Search Results

Search results 1-20 of 33.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• synes det er kjempe bra at -NA- vil lage liv her! synd ikke jeg ble med hehe, neida... ikke tid nå Må innrømme at jeg begynner å bli drita lei av den sutringa de evilbuns! se det positive i dette! flere som ikke har kriget så mye får litt erfaring osv trodde du likte å krige? må si at jeg tok rimelig feil der..

• Ja tid for eksamener og masse avslutninger osv som eudi prater om Hadde det vært senere kunne jeg kanskje meldt meg inn i NA etc og hatt det litt gøy! Lykke til alle som ikke går på skolen!

• ny allianse alpha.

Optical - - Alpha

Sorry for dobbel post! Da er vi igang. Bare å søke -Aristoteles

• ny allianse alpha.

Optical - - Alpha

Quote from aavitsland: “hva om noen kupper navnet? da blir det ikke noe sexy warriors da heller Lykke til, er ikke bare alpha som er døende, håper dere klarer å gjøre en forskjell :)” Takk aavits. har et navn som alliansen kanskje heller skal hete, men det kommer etter vært jeg har nå fått en som har meldt seg håper på flere. Men at vi trenger krigere er et faktum for å gjøre en forskjel - Aristoteles

• ny allianse alpha.

Optical - - Alpha

her er et faktum: alpha er døende. derfor vil sexy warriors vise seg og gjøre noe med dette! men det blir ikke noe av sexy warriors uten medlemmer! vi vil erobre alpha som grekerne gjorde ved troja! Dette blir den nye trojanerkrigen! Bare vi er trojanerne som vil hevne oss med Aristoteles i spissen! men uten soldater ingen krig.. sexy warriors vil bli grunnlagt om 2 døgn! da kan man søke! vis du vil gjøre en forskjell på alpha så søk! vi trenger ferske krigere. både erfarne og uerfarne! ta konta…

• Athen og NA vs Merc og GSA

Optical - - Alpha

Mistet mye pga Prixz ikke hadde oppgradert skipene sine. Ble litt bedre utover i slaget Edit - Karl333666 Jeg mistet bare 3k generaler jeg så var mye prixz mistet :O Edit: Sorry for dobbel post.. Internettet Klikka ...

• Gods Army vs Henne

Optical - - Alpha

Ikke vært så mye snakk her Sprekt gjort gsa og blir nok gøy å kjempe side om side med henne lykke til gsa og nå er vell nesten hele alpha i krig? Uten om xo2 (xo) da;P hehe

• MERC vs NA

Optical - - Alpha

Synes det kan være gøy å diskutere litt, men synes vi kan stoppe nå må bare beklage oppførselen, men blir ofte litt for ivrig jeg følte bare at Eudi gikk i ferie fordi at han ikke ville bli plyndret og feiget ut osv.. Osv.. Dere skjønner vell at jeg ble litt irritert, men la oss legge dette bak oss :-)vis dere hadde vært i en situasjon og jeg i deres vill jeg forsvart og dere blitt litt irriterte? uansett.. Må bare beklage, så foreslår at vi legger dette bak oss og konsentrerr oss mer om denne k…

• Athen vs GEN

Optical - - Alpha

For meg så er denne diskusjonen over og det er bare å beklage hvis dere tar det for mye innover dere, men føler vi har sakt det vi føler nå så nå kan vi vell stoppe skit kastingen og konsentrer oss mere om denne krigen blir litt ivrig jeg

• MERC vs NA

Optical - - Alpha

Jeg begynner å bli møkka lei av at dere skal beskylde megfor å syte? ... Mamor vis du hadde lest infinitys post i den. Andre tråden kunne du lest at han begynte å bli lei? Men jeg skrev ingenting he om det? Feil post mamor? Om at jeg ikke er med på slagmarken er ikke helt sant..For å være ærlig var jeg ikke med i begynnelsen da vi ble tatt på seng for da hadde jeg ikke begynt å bygge men jeg er med nå? Bare kom mamor så kan vi ta et slag så du kan slutte å syte er mere du som syter enn meg jeg h…

• Hmmm

Optical - - Alpha

Ble stille fra Merc han gikk i ferie tidlig torsdag uten å gjøre det på beta kanskje fordi det ikke er krig der? sier ikke mer. Upps!

