Search Results

Search results 1-20 of 217.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Velkommen til Delta

Genghis Khan - - Verden Delta

Veldig morro å starte opp igjen kjenner jeg Meg og to kompiser fra langt tilbake i Ikariam tidene begynte nå forrige uke, storkoser oss så langt!

• Na mot resten av serveren

Genghis Khan - - Alpha

Siden seadon og resten av NA er så flinke til å utnytte natta til å krige, så bestemte vi oss for å ta et snikangrep tidlig på dagen når NA spillere hangler i halvsøvne på jobb eller skole. Jeg startet med å sende inn i seadon sin by, og fikk senere hjelp av Bekir og Barcekona. I runde 50 hadde vi drept 7k mer generaler enn vi hadde tapt, og var førnøyde med det. NA fortsatte å sende inn backup, mens vi ikke hadde mye mer å stille opp med. Vi bestemte oss derfor for å la troppene bli slaktet igj…

• Vi er 3-6 spillere fra DOM som skal være med Blir morsomt det her!

• Nå synes jeg det begynner å bli litt dumt...' Etter denne erklæringen er 62% av de 200 største spillerne på alpha involvert i denne enorme krigen som bare vokser og vokser. Hvis det er noen av disse 4 beste alliansene som VIRKELIG vil prøve å skape en aktiv verden hvor alle kan trives, så burde de melde seg ut av krigen med en gang! Er det virkelig ingen som ser at dette bare skaper kaos, hat og missnøye med spillet? Dette startet med en meningsløs, MEN rettferdig krig imellom 2 like store allia…

• Så...dere starter en meningsløs krig kun for å utslette en allianse som dere har hatt "sammarbeidsvansker" med? Ikke nok med det, men kravet skal jo selvfølgelig være en leders mareritt, nemlig å oppløse hele alliansen som det ligger mye jobb bak. Vil ikke akkurat si at dette var et sjakktrekk på noen måte

• Kamprapporter SiF mot XO

Genghis Khan - - Alpha

Når ble det juks å ta inn medlemmer? De ville bli med, og det fikk de etter litt diskusjon og uenigheter. Så vil jeg si at jeg aldri har visst om at en i alliansen hadde multi for å spionere på XO I går kom den første ordentlige motstanden fra XO, bra! Vi ble nok kanskje litt uorganiserte etterhvert, og som dere skylder på hele tiden, vi vil nyte sommeren vi og, så vi sitter ikke konstant pålogget Når det gjelder det artige selvmordsangrepet fra meg på moro, så var det delvis min skyld. Men det …

• SilentForce mot Xtreme Order

Genghis Khan - - Alpha

Han mener nok største Å si hvilke allianser som er "best" er umulig Lykke til med flåtetaktikken XO! Får håpe dere har nok penger å ta av

• Kamprapporter SiF mot XO

Genghis Khan - - Alpha

Som sagt liker ikke XO å gjøre motstand, så jeg har vel okkupert og plyndret 10++ byer uten noe motstand Så kommer Zimba888 og tar meg på fersk gjerning: Slaget for Haven City ( 06.06.2010 17:14:21 ) Zimba888 fra Ping Pong vs Genghis Khan fra Ulan Bator, Viljardicus fra ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Sverdkjemper........1100(-0).... - Sverdkjemper.........300(-0).... Skytter..............490(-0).... - Skytter................6(-494).. Gyrokopter...........238(…

• SilentForce mot Xtreme Order

Genghis Khan - - Alpha

Heia oss! Tror derimot ikke at XO gir seg

• McH vs Sparta

Genghis Khan - - Alpha

Nice Har ikke et godt inntrykk av Sparta, så bank dem ned i søla!

• Forsvarspoeng og angrepspoeng forsvinner litt etter litt Det meste av det vi har nå er fra krigen, men det er sant at noe er gammelt Men må gratulere dere! Dere ga god motstand Har ikke deltatt så mye selv pga svovel problemer, men skal vel rekke noe

• Kampraporter Dynamic vs. SiF

Genghis Khan - - Alpha

Hehe, nice! Jeg er ikke helt klar enda så må nok vente litt på meg

• Dette skal bli artig! Lykke til! Tror dette kan bli en hard kamp!

• B - X mot VAL (ikke gyldig)

Genghis Khan - - Alpha

Jeg tviler ikke på at dere har noen gode krigere, men jeg kan nesten garantere at dere vil miste en del svake medlemmer som følge av at dere er mange. Tro meg, å organisere og motivere 73 stk på en krig som ser noenlunde dyster ut er ikke lett!

Genghis Khan - - Alpha

Ja! Med å få litt ekstra liv på .no kan vi jo begrense tapet pga den nye versjonen! Så vil jeg forresten legge til at B-X har en STOR fordel ettersom de kun er 9 stk som er lett å organisere med. Mens VAL derimot har hele 73 stk, så jeg tror de vil få problemer med å sammkjøre seg...

Genghis Khan - - Alpha

Etter det jeg har lest her så må jeg i grunn si meg enig i B-X, MEN jeg vil ønske begge parter lykke til og jeg vil ikke ta noe klart standpunkt Men at denne serveren endelig har forstått at det skal kriges er bare kjempe! :beer:

• Inferno vs. FAMA (avsluttet)

Genghis Khan - - Alpha

Da har vi endelig så godt som fjernet alle rester etter FAMA tropper. Må innrømme at vi hadde litt problemer på et tidspunkt, men vi greide oss til slutt Takk for mange flotte kamper! Pga det nye kamsystemet er rotete og vanskelig å "lese" så gidder jeg ikke poste alle kamprapportene. Men FAMA ga litt å henge fingra i

• Inferno vs. FAMA (avsluttet)

Genghis Khan - - Alpha

Ja, skal bli artig dette Endelig litt real respons fra FAMA ;D

• Krigsrapporter Inferno vs. FAMA

Genghis Khan - - Alpha

-Futtern- ble neste nck076.png

• Krigsrapporter Inferno vs. FAMA

Genghis Khan - - Alpha

Stakkar yrr har mye å slite med for dia... dr5pqu.png Grunnen til at det ble mye tap på vår side også er at jeg kom veldig sent inn i kampen og at seadon eller sickboy (vet ikke hvem) hadde uflaks og fikk ikke inn 700 enheter... Men en seier er en seier Resultat: 2ns5bhc.png Og yrr kom på 1. i forsvarsscore Når det gjelder kravet vårt til at krigen avsluttes, så vil ikke det endres enda ettersom FAMA ikke har gjort et eneste forsøk på å forhandle om saken *hint hint*