B-H erklærer krig mot -2IM-

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• B-H erklærer krig mot -2IM-

Vi erklærer herved krig mot -IM- som tydeligvis har oppgradert seg til versjon 2
    For å se om den nye versjonen deres fungerer som den skal, vil vi derfor teste den ut med en krig

Etter 6 måneders fredstid, tenkte vi at det er på tide med en ny krig for moro skyld :)

Våre vilkår for avslutning av krigen

1) Taper 2I-M, må de bruke den gamle versjonen pga bugs i den nye versjonen som gjorde at de tapte, dvs skifte navn til I-M hvor de faktisk gjorde det godt sist gang
    2) Diplomatisk løsning mellom partene
    3) Flytt alle 2I-M byer ut av kjernen vår

Det er forresten ingen bestemt varighetsperiode
    Lykke til og ha det gøy ::D

Hilsen Seigmann
    Assisterende general i B-H

Tusen takk til Infinity for dette stilige bildet!

The post was edited 1 time, last by Seigmann: upassende vilkår ().

• Utfordring Akseptert!

Grunnen til at vi endret allianse til 2IM var for at Seadon hadde leder stillingen og han ble inaktiv.Den dagen han oppløser den alliansen så skal vi gå tilbake til gamle navnet vårt IM.Så det at du skriver dette opp som ett krav viser bare hvor sleip dere er.Når vi endrer navn så skal folk tro at vi tapte krigen, men virkeligheten er helt annerledes.

Å spise sokker er dere eksperte på så den oppgaven overlater vi til dere :D
    Lykke til, måtte den beste vinne :D

E_c_N

The post was edited 1 time, last by Asimo ().

• Ah, så det er derfor dere stiftet ny allianse :P
    Jaja, får håpe dere er bedre motivert til å krige mot oss, ellers beholder dere navnet :D

Forresten, jeg har endret 3.vilkår som var et bedre forslag fra de andre i alliansen

• Ønsker dere alle sammen lykke til i krigen.:) skal følge spent med her inne på forumet så håper dere er flinke med å legge ut rapporter.
    Tror denne krigen blir like artig som de andre selv om denne gangen er jeg selv ikke med i den ,noe som er litt merkelig.;)
  • Ja man gjør seg jo noen tanker når man ser på de kamprapportene som har kommet så langt. Det er helt greit at man ikke forstår seg på å krige, så man taper kanskje 60/40 fordi man ikke vet hva rullering er osv. Men når folk møter opp til krig med mortere og steinslyngere da begynner man virkelig å lure på hva som foregår, for sist jeg sjekket var selv papegøyer og hunder i stand til å etterligne andre. Prøver IM å tape med vilje slik at de kan gi opp raskere?
    With great power comes great power bills.
  • Asimo wrote:

Hehe ja det er like merkelig for meg også sol :D Det som forklarer om hvorfor det er så mørkt på serveren, sola har forsvunnet :D

btw?

Solen blir aldri helt borte..;)
    Men nå må dere i Im virkelig vise at dere oxo kan krige..;) forventer som sagt spenning
    sånn at jeg virkelig kjenner missunnelsen over å ikke krige mot dere denne gangen..:)
  • Nei vi gjør det veldig bra så langt :) Opplysningene til Eudaimonia hørtes veldig ukjent ut for meg.Jeg har ikke sett en eneste kamprapport hvor de har tapt på en elendig måte som han beskriver.Vi kjemper godt synes vi selv, vi har ikke opplevd noe spesielt overtak enda.

Kan være at enkelte sender noen enkle angrep som inneholder dårlige enheter kun for å skape litt action i andre steder på karte for å spare oss andre tid på andre steder.Men som sagt jeg har ikke sett en eneste sik rapport hos oss enda.Storeslag blir som regel postet på forumet :)

E_c_N
  • Asimo wrote:

Nei vi gjør det veldig bra så langt :) Opplysningene til Eudaimonia hørtes veldig ukjent ut for meg.Jeg har ikke sett en eneste kamprapport hvor de har tapt på en elendig måte som han beskriver.Vi kjemper godt synes vi selv, vi har ikke opplevd noe spesielt overtak enda.

Kan være at enkelte sender noen enkle angrep som inneholder dårlige enheter kun for å skape litt action i andre steder på karte for å spare oss andre tid på andre steder.Men som sagt jeg har ikke sett en eneste sik rapport hos oss enda.Storeslag blir som regel postet på forumet :)

Jeg bare leser de rapportene som er lagt ut her på forumet, og ser at det er drept 500 mortere (les 600 000 svovel) i et slag hvor det ikke burde ha vert en eneste morter... For å nevne den mest opplagte feilen. Mulig du vil kalle det strategi, men jeg vet ikke helt om det er verdt det. Jeg kan heller ikke se noen med over 100k generaler, noe jeg vil kalle et minimum om man faktisk tar krigen seriøst.
    With great power comes great power bills.
  • Jeg vil tørre å påstå at BH fikk et lite forsprang med opprustingen, da det var de som bestemte for å erklære krig og (selvfølgelig) ikke ga oss beskjed om å ruste opp før krigen faktisk var startet ;)
    Så er vi ferdig med drittslengingen nå, Eudaimonia?
    Tidligere kjent som GameOver201
  • Siden ingen fra IM gadd å lese den nye krigserklæringen fra TeA, kan jeg benytte anledningen til å avslutte denne krigen uten klager fra IM. Jeg er ikke lenger i B-H, men som trådstarter kan jeg be moderator stenge denne tråden.

Kort sammendrag av krigen syns jeg det var bedre enn sist gang og overraskende mer motstand enn vanlig, noe som er positivt. Bra jobba, Immortals! Det som er negativt er at B-H starter krig uten forvarsel, så det må B-H skjerpe seg på. Kan godt skjønne IM som er oppgitt av B-H sin taktikk å krige når de vil. Noen i IM er dyktige, andre har ikke peiling og bør begynne å høre på råd fra deres toppkrigere. Uansett er vi takknemlige for mye motstand fra deres side, det har vært utfordrende, men slikt liker vi :)

Ellers håper jeg at dere har tid til en ny krig i sommer/høst, bare si ifra!

Hilsen Seigmann, tidligere general i B-H og nå general i nye TeA