Search Results

Search results 1-20 of 175.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Kamprapporter mellom TeA og -IM-

Asimo - - Verden Gamma

Sjøslag nær Nummer 02 (11.02.2018 22:29:32) Jellyman1[TeA] fra Hispania, Nummer 02, kokko vs E_c_N[-IM-] fra Palass --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................157(-564) - Rambukkskip........................1263(-708) Morterskip.............................84(-0) - Morterskip............................343(-0) Dampskip............................129(-225) - Dampskip...........................1619(-619) Rakett S…

Asimo - - Verden Gamma

Sjøslag nær kokko (11.02.2018 10:11:05) E_c_N[-IM-] fra Nummer 02 vs Zimba888[TeA] fra kokko, Polis, Nummer 02, Bombay, jalla, Ping Pong, VALLHALL, Åsgard, rabbagast, Outpost 13, Dumble, DownTown, RAGNAROK --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip........................1971(-684) - Rambukkskip........................4167(-870) Dampskip...........................2238(-536) - Dampskip...........................1167(-633) Rakett Skip.…

Asimo - - Verden Gamma

Sjøslag nær Nummer 02 (10.02.2018 22:52:31) E_c_N[-IM-] fra Wein vs Zimba888[TeA] fra kokko, stian27[TeA] fra Nummer 02 --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender................................230(-0) - Tender.................................41(-0) Rambukkskip..........................2655(-0) - Rambukkskip.............................0(-3) ............................................. - Flammeskip..............................0(-5) Mort…

Asimo - - Verden Gamma

Sjøslag nær Wein (05.02.2018 7:47:31) Jellyman2[TeA] fra Nummer 02, Bergenhus, kokko vs Hobby fra Wein, E_c_N[-IM-] fra Palass --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender.................................40(-0) - Tender................................200(-0) Rambukkskip.........................180(-888) - Rambukkskip........................2650(-900) Morterskip.............................84(-0) - Morterskip............................343(-…

Asimo - - Verden Gamma

Sjøslag nær Nummer 02 (31.01.2018 15:41:21) E_c_N[-IM-] fra Wein, marmor 3, Vin pos 1, kokko vs Zimba888[TeA] fra kokko, Jellyman1[TeA] fra Hispania, kokko, Nummer 02, stian27[TeA] fra Nummer 02, Nummer 05, Nummer 09 --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender................................100(-0) - Tender................................166(-0) Rambukkskip........................1001(-750) - Rambukkskip.........................903(-570) .…

• Lager noen en tråd der vi kan poste krigsrapportene?

• Takk Mea1 Vi vil skrive under på at utfordringen er akseptert og at vi skal sørge for å skape litt action hos dere Slutt dato for krigen ser god ut, men dersom vi finner det nødvendig så kan vi fortsette utenfor den fastsatte datoen også.Dette vil tiden vise og vi kommer selvsagt til å avtale en annen dato dersom vi ønsker det.Inn til videre så ønsker vi dere lykke til og håper på en god krig der alle for det morro.

• lett!

Asimo - - Gamma

Slaget for Nummer 02 (27.10.2016 6:28:48) E_c_N[-IM-] fra kokko, Suss de Polis vs stian27[B-H] fra Nummer 02 --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter...............................190(-0) - Skytter...............................0(-298) Sverdkjemper.......................1998(-132) - Sverdkjemper.........................0(-1002) Hoplitt.............................756(-764) - Hoplitt...............................0(-388) Gyrokopter.....…

• hmm

Asimo - - Verden Gamma

Nei vi gjør det veldig bra så langt Opplysningene til Eudaimonia hørtes veldig ukjent ut for meg.Jeg har ikke sett en eneste kamprapport hvor de har tapt på en elendig måte som han beskriver.Vi kjemper godt synes vi selv, vi har ikke opplevd noe spesielt overtak enda. Kan være at enkelte sender noen enkle angrep som inneholder dårlige enheter kun for å skape litt action i andre steder på karte for å spare oss andre tid på andre steder.Men som sagt jeg har ikke sett en eneste sik rapport hos oss …

• hei sol :D

Asimo - - Verden Gamma

Hehe ja det er like merkelig for meg også sol Det som forklarer om hvorfor det er så mørkt på serveren, sola har forsvunnet Har du blitt TGO btw?

• Utfordring Akseptert!

Asimo - - Verden Gamma

Grunnen til at vi endret allianse til 2IM var for at Seadon hadde leder stillingen og han ble inaktiv.Den dagen han oppløser den alliansen så skal vi gå tilbake til gamle navnet vårt IM.Så det at du skriver dette opp som ett krav viser bare hvor sleip dere er.Når vi endrer navn så skal folk tro at vi tapte krigen, men virkeligheten er helt annerledes. Å spise sokker er dere eksperte på så den oppgaven overlater vi til dere Lykke til, måtte den beste vinne

• hmm

Asimo - - Forslag

Hadde vært mye bedre om det kom en skandinavisk server, hvor alle i hele skandinavia fikk vite om at en slik server kommer.Først da vil det være mye aktivitet.En ny norsk server er død prosjekt.

