Search Results

Search results 1-20 of 22.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Mulig comeback?

Mingo - - Diskusjon

Har ikke spilt her på hvertfall 1 år, muligens 2.. Er det mer liv her, eller er det dødt? Nye updates siden 2016ish? Anything i should know? Love you all, liv eller ikke gnager litt etter noen gamle sprell

• Forslag til forumet

Mingo - - Forslag

Gjelder vel egentlig ikke forumet, men sikkert noen andre som lurer. Kan jeg skifte navn fra Crazy til Mingo? Og hvordan? Vet om noen som har gjort det, men aner ikke hvordan.

• Feil med forumet

Mingo - - Feilrapporter

Han mannen i bakgrunnen på skjermen her.. Han mangler brystvorte. Er vel eneste mangelen jeg har funnet hittil, men skal gi beskjed hvis jeg finner noe mer! EDIT: Ser nå at hun på andre siden mangler muligens en arm, og på den ene armen hun har, så har hun bare 3 fingre.. muligens en tommel under der, men jeg hvertfall har 4 fingre i tillegg til tommelen.

• På tide med NY SERVER

Mingo - - Forslag

Med mindre det kommer en ny server der ALLE er nye spillere, så dør ikariam.no ut. Som Seigmann skrev, nye spillere vil ikke prøve å ta igjen de store spillerne her. Det er kanskje noen som klarer seg forbi 500k poeng og blir hekta, men altfor mange slutter på under 100k poeng. Dessuten, så hadde en ny server blitt mange ganger mer aktiv enn gamma.

• B-H erklærer krig mot I-M pga provokasjon

Mingo - - Gamma

Pengene er brukt når ambrosia kjøpes.. spiller ingen rolle hva man bruker ambrosia på, for real money er allerede brukt. enten man flytter en by, kjøper ress eller aktiverer premium så er det et fett. On the other hand. Vi må vel ha et ganske bra liv når vi har penger til å flytte byer for å krige?

• Kamprapporter mellom B-H og I-M

Mingo - - Gamma

Sjøslag nær Haljem Kol (19.02.2016 17:43:49) Mingo[B-H] fra Immortal Morons vs Baki[-IM-] fra Haljem Kol --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........................1004(-0) - Rambukkskip............................0(-20) Flammeskip...........................315(-33) - Flammeskip.............................0(-24) Morterskip............................234(-0) - Morterskip.............................0(-30) Damp Styrke........…

• -TNS- Erklærer krig mot T-A og M-B

Mingo - - Gamma

Yes, vi har da kommet frem til en løsning. Er nå fred mellom de 2 alliansene

• Angrep -TNS- Erklærer krig mot T-A og M-B

Mingo - - Gamma

Tja, litt sene der, T-A? Vi har nå funnet en løsning, og det er blitt fred mellom oss.

• Slaget for Marmor 2 (09.08.2015 4:13:57) Shiroza[-TNS-] fra Earth vs mcduckxx[T-A] fra Marmor 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplitt.............................3470(-18 ) - Hoplitt...............................0(-106) ............................................. - Mur.....................................0(-7) Skytter..............................1250(-0) - ............................................. Sverdkjemper...............…

• Slaget for Liverpool M6 (07.08.2015 21:12:30) Espen 57[M-B] fra Liverpool M5, Liverpool V1, Marmopos vs BlackBlood[-TNS-] fra Marmor I, martiparti99[-TNS-] fra FHRITP --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplitt...............................0(-130) - Hoplitt.............................218(-155) ............................................. - Mur.....................................0(-7) Skytter...............................0(-120) - Sky…

• -TNS- Erklærer krig mot T-A og M-B

Mingo - - Gamma

-TNS- Erklærer krig mot T-A og M-B! Begrunnelse er fordi 2 medlemmer fra T-A har plyndret og irritert vår kjære diplomat. Dette ser vi strengt på og går derfor til krig. Når det gjelder vilkår for krigen, har vi satt en slutt på 1. Desember, 00:01. Denne krigen vil bli sett på som hevn fra våre medlemmer, så skamplyndring er lov. BlackBlood General -TNS-

• dammit

Mingo - - Alpha

du kom meg i forkjøpet du.. holdt på å skrive selv

• Kriiiiiiiiiiiiiiiiiiig :d

Mingo - - Alpha

I will wait, I will wait for yooouuuu kom og besøk meg på 19års dagen da ps: bursdag 13 mars x)

• hmm

Mingo - - Alpha

tilfeldig at "300 spartanere" dukket opp rett før krige?

• Lykke til folkens!

Mingo - - Alpha

3 dager igjen Deilig å se alle generalene som har kommet frem til nå! Gleder meg som en liten unge

• Landkampen >.<

Mingo - - Alpha

Alt så så bra ut i landkampen, men så måtte jo dere (danni) komme med mer front holdt nå ut 126 runder. Takk for kampen! Hyggelig å slippe konkurs Slaget for SMIÅ (28.04.2014 1:39:03) Nazze Nøff fra Svovel vs Danni fra Flekking Island, Smedje, Simba fra Smia, seadon fra SMIÅ, Mortis fra Krystopolis --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter..............................0(-3200) - Skytter..............................1008(-0) Spydkaster..…

• Takk for en spennende kamp en ellers kjedelig lørdags natt. ble knust, men tror vi hadde tippet det fra første stund.. Ellers bare lurer jeg... var noen av dere pålogget? Sjøslag nær SMIÅ (27.04.2014 12:53:56) Nazze Nøff fra Svovel vs Danni fra Flekking Island, Simba fra Smiestykket, seadon fra SMIÅ, Mortis fra Krystopolis --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Rambukkskip......................…

• yup

Mingo - - Alpha

Fest i Downtown.. Dessverre ble jeg ikke lenge nok til desserten koste meg likevel Stand my ground! Sjøslag nær DownTown (20.09.2013 3:13:55) Ozonez fra Vingården, Stikk Seadon, Zveinung fra Downtown vs master85 fra Liverpool, ALVER, reider84 fra Brakka, Barolo fra Bø tilbake, EGERSUND, ALVER, Transittbyen, Zimba888 fra DownTown, Si prega di Die, ALVER, kokko, RAGNAROK, jalla, Ping Pong, rabbagast, Åsgard, Outpost 13, VALLHALL, Bombay, seadon fra Si prega di Die, Bø tilbake, DownTown, Simba fra …

• Mitt første sjøslag denne krigen :D

Mingo - - Alpha

Sjøslag nær Stikk Seadon (16.09.2013 14:01:56) Ozonez fra Evil village, Smiestykket vs seadon fra MESO gå vekk --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip........................5408(-222) - Rambukkskip...........................0(-222) Flammeskip............................4(-286) - Flammeskip.............................0(-30) ............................................. - Katapultskip...........................0(-24) Morterskip...…

• hvor mange er egentlig med i krigen