Search Results

Search results 1-20 of 34.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• B-H mot Henne + venner

Infinity - - Gamma

Ettersom jeg ser (beklageligvis litt sent) at det er begynt en diskusjon i en tråd som skal handle om kamprapporter, velger jeg å stenge denne tråden under midlertidig virkning. Hvis tråden skal åpnes igjen, må jeg motta at dette er ønsket av alle parter, og at alle parter skal videre følge reglene. Reglene for forumet (for de som har glemt dem) kan du finne her. Stengt tråd for Off-topic. Infinity

• Athen vs GEN

Infinity - - Alpha

Det er latterlig fordi ingen i GEN er aktive under krig. Dere er på lag med NA så for å være med i slagene er det bare å kommunisere da Eruansett ikke sur, er bare lei av alt.

• Athen vs GEN

Infinity - - Alpha

Vil ikke si MERC krigingen er en vits, så lenge vi har generalen på plass skal alt gå bra, vi trenger ikke lederen. I tillegg, hvis du leter etter oss er det bare til å få litt bedre kommunikasjon mellom alliansene så finner dere oss lett. Det at dere erklærer med GEN er hvertfall latterlig, jeg må nesten le av dere når dere prøver å trekke inn en av de mer inaktive alliansene. Ikke tro at dere kommer til å få GEN aktive ved å erklære mot de. Ettersom jeg har vært der og det er sikkert ikke mang…

• MERC vs VAL

Infinity - - Alpha

Ikke så stor, men verdt å poste 2011-11-26_1441.png

• MERC vs VAL

Infinity - - Alpha

Et lite slag mot tor hammern 2011-11-26_1441.png

• MERC vs VAL

Infinity - - Alpha

Quote from mortis: “Har litt problemer med å følge denne tråden jeg, men jeg er litt slow i dag så det er sikkert derfor Men en ting: Hvorfor i alle dager er det feigt å erklære krig i julen?? Det er vel når folk har fri og/eller ferie at de har best tid til å spille vel? Dette er vel et strategispill. Min beste strategi er å angripe når jeg tror folk er offline, dvs midt på natten, grytidlig om morgenen eller på dagen mens folk er på skole/jobb. I helger og ferier (julen f eks) er jeg mer forsi…

• MERC vs VAL

Infinity - - Alpha

Rykter er tydeligvis å går. Beklager har tydeligvis misforstått at val ikke hadde hjulpet allikavell. Prøvde å si at vi erklærer krig mot Val er totalt rettferdig. De har kanskje inaktive, so what? Det er de som har beholdt de der, og hvis de hadde fjernet de, hadde vi sikkert erklært mot noen andre. Når jeg sa "Så du mener vi burde gå til krig mot noen som GSA?" prøvde jeg å vise deg at det er så stor poengforskjell på topp 20 i alliansehighscoren. Hvis vi skulle erklært mot B-Com, ville jo det…

• MERC vs VAL

Infinity - - Alpha

Quote from Execute: “Du mener deres allianse passer bra mot verandre i en krig ? muligens poengmessig, men det finnes nok svært lite aktivitet i VAL i denne tid vil jeg påstå. Dette er ett rop om en krig, en krig dere ikke tørr eller vil tape.” Så du mener vi burde gå til krig mot noen som GSA? Det er jo helt urimelig. Val har like mye poeng som oss og da er det jo ikke engang feigt. Hvis du mener vi er redd for å tape så må jeg dessverre skuffe deg. Det med at VAL har noen inaktive er vell litt…

• Jeg hadde ikke lyst å kommentere her, men jeg føler jeg ikke gidder å sitte å se på mer. Dette blir for dumt! Nesten alle av dere er voksne, og ingen nesten ingen av dere er fornuftige her. Dere snakker pent og ordentlig, noe som gjør at folk tror på det. Klarer dere ikke forstå, at gjort er gjort? Det at SiF og XO har vært fiender er ikke noe nytt. Det har vært sånn i årevis! Dere bærer nag altfor lenge. Det begynner å bli for dumt når alle alliansene på topp skal krige pga de vil ha tronen. Si…

• Quote from Tazzad: “Jasså, har ponniklubben nesten gitt opp håpet mot Gen eller? Fikk meg en god latter da jeg så noe som var veldig kjent på den eksterne siden deres :)” Det så ikke jeg før nå så takk for at du delte det Men jeg tror ikke det er helt det samme. den skriften på siden sto der ikke før eller tar jeg feil?

• Kamprapporter SIF/SPA VS GEN

Infinity - - Alpha

Dere trenger jo ikke legge ut rapport hvor dere angriper byer til en allianse som IKKE er med i krigen. Han sa dere var velkomne, men han sa ikke "vi er med i krigen så rapporter om oss kan legges ut" Hvis det er f.eks Merc og GEN spillere da er det jo greit siden da er faktisk Gen med, men på to av rapportene er det ingen GEN spillere. Vil ikke diskutere mer om dette siden dette er en kamprapport tråd

Infinity - - Alpha

Hvorfor poster dere rapporter av hvor dere andriper folk som ikke er i GEN?

Infinity - - Alpha

Quote from Mjølki: “Quote from Infinity: “Det er jo ikke rart engang. Dere brukte jo smie gjennom hele kampen. Dere aktiverte jo smien rundt 34 ganger gjennom kampen. Kan jo ikke forsvare oss midt på natten. Lurer på hvor mange byer dere har smie i. Det virker som dere har mange for det er jo aldri nedkjøling på dere” du veit vel at man kan aktivere smie 1 gang som kan vare i mer enn 34 runder?” Den varer vel ikke runder, men et helt døgn?

Infinity - - Alpha

Forklarte egentlig bar hvorfor vi tapte, og ja eud hadde også smie, men han trakk seg midt i kampen

Infinity - - Alpha

Det er jo ikke rart engang. Dere brukte jo smie gjennom hele kampen. Dere aktiverte jo smien rundt 34 ganger gjennom kampen. Kan jo ikke forsvare oss midt på natten. Lurer på hvor mange byer dere har smie i. Det virker som dere har mange for det er jo aldri nedkjøling på dere

• Skid & FTBD kamprapporter

Infinity - - Alpha

Kan ikke se noen rapport

• Denne krigen er ikke godkjent av hva jeg ser. Derfor er dette et dårlig planlagt, ettersom halve IKA crewet er på ferie/ er vekke. Det betyr at etter 14 dager vil ikke krigen ha startet hvis ikke den blir godkjent før, noe som gjør at ingen kan vinne og bashing ikke er lov.

• Diskusjonen/krangelen om problemer i ledelsen kan dere holde dere til et annet sted. Dette er en krigserklæring og etter hva jeg har sett, er ikke krigen godtatt enda. Til noe annet: Jeg vil ikke kommentere kravene eller noe særlig om denne krigserklæringen ettersom det vil bare være opsummering av hva andre har sagt. Jeg vil heller legge til at å erklære krig nå ikke vil løse noe. Det vil kanskje gjøre alpha enda kjedeligere. Jeg kan ikke se på dette som en unskylding for å utslette noe dere ha…

• Dark Brotherhood vs Genesis Rekrutt

Infinity - - Alpha

Gratulerer med seieren GR Håper begge sider lærte noe av denne krigen.

• JoeyOdd - barcelona1

Infinity - - Alpha

Quote from barcelona1: “Korleis får eg SCREENSHOT da?” Du bruker print screen og åpner paint. Så limer du inn (bare trykk lim inn) og lagre bildet. Last så opp bildet etterpå. Håper det hjelper