• jøss

Asimo - - Verden Gamma

Damn.. har aldri sett deg så sur Ro ned litt, la sola skinne Ingen imperium/makt varer evig, men en oppløsning på denne måten er for latterlig til å bli trudd på.Jeg tror det er en aprilsnarr, men vis det ikke er det så kan mann alltids stifte en ny allianse? Har jeg forstått det riktig så er det 2 ulike meninger, da kan disse to ulike meningene starte vær sin nye allianse.Kun ett tips Men forstår meget godt at du blir sint, uansett hvor uenig mann blir så skal det aldri føre til oppløsning, bed…

• hmm

Asimo - - Verden Gamma

Aprilsnarr Dere lurer ikke oss

• lol

Asimo - - Gamma

Hvem har sagt at dere kriger for oss? Når det gjelder de ifra deres allianse som angriper B-H så har det seg slik at de faktisk har angrepet B-H med egen vurdering.Ingen som ba dem om hjelp, de valgte å bli med i krigen selv.Hva er årsaken til at de valgte å bli med å krige mot B-H? De som er med i krigen ifra deres side er Toenna og Catman, disse missliker B-H. Det ble ikke skrevet noe dårlig eller feil om CMA her, men av en eller annen grunn så blir du urolig hver gang vi har noe med B-H å gjø…

• Takk

Asimo - - Gamma

Det er nøyaktig slike svar jeg ønsker.Det må være mulig å snakket med hverandre på en fin måte som dette og ikke minst kontakte hverandre istedenfor å gjøre som det Stian gjør.Jeg er ikke diplomat, det er Evilbuns.Men det er kjempe greit at dere kontakter meg også, jeg har ikke noe i mot det.Jeg liker å snakke og diskutere så lenge samtalen er seriøs.Vis man vil ha det litt artig så skal man kunne vite å bruke humor og ikke rette fornærmelser mot hverandre(Ikke at du gjør det). Det går an å snak…

• Der kom sola lol hehe

Asimo - - Gamma

Nei fortell meg du, siden at dere er så ivrige med å snakke om meg hele tiden så lurer jeg virkelig på hva deres problem er? Dere kriger og dere har mange andre spillere å snakke om, men dere nevner meg hele tiden.Spesielt Stian Jeg skrev i forige tekst også hva er problemet deres? Er det snakk om hat, er det noe annet jeg ikke vet? Eller det sjalusi? Det er nøyaktig dette jeg vil vite, hva deres problem angående meg? Jeg kommer ikke på noe og må spørre om hva det kan være Kom igjen fortell meg

• herregud

Asimo - - Gamma

Leste du i det heletatt hva jeg skrev? Hvem sa at dere spurte om fred? Jeg skrev at om du ikke vil krige så kan du spørre om fred istedenfor å snakket dritt om meg.Nå skrev jeg en lang tekst og eneste du skriver er dette? Du skriver bare useriøst og fortsetter å skrive ting rettet mot meg istedenfor å svare noe seriøst om min tidigere tekst.Du har 0 svar til den teksten for at du vet at alt som ble skrevet der stemmer.Istedenfor å være seriøs og holde deg til temaet så skriver du noe nytt som ik…

• hehe

Asimo - - Gamma

Hva skjer Stian, prøver du å rasere det du ikke klarer med makt ved å skape uro istedenfor? Det jeg ikke forstår er hvorfor dette plager deg.Vil du ikke krige så be om fredsavtale, vis ikke så fortsett å kjemp.Da denne krigen startet så sendte dere rundt masse rykter om at IM kom til å bli oppløst etter kort tid.Men vi er på beina enda.Det er dette dere ønsker, men den nytelsen skal dere ikke få! Selv om vi blir oppløst en dag så kommer det alltid til å dukke opp en ny gruppe for å stå i mot der…

• Hehe

Asimo - - Gamma

Slaget for Pet rescue (27.02.2016 13:45:25) rebel[B-H] fra Nummer 03, cromgris[B-H] fra Nummer 03 vs Pelle_Pondus[-IM-] fra militsjunta4, Haakonwhee[-IM-] fra Heptomonapolis, Robin Hood[-IM-] fra Hiroshima, Zveinung[-IM-] fra Vulcanus S, spartacus101[-IM-] fra Vulcanus S, E_c_N[-IM-] fra militsjunta3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter..............................0(-1320) - Skytter............................3159(-470) Sverdkjemp…