Search Results

Search results 1-20 of 69.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Finnes det en grei oversikt over aktive ambrosia tjenester i v0.7.6 eller må man inn på hver enkelt tjeneste man har aktiv for å finne ut hvor lenge det er igjen?

• På tide med NY SERVER

Evilbuns - - Forslag

Quote from Seigmann: “Det er sant at en skandinavisk server er et bedre forslag og GF har sikkert tenkt på det, men jeg tror ikke det er mulig pga språket vårt. Likevel har GF klart å tvinge iranere til engelske servere etter merge for å slette iranske servere, så det er bevist at man kan ha et felles språk mellom ulike land. Da må både Sverige, Danmark og Norge bli villige til å ha et felles språk... dvs engelsk. Ellers blir det mye debatt om hvilke skandinaviske navn vi skal ha på skip, troppe…

• Quote from Opti: “Og for ordens skyld: nå hadde ikke pirater noen ting med denne krigen å gjøre. grunnlaget for at krigen startet er at dere gikk 14 (!!!) spillere sammen for å angripe stakkars onkel skrue. og da kampene i tillegg var i vårt område og dere samlet 15k skip for å ta en spiller med 20k generaler begynte vi å fatte mistanke. Så som tittelen sier er det deres feil uansett hvordan man vrir og vrenger på det, som provoserte oss.” Ikke fått med deg at angrepene på "stakkars" onkel skrue…

• Quote from Opti: “jaha? lage kvalm er jeg helt uenig i at vi gjør. vi raider andre spillere - ja, men om du har fulgt med litt er det mange andre spillere som raider rundt enn oss. Det har seg bare slik at alle trenger noen å skylde på/klage over, og det har her i norge blitt oss vil du ikke krige så for alliansen din med gull da, jeg ser ikke problemet i at spillere som ikke ønsker å krige skal få slippe det.” Synes det er merkelig at "alle andre" aksepterer at B-H er bøller de siste dagene før…

• Quote from Opti: “Tja evilbuns, her er jeg også helt klart uenig. Greit nok at det er morsomt å ha en stor konto, der er jeg helt enig med deg. Men hva er målet med brukeren annet enn å se stor ut om du ikke har som mål å bli en best mulig kriger?” Dette spillet har knapt noe mål. Siden det ikke går an å ødelegge byer i krig som i andre online spill ser jeg ikke det som et mål å krige. Ikke finnes det "End game" heller å krige for. Altså ingen fremgang eller tilbakegang etter krigen annet enn en…

• Quote from Crazy: “Pengene er brukt når ambrosia kjøpes.. spiller ingen rolle hva man bruker ambrosia på, for real money er allerede brukt. enten man flytter en by, kjøper ress eller aktiverer premium så er det et fett. On the other hand. Vi må vel ha et ganske bra liv når vi har penger til å flytte byer for å krige?” Men når du ikke sitter igjen med noe etter ambrosia bruken så er det et direkte tap. Alt som brukes til krigføring, enten det er resurser eller ambrosia, er noe man kunne kastet ut…

• Quote from HaakonVII: “Quote from Evilbuns: “Quote from HaakonVII: “Highscore: Nå topp xx i alle highscore tabeller. (highscoretabeller)” Det er ikke snakk om i alle highscore tabellene heller. Det er snakk om i "Total poeng" listen. Jeg er ikke topp 10 i alle highscore tabellene og telleren er begynt å telle. 2015-02-19_2303.png” Er det med vilje at du skriver ordet jeg rettet på feil konsekvent gjennom hele posten din? Og forresten, jeg er fullstendig klar over a det er MASSE annet feil i de n…

• Quote from HaakonVII: “Highscore: Nå topp xx i alle highscore tabeller. (highscoretabeller)” Det er ikke snakk om i alle highscore tabellene heller. Det er snakk om i "Total poeng" listen. Jeg er ikke topp 10 i alle highscore tabellene og telleren er begynt å telle. 2015-02-19_2303.png

