Search Results
Search results 1-13 of 13.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Hi,
You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.
Old forum is in read only mode and will stay like that for some time
Ikariam team
-
NA erklærer herved krig mot XO, GSA,, Merc, Henne, RE, FA, INCA, VAL, Mafia og B-com.
Karl333666 - - Alpha
PostBeklager sent svar mortis. Så på den siste quote'en min og vil si meg enig med deg, så tar tilbake den. Når det kommer til det andre så var tankegangen fra min side å prøve vise til at det var noe positivt ved denne erklæringen også, som for eksempel at det er bra at noen tar initiativ til aktivitet på serveren - Er veldig flott det synes jeg Vil ikke være noe offensiv mot deg heller Mortis, men så du postet dobbelpost og gir deg en warn på den. Ønsker i alle fall alle involverte lykke til, mått…
-
NA erklærer herved krig mot XO, GSA,, Merc, Henne, RE, FA, INCA, VAL, Mafia og B-com.
Karl333666 - - Alpha
PostQuote from Evilbuns: “Quote from mortis: “Dette er din unike mulighet til å slå tilbake på kvislingene. Og du er ikke alene, husk det” Får se. Kan være man får prøve å komponere noe kvalme. Quote from Execute: “Jeg mener iallefall at NA burde holdes oppe, da det faktisk er den alliansen her på ikariam som driver serveren, hvem ellers skulle lagd så mye liv her i det siste?” Liv og liv... Synes det har sluttet folk ved kriger pga de blir for kvalm av krigene.” Quote from Evilbuns: “ Likte å krige…
-
Karl333666 - - Alpha
PostLa dette spore inn til topic igjen. Kom med konstruktive tilbakemeldinger
-
Karl333666 - - Alpha
PostDa foreslår jeg at du holder slike egne meninger for deg selv enn at du poster dem på forumet...
-
BH 3 år
Karl333666 - - Beta
PostTil alle, dette er en kamprapport tråd, så la den forbli det. Ta diskusjonen i diskusjonstråden isteden - Karl333666
-
MERC vs NA
Karl333666 - - Alpha
PostJeg har sett meg ganske lei på denne diskusjonen nå... Det med at Eud har dratt på ferie er det ingen som skal hindre ham i, det er et valg han fullt og helt har tatt selv. Og da blir det feil og kritisere ham for det, IRL kommer alltid først. Generalen er fremdeles der og kan derfor ta avgjørelser på hans vegne i en slik krigssituasjon. Når det er sagt så håper jeg vi kan ha en god tone mot hverandre videre i denne tråden, trekk heller frem saklige argumenter på denne krigserklæringen enn å gå …
-
S-W erklærer krig mot -AoW-
Karl333666 - - Beta
PostKrig ferdig :closy:D - Karl333666
-
S-W erklærer krig mot InA
Karl333666 - - Beta
PostKrig ferdig, tråd stengt - Karl333666
-
Ikariams største slag
Karl333666 - - Alpha
PostLegg ut bilde da vel så får vi se...
-
Ikariams største slag
Karl333666 - - Alpha
PostVi i Merc og Baws bestemte oss for et par mnd. siden at vi skulle prøve å gjennomføre Ikariam.no største slag. Og det greide vi med god margin 2012-03-18_1011.png 2012-03-18_1012.png Her kan dere da se den nye Norgesrekorden Den tidligere rekorden var på 1385 runder som dere kan se på bildet under... 2upphna.jpg Dette betyr at vi har satt Rekord med Ikariam.no største slag, jeg vil gratulere til alle dere som var med og gjorde dette til en realitet