærklæringer og ikke for kamprapporter og uansett så har ikke noen av ledelsen snakket noe om at vi skal legge noen her men vi skal prøve, og frozt svaret mitt er at vi allerede har okkupert mange byer fra xo til nå ::D. Men Villemo, vis dette skal bli en rettferdig krig/kamp mellom SiF og -XO- så burde jeg forslå at ingen skal jukse eller sende noen trusler til noen allianser. Det eneste jeg vil nå er at dette skal bli et rettferdig kamp mellom SiF og -XO-. Peas Out.
  • Black-Knight wrote:

Hvis vi skal skrive eller ta screenshot av kamprapportene våre blir det off topic i denne her, siden dette er for krigsærklæringer og ikke for kamprapporter og uansett så har ikke noen av ledelsen snakket noe om at vi skal legge noen her men vi skal prøve, og frozt svaret mitt er at vi allerede har okkupert mange byer fra xo til nå ::D. Men Villemo, vis dette skal bli en rettferdig krig/kamp mellom SiF og -XO- så burde jeg forslå at ingen skal jukse eller sende noen trusler til noen allianser. Det eneste jeg vil nå er at dette skal bli et rettferdig kamp mellom SiF og -XO-. Peas Out.
    Da må I lave en ny topic under kamprapporter :)

til det blå skrift: Bange for at andre alliancer blander sig da?
  • Det jeg mener at det skal bli rettferdig kamp så har du rett også at noen allianser ikke skal blande seg inn men det jeg mente var da jeg sa "Men Villemo, vis dette skal bli en rettferdig krig/kamp mellom SiF og -XO- så burde jeg forslå at ingen skal jukse eller sende noen trusler til noen allianser."

• Villemo wrote:

Hold deg til topic eller start en ny tråd. Krigen mellom XO og DB ble avsluttet for over et år siden, og er du ikke ferdig med det emnet enda kan du heller snakke om det et annet sted.

Om ikke eg misforstod så handlet det mer om spillerstillen til -XO- en selve krigen og et er jo det denne krigærklæringen handler om? 8|

[w]Brudd på 2.14. Tazzad[/w]
    Mhv. \-|-/ Kennethh \-|-/
    Medlem av INCA på Alpha

After all it's just a game, or is it? :hm:D
  • Black-k? har ikke du nok med XO hvorfor i alle dager angriper du meg lism?
    Om du vill angrip enoen angrip XO. Beggyner og bli temmelig lei av deg, og.. tenk deg om før du svarer..

[w]off-topic. Villemo[/w]
  • Ro ned pc123 ::D, jeg har jo ikke angrepet deg jeg og husk at jeg heter Fobos på ingame og ikke skyld på meg for ingenting og du har rett at jeg allerede har nok med xo å gjøre ::D så ikke blan meg inn i noe jeg ikke har gjort og sist gang jeg angrep deg var sikkert for over 1år siden hehe :P

[w]Off-Topic. Villemo[/w]
  • Jeg vil ønsker lykke til til begge partene!
    Jeg legger merke til at alle kravene til SIF er svært gjennomtenkt, men alle ikke like lette å gjennomføre!
    Jeg skjønner åssen Sif har tenkt her, men jeg vil også legge meg litt på siden av XO for sine uttalelser
    her på forumet! Men jeg trur dette vil bli en husket krig og at begge partene får kjørt seg litt! :thumbsup:
  • Black-Knight wrote:

Ro ned pc123 ::D, jeg har jo ikke angrepet deg jeg og husk at jeg heter Fobos på ingame og ikke skyld på meg for ingenting og du har rett at jeg allerede har nok med xo å gjøre ::D så ikke blan meg inn i noe jeg ikke har gjort og sist gang jeg angrep deg var sikkert for over 1år siden hehe :P
    Jaha? men da skal du få bevis på det da -,-

Der ser du! ikke prøv og lure deg unna black! :bank:D

Hvem er denne multiflex som du angriper med da? -.o bare den forjge brukeren din? 8| Isåfall. :banny:

[w] Off-topic. Villemo
    Merk: rødfargen er forbeholdt moderatorers bruk. [/w]

The post was edited 2 times, last by pc123 ().