• Runde 1022 Sjøslag nær SEIM (12.02.2014 0:32:00) Barolo fra Bø tilbake, DownTown, EGERSUND, Warzone, Zimba888 fra DownTown, Si mi senor, BØ XO, seadon fra BØ XO, SEIM, Yunkai, EGERSUND, Simba fra Si mi senor, SEIM, BØ XO, DownTown, Bø tilbake, jove fra DownTown, Liland, Darth Vader fra DownTown, frankiboy79 fra EGERSUND, VARHAUG, huffhuff fra BØ XO, EL Zorro fra Zimba888, Yunkai, master85 fra Si mi senor vs riccoricco fra SEIM, OTER, SÅTA, KNARVIK, LINDÅS, ALVER, RADØY, SKYSS-ST 4753, MANGER, FL…

• 1vs1 Reider, Seadon

Evilbuns - - Alpha

Oh nice Da blir det en morgengretten hormonsyk høne vi skal krige mot?? Me like

• 1vs1 Reider, Seadon

Evilbuns - - Alpha

Må være litt av en natt dette. Ikke rare forslaget som har kommet til nå. Kan vi forvente noe som helst? Eller er det tomme trusler?

• Sjøslag nær Vin (09.06.2013 10:43:04) reider84 fra Sandnes, Warzone, seadon fra Sandnes, Darth Vader fra Sandnes vs hmre fra Vin, felix5 fra heidrun, Sandvika, vidji fra TrinCo, dingloen fra vin ll, Sandvika, Evilbuns fra Haakonsvern, Sandvika, sondren1 fra Sandvika, Storm City fra 51 Area, -Jerikoe-, StarProbe fra Sandvika, Twiggy R fra 51 Area ------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........428(-1101). - Rambukkskip.........1772(-1022). Flammekaster....…

• Sjøslag nær Vin (03.06.2013 20:33:50) seadon fra The End vs hmre fra Vin, Enaya fra Cairhien, dingloen fra stein 4, Evilbuns fra Haakonsvern ------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........165(-585).. - Rambukkskip..........645(-648).. Flammekaster.........135(-513).. - Flammekaster..........39(-1074). ................................ - Dykkebåt.............924(-0).... ................................ - Ballistaskip.........120(-0).... Katapultskip.......…

• Er ikke offtopic enda. Diskuterer ting ang. krigserklæringen!

• Likte å krige når det var noe å krige for.

• Quote from Execute: “det skaper flere muligheter til å kommunisere sammen” Joda flere muligheter til å starte en krangel så folk blir kvalm og slutter. Quote from Execute: “Om du har en bedre løsning til å øke aktivitetsnivået her så vil jeg gjerne høre det!” Bryr meg lite om hvor stor aktivitet andre legger i dette spillet og er ikke interessert i å påtvinge andre aktivitet pga jeg selv kjeder meg, som enkelte andre gjør. Quote from Execute: “Det er jo et strategispill, hva skal man med en bruk…

• Quote from mortis: “Dette er din unike mulighet til å slå tilbake på kvislingene. Og du er ikke alene, husk det” Får se. Kan være man får prøve å komponere noe kvalme. Quote from Execute: “Jeg mener iallefall at NA burde holdes oppe, da det faktisk er den alliansen her på ikariam som driver serveren, hvem ellers skulle lagd så mye liv her i det siste?” Liv og liv... Synes det har sluttet folk ved kriger pga de blir for kvalm av krigene.

• Quote from mortis: “Ut fra det ovenstående regner jeg med at de tidligere bortimot uslåelige krigerne i XO ikke kommer til å bidra stort i krigen” Det finnes knapt en kriger igjen i XO, det sørget kvislingene som hoppet til NA for.

• Jeg er innblandet i en krig så da må jeg også få svare på denne skrot erklæringen.

• Er like interessert i denne krigen som å måtte spise avføring. Krigen kan du stikke en vis plass.