Search Results

Search results 1-12 of 12.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• POI søker nye medlemmer

todd - - Alpha

Takk:) Hvis noen vil lage et bilde til alliansen så er det bare til å gjøre det, men det må stå Phalanx of Immortals på...

• POI søker nye medlemmer

todd - - Alpha

Her er den ekstærne siden Phalanx of Immortals er en allianse som søker å ha krigskunsten i høysetet slik Leonidas I og spartanerne hadde. Sparta hadde den mektigste hæren i antikkens Hellas og dens falankser var uovervinnelige. Kong Leonidas I marsjerte mot Xerxes med 300 elitesoldater som klarte å stå i mot Xerxes og hans enorme styrker i tre dager ved å blokkere passet ved Termopylene. På samme vis ser ikke vi på overmakt i antall som et hinder eller et problem. Den som har et klart hode og k…

• Det begynner å komme seg på forsvars siden, men som worldwide sier hadde vi trengt litt hjelp...

• Da er vi i den 77. runde, men nå trekker jeg meg ut av slaget en liten stund slik at jeg kan sende jollene med resten av skipene.... Det er foreløbig et veldig bra oppmøte på angriper siden, men ikke så bra på forsvars siden så DTT og S-W Bli med på morroa:)

• Litt her og der, med meg som hovedperson.

todd - - Gamma

Sherry jeg kan ikke tro at du sendte troppene dine så langt... Du er jo i samme området som meg... Neste gang kan du kanskje samle troppene i en by i nærheten av målet... Ellers ønsker jeg begge lag lykke til videre i krigen;)

• Litt her og der, med meg som hovedperson.

todd - - Gamma

Ser ut som at -NA- laget vant for denne gang... Bra at dere bidrar med aktivitet på ikariam:) Edit: Jeg vet ikke om dataen min var litt treg eller at jeg er litt syk, men de andre postene var der ikke isted... Det var interessante slag og dere må fortsette med å bidra med aktivitet:) Rettet en liten skrivefeil...

• BAWS erklærer krig mot henne

todd - - Alpha

Lykke te folkens:)

• Greit at INCA ikke er en krigs allianse, men en ikariam spiller kan ikke bare forvente at han ikke kan bli angrepet... Jeg synes at de i INCA burde skjerpe seg. Det er vell ikke så farlig om dere setter ned på ress og bygger noen tropper... Jeg skal ikke blande meg opp i dette, men det var meningen min... Lykke til videre... Mvh todd

• -NA- Erklærer krig mot SHW

todd - - Alpha

Lykke te

• -NA- Erklærer krig mot GEN

todd - - Alpha

Lykke til -NA- håper dere ikke gir dere for jeg er krigstørst Neida bare kødda, men lykke til:)

• DA vs AGORA

todd - - Gamma

Lykke til på begge sider(AGORA knus de!) Neida det i parangtes var bare tull:)(liker å tulle vett u) Lykke til

• Teletubbi vs UFO

todd - - Gamma

Ja det er litt gøy å se på kamp raporter:)