G-P-S vs. FRI (avsluttet)

• Krig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• G-P-S vs. FRI (avsluttet)

Alliansen Gutta På Skauen (G-P-S) erklærer herved krig mot alliansen Frihet (FRI).

Begrunnelse:

Flere medlemmer i Frihet har sendt gjentatte meldinger om at vi bør bli med i alliansen deres. Meldingene har blitt sent både til enkeltmedlemmer, men også til hele alliansen. I starten takket vi høflig nei, men nå har det gått så langt at vi erklærer krig.

Vilkår for at krigen blir stoppet:

Alliansen Frihet oppløses.

MVH
    Mry - leder
    Quvil - general
    + resten av alliansen G-P-S

The post was edited 1 time, last by Quvil ().

• Gjennomsnitts poengene i alliansene er ganske forskjellige.
    49 tusen på Frihet og 71 tusen på G-P-S.

G-P-S har bare 10 medlemmer.

Jeg heier på G-P-S fordi Frihet var litt dumme på grunn av det de gjorde. 8o
  • Det er nok desverre dere som kommer til å angre. Vi i alliansen G-P-S gir oss aldri, og hvis (sannsynlighvis ikke) det blir nødvendig kan vi også få hjelp fra andre allianser.

MVH Quvil - general i G-P-S
  • Vi kan også få hjelp av alianser da !
    Dere kommer til og bli knust !
    vi skal sammkjøre angrepa :P
    Så dere blir nok knust 1 etter 1 X(
    Har en ting og si til dere
    Gleder meg til dere bli oppløst :]
  • Jeg har ikke peiling på hva som skjer egentlig. Men jeg er glad for at jeg har noen å krige med. Merket litt ugler i mosen når flere spioner kom snublene inn byportene mine nå nylig. Blir spennende å se hvordan GPS klarer seg mot Frihet og omvendt. Må ærlig innrømme at kravene var litt urealistiske her. Men jaja.

Mvh KrS
    General, Frihet
  • Kunne gitt oss en advarsel om krig først da ;)
    Men nå er det gjort vi skifter kravet vårt vi
    til at
    gir dere opp skal dere gi oss en Unnskyldning til alle medlemmene
    dere burde skifte krav ;)
    For vi kommer ikke til og bli oppløst
  • Det er nettopp denne innstillingen til folk at det er krig i verden. Jeg er sikker på at de kunne løst det hvis de bare hadde tatt kontakt med diplomaten vår. Men neida de skal tøffe seg. Og hva fører det til. Kvinner blir fratatt deres ektemenn og sønner for at de trengs i krig. Men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt skuffet over forsvaret i de byene jeg har vært. Kan noen gi meg et hint på hvor jeg finner byer som har noen enheter i?
  • Jeg lurer på hvordan denne krigen vil ende om en av disse feiger ut eller at de knuser hverandre totalt.

Grunnen er veldig idiotisk egentlig men det for de selv finne ut av så jeg sier bare lykke til :))

E_c_N
  • Jeg må rette litt på alt det teite rjukan7 skriver her inne på forumet.
    Han skriver at de har plyndret mange av byene våres ?(, men det er nok ikke sant. Jeg er jo general, og da kan jeg jo se alle angrip fra/mot alliansen, og det er ikke mange angrep som har kommet fra Frihet. Vi derimot har hatt flere vellykkete angrep, og utslettet flere av deres tropper og plyndret deres byer for mange ressuser.
    Tenkte at jeg måtte si ifra, så dere som følger med på krigen ikke blir feilinformert :)

The post was edited 1 time, last by Quvil ().

• Er det aktuelt for noen av dere og poste screenshots av angrepene? Da økes underholdningsverdien kraftig for oss som ikke har noe og gjøre med krigen, og det vil kansje gi oss et bedre bilde på hvordan hver enkelt allianse klarer seg. Mye bedre enn alle påstandene som flyr her.
  • Du får ikke informasjon av alle angrep som general. Du kan se angrep som er underveis hvis du gidder å sjekke. Jeg har i hvert fall plyndret flere tomme byer fra medlemmer i GPS. Nå endelig har de begynt å fordele forsvar litt rundt om. Så krigen for min del har jeg ikke sett så mye til. Jeg antar at begge har plyndret litt hos begge. Men jeg antar dette skyldes dårlige spillere i begge allianser. Jeg føler ikke at det har skjedd så mye foreløpig. Så langt har jeg mistet 3 sverdmenn og kanskje hentet ut 50 båter med varer og litt over 100.000 gull eller noe. Men har endelig funnet noen enheter å angripe. Så skal heller gi oppdatering når jeg vet mer. Foreløpig så er vel folk akkurat komt hjem fra jobb og spiser middag så må vente litt før jeg får inn rapporter.

Må innrømme jeg er litt skuffet over GPS-medlemmene i nærheten av meg. De har mye hærpoeng, men de har gjort en del tabber som tyder på at de ikke har så mye kamperfaring. Jeg har nå fortsatt den oppfatning at saken burde vært løst diplomatisk. Men jaja, er nå litt spennende med krig og.

Mvh KrS
    General Frihet