Forsvunnede tropper

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
    Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Forsvunnede tropper

Hei!

Jeg sliter litt med å finne troppene mine... De var sist utplassert i en annen spillers by, før jeg ble en-to uker inaktiv. Nå får jeg ikke opp den byen i oversikten min. Troppene har heller ikke returnert hjem. De er ingen sted å finne i de ulike oversiktene ikariam (heller ikke ikariam-premium), men general-poengene mine tyder på at jeg fortsatt har de, og de koster meg fortsatt en betydelig del med gull.

Hva skjer?
    • Danba wrote:

Jeg fant det ikke oppført noen steder da jeg sjekket... Hvor er det dette vanligvis vil dukke opp?
      Når du trykker på den militære rådgiveren din kommer det opp to vinduer. Det vanlige som heter "militær" hvor du ser troppenes bevegelse, kamprapporter osv. Det dukker også opp et lite vindu på venstre siden som heter "militæroversikt", hvor det vanligvis bare er en knapp som ber deg om å bruke ambrosia. Men dersom du har noen savnede tropper eller skip vil de stå som en liten notis på bunnen av det vinduet. Det viser bare hvor mange tropper og skip som er savnet, ikke hva de er, når de kommer hjem, hvor de skal, eller noe som helst annet enn det totale antallet.

Det er lett å gå glipp av dersom du ikke vet hvor du skal lete, så det har vert forslag om å få forbedret systemet. Men det ble ikke noe av det dessverre :hu:D
      With great power comes great power bills.