Search Results

Search results 1-16 of 16.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Jeg kan vell komme med et par skip eller 2:) Hvilken side skal jeg representere:P

• Kamprapporter mellom B-H og -2IM-

WORLDWIDE - - Gamma

Et lite sjøslag i polis 2 Sjøslag nær Polis 2 (13.10.2016 17:15:52) INVINCIBLE[B-H] fra INCREDICOOL, Ny vin vs Vendetta[-SW-] fra Polis 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Dampskip..............................157(-0) - Dampskip..............................66(-34) Rambukkskip...........................429(-0) - ............................................. Morterskip.............................42(-0) - ................................…

• jeg tror dere i VA og NA kommer til å lide store tap krigere i B-H er noen av de beste på Gamma! Men det blir spennende med litt krig:)

• nye kamper;)

WORLDWIDE - - Beta

flere slag:) kommer flere;) Slaget for polis (02.05.2015 20:44:05) GeneralAlex fra Alex Marmor vs SOLSYK[FLEX] fra Bodø, Plomas[FLEX] fra Supra, WORLDWIDE[FLEX] fra polis, Alex Svovel, GAMINGGEEK[FLEX] fra Nicosia --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplitt.............................36(-1014) - Hoplitt...........................2582(-1308) Doktor.................................30(-0) - Doktor.................................55(-0) Kokk…

• var heldig her:) Sjøslag nær Alex Svovel (01.05.2015 1:10:29) WORLDWIDE[FLEX] fra polis vs GeneralAlex fra Alex Svovel --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip...........................112(-0) - Rambukkskip............................0(-20) Ballistaskip...........................15(-0) - ............................................. Flammeskip.............................22(-0) - ............................................. Katap…

• Sjøslag nær Nicosia (27.04.2015 12:14:44) WORLDWIDE[FLEX] fra Marmor vs GeneralAlex fra Alex Marmor --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........................112(-11) - Rambukkskip............................0(-28) Ballistaskip...........................15(-0) - Ballistaskip...........................50(-0) Katapultskip............................9(-0) - Katapultskip...........................50(-0) ........................…

• Sjøslag nær Nicosia (26.04.2015 0:37:29) GeneralAlex fra Alex Marmor vs WORLDWIDE[FLEX] fra Marmor, Plomas[FLEX] fra Supra --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip...........................28(-72) - Rambukkskip...........................0(-206) Ballistaskip...........................49(-0) - Ballistaskip..........................18(-78) Flammeskip............................0(-100) - Flammeskip..............................0(-6) K…

• Sjøslag nær Marmor (25.04.2015 19:12:57) WORLDWIDE[FLEX] fra Marmor, Nicosia, Geirmagne[FLEX] fra Nicosia, Plomas[FLEX] fra Nicosia vs GeneralAlex fra Alex Marmor, Bodø --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........................195(-54) - Rambukkskip...........................0(-144) Ballistaskip..........................126(-0) - Ballistaskip...........................50(-0) Flammeskip...........................12(-145) - F…

• vi i flex ville ha litt action og tok valgte å gå til krig mot spilleren General Alex han har selv sagt at det blir e krig kunn med oss i flex og han. Her postes kampraporrtene under krigen. jeg vil gjerne at denne tråden skal det være mulig å dobbelt poste for det er kunn jeg som bruker forumet i alliansen. Sjøslag nær Marmor (23.04.2015 5:41:04) GeneralAlex[TSW] fra Alex Marmor vs Geirmagne[FLEX] fra Salvøy, WORLDWIDE[FLEX] fra Marmor -----------------------------------------------------------…

• post angripene dine!

WORLDWIDE - - Beta

Dette er en post der man kan poste alle angrip untatt kriger da de postes gjerne i en egen post jeg kan starte: Sjøslag nær Marmor (15.04.2015 16:40:14) WORLDWIDE[FLEX] fra Nicosia, Marmor, GAMINGGEEK123[FLEX] fra Zodia, Pafos vs GeneralAlex[TSW] fra Alex Marmor --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip............................0(-89) - Rambukkskip...........................15(-85) ............................................. - .…

• Beta House (B-H) mot IRF-Agora (IA)

WORLDWIDE - - Beta

Legger dere ut krigs rapporter? begge sider alså? når den tid kommer;)

• kan noen sende ny rapport Ca.50 000 skip er kommet....

• Vi skal nok holde ut en stund..... Altids bra med bakup

• Synes at vi burde finne en allianse som er på forsvars siden. Eller noen spillere med noen tusen GP........ Det ville bli mer rettferdig

• Angrep/Forsvar S-W mot -AoW-, InA

WORLDWIDE - - Beta

Brae slag her ja;)

• Angrep/Forsvar S-W mot -AoW-, InA

WORLDWIDE - - Beta

Noe sier meg at dere burde blande inn en annen allianse. allainse generalpoeng SexyWarriors(S-W) 231,948 IntAlliance(InA) 130,527 Art of War(-AoW-) 19,814