• Athen vs GEN

Optical - - Alpha

Synes det blir litt dumt at du er lei av alt. tros alt dere som erklærte krig! Er jo bra synes jeg, men er jo ikke bra at dere er lei for deres del Grunnen er vell at eudi trekker seg og går i ferie uansett bra at dere trekker enda en allianse inn mortis, var jo deres tur nå ;P det at de er innaktive kan ikke stemme helt? Hvordan kunne du komme inn i den alliansen vis de var innaktive infinty? Noen må være innaktive og dette må da bare hjelpe om de er innaktive så får de bare hade så godt da Ret…

• ?

Optical - - Alpha

Eudi har jo ikke gått i ferie på beta merkelig? Blir bare for dumt At han sa fra til oss tror jeg ikke stemmer kom som et sjokk til og med på seadon.. (Sånn jeg forstod det ) Viss han skulle bort kunne han vel gått i ferie på beta og kanskje? En god tone? Der begynte med at dere kom til å knuse oss.. Bla bla bla... Men så setter lederen deres seg i ferie for å reise bort mens han ikke er i ferie modus på beta. Helt utrolig det Viss du ikke har fått med deg det så skal han i milliteret og da blir…

• Tåpelig!

Optical - - Alpha

Dette blir bare for dumt! Si hva du vil eudi.. Det blir bare for dumt å sette seg i ferie dette viser egentlig hvor store dere kan være i munnen uten å klare å gjøre noe ingame Denne krigen er vell "nesten" over tåpelig.. Når en leder går i ferie.. Helt utrolig -.-

Optical - - Alpha

Jeg tenkte på at visst Duke som er deres Im måler dette for å se hvem som vant hadde det blitt helt feil

Optical - - Alpha

Synes dere og kan legge ut slag dere taper;) vi har jo mange i -Na- som ikker legger ut eller er på forumet så den målingen din Duke funker ikke når ikke vi legger ut våre slag vis det er sånn du måler..

• MERC vs NA

Optical - - Alpha

Planer våres var jo at vi skulle erklære krig mot gsa og xo, men de forsvant jo Synes dette haddet vært nydelig om flere allianser hadde blitt med Jeg var vell og en av dem som glaget litt på at det var stille på alpha... At dette skjedde var jo bare helt konge! Lykke til alle

• MERC vs NA

Optical - - Alpha

Nå kunne jo ikke jeg vite hvem som var på den chatten eller hvor mange Om jeg gidder å bruke den "vennen" er noe anet har vært spill venner i en stund så Kanskje jeg lar han være i fred? Man vet jo aldri han blir nok okkupert med tiden vertfall... Jeg er enig i at det er gøyere med flere allianser, men da kan det fort skje større konflikter somer vel brafor alpha spesielt når noen av de største alliansene går i krig Motstand skal dere få

• MERC vs NA

Optical - - Alpha

Har en spill "venn" som er i området fra Merc skal skaffe meg litt ressurser utover ;P Du forsetter å overraske eudi lykke til Gsa og Merc! Tviler på at vi kommer til å offentlig gjøre noe.. Denne krigen kan for meg holde på lenge.. Bryr meg ikke en drit om jeg blir plyndra eller okkupert ;P viss jeg blir da.. Hehe Støtter dine meninger Asimo om at vi kan slå både Merc og Gsa synes det var lite demokratisk, men forstår at det er gøy med krig eudi ;p hehe

• uansett hva som skjer neste gang ... Det er vel mange som har endel skip igjen.. jeg har nesten 50k generaler med skip Kan vi samles å ta et sjøslag eller noe? kan melde ut min by til disposisjon?