Search Results

Search results 1-20 of 72.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• B-H erklærer krig mot -2IM-

Ungroundable - - Verden Gamma

Lykke til begge sider Håper det kommer masse kamprapporter

• På tide med NY SERVER

Ungroundable - - Forslag

Enig med deg seigmann!! Jeg begynte på gamma igjen etter å ha tatt noen års pause fra Ikariam, og har i det siste sett flere store spillere blitt inaktive, og derfor er jeg enig med deg at vi trenger en ny norsk server, både for å få nye spillere til å bli bedre kjent med spillet og for å få aktiviteten til å blomstre igjen her på .no Du får min stemme seigmann

• Jeg driver å bygger opp enda en hær seadon som jeg skal sende til dere slik at dere kan holde en fest med dem, så dere kan bare begynne å smøre dere in med tålmodighet

• Sjøslag nær Downtown (12.02.2014 7:00:28) master85 fra Bareklein, Ares, Barolo fra Bø tilbake, Simba fra Ares, Zimba888 fra Ares, seadon fra Ares vs Evilbuns fra Haakonsvern, Stig fra Downtown, Twiggy R fra Holy Wood 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........................558(-14) - Rambukkskip.............................0(-6) ............................................. - Katapultskip...........................0(-50)…

• Det skal vi gjøre Simba

• Na mot resten av serveren

Ungroundable - - Alpha

Her kan kamper mellom NA og resten av serveren legges ut

• Jeg stiller opp og den eneste (nå for tiden ) fra F-A. Har skaffet meg nye strenger på bassen min slik at jeg kan dra på turne og holde konserter for dere i NA

• Sjøslag nær 51 Area (11.06.2013 8:09:02) seadon fra -Jerikoe-, 51 Area, MESO gå vekk, SMIÅ vs Storm City fra 51 Area, Twiggy R fra Leave a Scar ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship.............162(-108).. - Ram-Ship...............0(-350).. Fire Ship.............82(-194).. - Fire Ship..............0(-77)... Diving boat...........56(-0).... - Diving boat............0(-80)... ................................ - Ballista ship..........0(-50)... ................…

• Slaget for Smiestykket (07.06.2013 8:23:57) seadon fra Smiejernet, MESO gå vekk vs Twiggy R fra Valley Of Death, Ozonez fra Smiestykket ------------------------------------------------------------------- Sverdkjemper.........563(-637).. - Sverdkjemper...........0(-1190). Phalanx..............556(-1044). - Phalanx................0(-1300). Skytter..............336(-0).... - Skytter................0(-200).. Morter................30(-0).... - Morter.................2(-0).... Katapult..............30…

• Slaget for 51 Area (03.06.2013 8:44:47) seadon fra -Jerikoe-, MESO gå vekk, Smiejernet, SMIÅ, 51 Area, Zimba888 fra Dantooine vs Storm City fra 51 Area, SMIÅ, Falcon 2, Twiggy R fra Leave a Scar, MrZsimon2 fra Atlantis, James Raynor fra krysstall, svovel, Mortis fra Transittbyen, Svovel I, Heph tidl vin, Zimba888, Barcekona fra Vin I, 7rm fra Fort myers, Egon fra Val Holmgard 4 ------------------------------------------------------------------- ................................ - Slinger.........…

• Her kan kampene mellom NA mot XO, GSA,, Merc, Henne, RE, FA, INCA, VAL, Mafia og B-com postes

• Konsert hos jolitar11

Ungroundable - - Alpha

Jeg tar med bassen min for å spille en konsert hos jolitor11 men det første jeg møter er hans store mur som ingen kommer over og jeg bestemmer meg for å rive den ned ved å spille de mørkeste og høyeste tonene på bassen og jeg kobler til bassen min til alle mine forsterkere og setter dem på folt volum og begynner å spille , etter en liten stund kommer barcekona for å se hva som foregår og her er resultatet Slaget for Marmor1 (18.05.2013 13:03:44) Twiggy R fra Sjokoo, Barcekona fra Sjokoo vs jolit…

• F-A mot VAL

Ungroundable - - Alpha

Her kan slagene mellom F-A og VAL legges ut

• Beta House (B-H) mot IRF-Agora (IA)

Ungroundable - - Beta

lykke til begge sider

• -NA- Erklærer krig mot SHW

Ungroundable - - Alpha

Lykke til begge sider

• Erklærer krig mellom Pelo og -TO-

Ungroundable - - Gamma

Lykke til begge parter

• -NA- Erklærer krig mot GEN

Ungroundable - - Alpha

Lykke til begge sider og håper at NA vinner krigen

• D A Erklærer krig mot T-M

Ungroundable - - Beta

hva skjer vis dere i D A taper krigen ?? må dere da gå over til T M,men lykke til til begge parter og håper at T M vinner krigen

• Lykke til SIN og håper dere vinner krigen mot B-K

• Hvorfor må vi i XO/XO2 Skifte navn til Løyners Klubb vis vi må opphørere krigen??Kan du Gi mere forklaringer angoende Kravene??? Og hvorfor må de i XO/XO2 skifte ledere??.Min menig er at Disse kravene er helt på jorde.