Search Results

Search results 1-5 of 5.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Daglige bonuser

Bjørnartheman - - Forslag

Er vel ganske klart dette her vel ?

• Daglige bonuser

Det skjønner jeg, vet om fler in game spillere som er gira på dette.

• Daglige bonuser

Ambrosia brukes jo til andre ting, som flytting av byer, og omgjøring av ressurser. Dette er jo viktige ting, som man ikke kan få av de nåværende daglige bonusene. Jeg tror en slik innføring kunne hjulpet aktiviteten på serveren, og det er jo viktig:)

• Daglige bonuser

Jeg syntes at man burde kunne tjene ambrosia i spillet uten å betale. Derfor foreslår jeg å gjøre slik at med disse poengene man får av å gjøre daglige bonuser, så kan man velge å kjøpe ambrosia for disse pengene. for eksempel, 1 ambrosia får 300 slike poeng. Dette vil ikke spillet tape mye penger på økonomisk, og i tillegg kan dette hjelpe til mer aktivitet på serveren. Noe den absolutt trenger. Flere som deler denne tanken? kan jo være andre måter å tjene opp ambrosia å, men dette er et forsla…

• Forslag om endring av ip-deling

Hei folkens, jeg syntes denne ip-delingen tar bort veldig mange ting, litt for mange spør du meg. Syntes det er greit at man ikke kan sende varer og slikt, men samtidig syntes jeg man burde kunne forsvare hverandre selv om man har ip-deling. Er det flere som deler mening med meg? Så jeg tenkte å foreslå at ip-deling godtar at man forsvarer hverandre i krig, men ikke kan sende varer bare:) Mvh Bjørnartheman