• pc123 wrote:

Black-Knight wrote:

Ro ned pc123 ::D, jeg har jo ikke angrepet deg jeg og husk at jeg heter Fobos på ingame og ikke skyld på meg for ingenting og du har rett at jeg allerede har nok med xo å gjøre ::D så ikke blan meg inn i noe jeg ikke har gjort og sist gang jeg angrep deg var sikkert for over 1år siden hehe :P
    Jaha? men da skal du få bevis på det da -,-

Der ser du! ikke prøv og lure deg unna black! :bank:D

Hvem er denne multiflex som du angriper med da? -.o bare den forjge brukeren din? 8| Isåfall. :banny:
    Ja, men det står ikke hvem som angriper deg! Du har ingen bevis så lenge du ikke viser selve rapporten med navn og angriper!
    ;)

[w]Off-topic. Villemo [/w]
  • Greit, da syns at folk her skal slutte å henge seg opp i den gamle krigen med XO og De Beste, ettersom at dette ikke har noe med saken å gjøre.

Dette er en krig mellom XO og SiF, så heller ønsk spillere og allianser lykke til, enn å blande opp i gamle saker som alliansene har gjort tidligere.

Om XO blir utryddet av SiF, vill nok SiF bli den nye bøllealliansen, den alliansen ingen på .no alpha kan stå imot slag fra.

Jeg aner desverre ikke, men det er jo en mulighet.

Når jeg har hørt at mange spillere fra allianser begynner å tro at XO fortsatt har Teamet på sin side, er nok feil.

1) Villemo, er lederen i XO, men har ingen rettigheter til Alpha serveren, Ingen.

2) Ingen fra XO sitter i teamet, som kan banne spillere fra Alpha såvidt jeg tror.

3) Kurt var vell en tidligere Mafia medlem vill jeg tro, og hvorfor skulle han da finne på noe så dumt å drive juks ?

XO har desverre ingen skyld i hendelsen med Pizzikattn, og det hun gjorde.

Og det har øderlakt enda mere av dems rykte, noe som mange bruker som en unnskyldning om det skulle være noen diskusjoner som er om XO.

Dette er ikke en post der jeg stacker XO, jeg er bare fryktelig lei av at alle skal bruke den tidligere hendelsen med Pizzikattn mot dem, det blir nesten bare får dumt å høre på.

Så jeg ønsker herved alle spillere lykke til med krigingen, jeg holder nok mest med SiF, Så jeg håper dette blir en spennende krig.

MvH NiceWar
  • NiceWar wrote:

Greit, da syns at folk her skal slutte å henge seg opp i den gamle krigen med XO og De Beste, ettersom at dette ikke har noe med saken å gjøre.

Dette er en krig mellom XO og SiF, så heller ønsk spillere og allianser lykke til, enn å blande opp i gamle saker som alliansene har gjort tidligere.

Om XO blir utryddet av SiF, vill nok SiF bli den nye bøllealliansen, den alliansen ingen på .no alpha kan stå imot slag fra.

Jeg aner desverre ikke, men det er jo en mulighet.

Når jeg har hørt at mange spillere fra allianser begynner å tro at XO fortsatt har Teamet på sin side, er nok feil.

1) Villemo, er lederen i XO, men har ingen rettigheter til Alpha serveren, Ingen.

2) Ingen fra XO sitter i teamet, som kan banne spillere fra Alpha såvidt jeg tror.

3) Kurt var vell en tidligere Mafia medlem vill jeg tro, og hvorfor skulle han da finne på noe så dumt å drive juks ?

XO har desverre ingen skyld i hendelsen med Pizzikattn, og det hun gjorde.

Og det har øderlakt enda mere av dems rykte, noe som mange bruker som en unnskyldning om det skulle være noen diskusjoner som er om XO.

Dette er ikke en post der jeg stacker XO, jeg er bare fryktelig lei av at alle skal bruke den tidligere hendelsen med Pizzikattn mot dem, det blir nesten bare får dumt å høre på.

Så jeg ønsker herved alle spillere lykke til med krigingen, jeg holder nok mest med SiF, Så jeg håper dette blir en spennende krig.

MvH NiceWar

Du gjør det ikke akkurat enklere å diskutere denne hendelsen når du selv kommer med konklusjoner og egne innvendinger :P så det legger vi den død og lar den beste vinne! :)
  • Ja er litt enig med NiceWar og Jdk, men hva skjer vis XOII vis -XO- blir oppløst da?? Det er et spørsmål som jeg trenger et svar av ::D og dette her hjelder faktisk om XO siden det er dems underallianse jeg snakker om.
  • Oi! Et gammelt ferri-medlem! :P Welcome Back!

Hvis jeg får lov til å blande meg inn, så vil jeg bare si at jeg heier på SiF. Har aldri egentlig likt maktbalansen på dette spillet, så lykke til SiF! ::D