Search Results

Search results 1-20 of 81.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Legger merke til at denne teksten bare er på en av brukerne mine, ikke den andre... Hvordan aktiverer man slik tekst under bygningene, egentlig?

• Kulturavtaler

HaakonVII - - Verden Delta

haakonwhee: 5 KA

• Ord knyttet til ord

HaakonVII - - Hyggekroken

Død museum

• Ord knyttet til ord

Marg organ

• Ord knyttet til ord

ball tennis

• Feil med forumet

HaakonVII - - Feilrapporter

Vet ikke om dette er noe som kan gjøres noe med, men hver gang jeg går inn på forumet må jeg logge meg inn, selv om jeg har "Hold meg pålogget" krysset av når jeg logger på..

• Trenger du kultur-avtale?

HaakonVII - - Verden Gamma

Har 6 ledige avtaler IGN: haakonwhee

• Ikariam PLUSS

HaakonVII - - Localization feedback

Denne posten kan lukkes og arkiveres, siden denne siden ikke eksisterer lengre! Hurra!

• Form of Government

Denne posten kan lukkes og arkiveres, da problemet er for det meste fikset. Eneste er hvis en ser på styresettet Revolusjon & anarki, så er ikke denne oversatt. (Mest sannsynlig fordi dette er det eneste styresettet en ikke kan velge?) LwFf347.png

• Tiltrekk skadedyr

HaakonVII - - Hjelp og spørsmål

Jeg har ikke hørt noe om denne nye funksjonen "Tiltrekk skadedyr", selv ikke i versjon-endringsloggen, og lurer egentlig en del hva den gjør. (Og er ikke villig til å bruke 8 ambrosia, kun for å tilfredsstille min nysgjerrighet..) Eneste informasjon jeg har funnet om det er "Åte for skadedyr Tiltrekker seg all slags ekle kryp inn i en by. Kan bli brukt på både egne og andres byer fra øyoversikten." Varer i syv dager. Noen som vet noe?

• Daglige bonuser

HaakonVII - - Forslag

Quote from Mea1: “Quote from Bjørnartheman: “Er vel ganske klart dette her vel ?” Det er ikke akkurat hverken så mange som har stemt eller som har gitt noe tilbakemelding om det.” Er dette en slags spøk? Det er dobbelt så mange stemmer som aktive medlemmer på forumet.

• B-H erklærer krig mot -2IM-

HaakonVII - - Verden Gamma

Jeg vil tørre å påstå at BH fikk et lite forsprang med opprustingen, da det var de som bestemte for å erklære krig og (selvfølgelig) ikke ga oss beskjed om å ruste opp før krigen faktisk var startet Så er vi ferdig med drittslengingen nå, Eudaimonia?

• Quote from Freeset: “Det er snodig at de som ødelegger våre servere, skal være en av de som mener vi bør ha en ny en... Seigmann er ett godt eksempel på hva vi ikke vil ha.. Det er en spiller som har flere kontoer, i flere allianser.. ingen kan stole på en spiller som spiller hele brette.. Jeg mener at allianser ikke bør godta at de har spillere i flere allianser...... Men her,?!?CMA & B-H? Her i Norge sier vi at alt er fint... La oss starte en ny server... Nå må folk våkne... Det er en grunn at…

• På tide med NY SERVER

HaakonVII - - Forslag

*Slettet*

• På tide med NY SERVER

HaakonVII - - Forslag

Er dette en slags spøk? Alpha og beta ble nettopp lagt ned fordi vi var for få, og det kommer nok ikke noen ny server på en lang stund/noen sinne.

• Quote from stian27: “im kriger de i allefall noen av dem. bare så synd at de gidder å krige for en leder som ikke stiller opp for dem å sender heller alle underslåttene sine istedefor¨å stå frem som en leder. å uansett så er det vel cma å seadon som gjør at im fortsatt har en mulighet. uten de spillerne der, så hadde faktisk dette sett meget stygt ut for im. Dette vet ECN meget godt at han har ikke en sjanse uten cma eller seadon er på hans side. er det noen tvil om dette så kan man fort finne d…

• Hjelp - Styresett

Alt jeg snakker om er kategorier under Hjelp -> Styresett.

• Hjelp - Styresett

Under "diktatorskap" og oligarki har dere ikke oversatt "+2 additional merchant ships" (Og det heter diktatur, ikke diktatorskap) Og under demokrati har dere kalt kulturavtale for "kulturell vare" (skulle ha vært "kulturelle vare", hvis en ikke skal bruke kulturavtale i dette tilfellet, men hvorfor ikke bruke kulturavtale som overalt ellers?).

• Hjelp - Styresett

Vel, dere har nå oversatt et par av setningene ihvertfall... Versjon 0.7.3 oovcKJE.jpg

• Quote from Eudaimonia: “ Og til IM, ta dere sammen og gjør en innsats. Når dere bare står for halvparten av krigingen i deres egen krig og fortsatt taper så er det på tide å enten lage noen generaler eller å gi opp for dere kommer ikke til å få ubegrenset hjelp. Jeg klarer selv å lage 30k generaler hver dag og dere har flere spillere høyere enn meg på highscoren som burde gjøre det bedre, men bare to av dem er med og bare en av dem produserer faktisk for fult. Og jeg får inntrykk av at det gjeld…