Search Results

Search results 1-20 of 41.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• BH er gode krigere, det er det ingen tvil om

Rex - - Gamma

(Hidden Content)

• Kamprapporter mellom B-H og I-M

Rex - - Gamma

Tror jammen Onkel skrue har byttet side, hehe Slaget for Hiroshima (16.03.2016 19:10:30) Runde 2 / 2 Drømmehagen[B-H], Jellyman2[B-H], stian27[B-H], rebel[B-H], Ambush[B-H], janesto[B-H], cromgris[B-H] vs Onkel skrue[skrue], Robin Hood[-IM-] --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplitt...............................827(-0) - Hoplitt................................0(-26) Sverdkjemper.........................3761(-0) - ......................…

• Sol har rett

Rex - - Gamma

Så håper vi at andre holder seg unna krigen. Kan ikke IM vinne alene, så tror jeg faktisk jeg melder meg ut. Makan.......

• Slaget for Pet rescue (26.02.2016 2:30:39) Robin Hood[-IM-] fra Hiroshima, Aradia vs rebel[B-H] fra Polis, Drømmehagen[B-H] fra Pet rescue, stian27[B-H] fra Nummer 03 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - ............................................. Sverdkjemper.......................1826(-924) - Sverdkjemper.........................0(-1330) ............................................. - Hop…

• Etter år uten og uker med oppbygging er jeg endelig igang med krigen. Det er deilig. Nå håper jeg derimot at det blir litt motstand. Slaget for Nummer 03 (26.02.2016 4:08:29) spartacus101[-IM-] fra Vulcanus S, Robin Hood[-IM-] fra Hiroshima, militsjunta1, Aradia, Pet rescue vs rebel[B-H] fra Polis, stian27[B-H] fra Nummer 03, São Miguel --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - ...................…

• Morro

Rex - - Gamma

Quote from Sol: “Beklager så mye over at jeg ikke rakk og lufte vina,sånn går det når man ikke følger med..;) Men jeg må jo takke deg for å ha ryddet bort disse pøblene som mobbet både eldre og yngre kvinner i byen. Du er vist en skikkelig Robin Hood..;) ” Takk Sol for sur vin med svovelsmak, jeg har smakt verre hos TDS en gang i tiden, så foreløpig er din vin bedømmet til nr 28 på listen Her er iallefall min lille lek på øya der mens i kosa oss med noe godt i glasset. Ses snart og da kommer jeg…

• B-H erklærer krig mot I-M pga provokasjon

Rex - - Gamma

Kommer nok alene eller bare sammen med IM når jeg kommer. Hvis andre allianser blander seg inn, så anser jeg det som juks i krigen og trekker meg mot et annet mål. Kanskje blir det den alliansen som blander seg inn, hehe. Ønsker iallefall velkommen til min øy, hvis dere vil. Den ligger på 57:30. Ikke sikkert troppene er hjemme, men de må jo hjem å drikke litt vin innimellom

• Morro, var det første som slo meg. Føler meg litt rusten i krigerkunsten og med all denne nye teknologien med smier og gode greier, så vet jeg ikke om det er så gøy lenger. Iallefall, så rustes det opp litt for å være med på leken. For de som kjenner meg så vet dere at jeg reiser på sjøen fra tid til annen og det er pinadø den eneste freden dere får fra min side. Ses på slagmarken dere og PS ikke stikk av selv om dere er alene og prøv uten smie og kolloss. Blir liksom litt morsommere da. Mvh Rob…

• Godt nytt

Rex - - Beta

At MAD2 er oppløst er en liten seier for oss

• Til Jonton

Rex - - Beta

Quote from jonton: “Jeg venter fortsatt på de raportene hvor dere viser at dere slår oss. Jonton” Følg denne linken her

• Jeg savner kamprapporter som viser at Moggi er en god leder, en som jobber hardt for å forsvare sine medlemmer og en som står for det som blir lovet. I mine øyne er ikke Moggi verdig til å ha en lederstilling. Når skal dere i MAD innse det? Jeg er et LAM og jeg lover å plage dere i MAD helt til jeg reiser på sjøen igjen og setter meg i feriemodus eller til Moggi innser at det er ganske nytteløst å unngå¨et totalt nederlag. Ses på slagmarkene, som kan bli deres evige jaktmarker. Mvh Robin Hood

• Mere vin, Ingen motstand :-(

Rex - - Beta

Slaget for Askvik (10.03.2011 11:27:43) Robin Hood fra Pambokancha vs Øyvindo fra Askvik ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Sverdkjemper.........618(-0).... - ................................ Skytter..............630(-0).... - ................................ Morter...............176(-0).... - ................................ Dampkjempe..........1245(-0).... - ................................ Kokk.................113(-0).... - Kokk...................5(-0).... Dok…

• En kjedelig rapport

Rex - - Beta

Slaget for Trondheim (10.03.2011 10:29:54) Robin Hood fra Pambokancha vs Presidenten fra Trondheim ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Sverdkjemper.........618(-0).... - ................................ Skytter..............630(-0).... - ................................ Morter...............176(-0).... - ................................ Dampkjempe..........1245(-2).... - ................................ Kokk.................113(-0).... - ..........................…

• Robin Hood slukker tørsten hos Presidenten

Rex - - Beta

Slaget for Tønsberg (10.03.2011 9:26:04) Robin Hood fra Pambokancha vs Obelix fra Fabris, Presidenten fra Tønsberg ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Sverdkjemper.........618(-0).... - Sverdkjemper...........0(-458).. Skytter..............630(-0).... - ................................ Morter...............176(-0).... - ................................ Dampkjempe..........1247(-2).... - ................................ Kokk.................113(-0).... - Kokk......…

• Min kamp mot Sokrates & Co

Rex - - Beta

Etter at Qazx13 og Geezer hadde gjort forarbeidet, snek jeg meg inn til Presidenten i ly av mørket. Jeg tror han sov fordi han ikke fikk hjelp eller flyttet på egne tropper og jeg regner med at han er sur på meg nå Slaget for Ålesund (09.03.2011 3:28:27) Robin Hood fra Pambokancha, Fearfactor fra Weaving Spider vs Sokrates fra Politeia, Moggi fra Sundnes 4, Presidenten fra Ålesund ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Sverdkjemper........2021(-565).. - Sverdkjemper.…

• Off topic

Rex - - Beta

Mohican, hvis du ikke har noen kamprapporter mellom LAM og MAD å komme med, så kan du like godt ti stille. Favorittsitat: Den som ikke har gjort feil, har aldri prøvd noe nytt Sikkert mange som savner meg i disse kamprapportene, men de kommer fra meg også i løpet av noen dager. Må bare finne pinglene først....................

• Lykke til, HMKG

Rex - - Alpha

Husk at dere har Tdh i ryggen, hvis Domi skulle finne på å gjøre noe dumt. Synd at det ikke er en skikkelig krig. Mvh Innenriksminister TDH

• Jeg er stolt av å ha levert inn søknad

Rex - - Beta

Jeg har tatt meg den friheten og forandret signaturen min. Hvis jeg ikke kommer inn nå, så blir jeg flau og nyter en flaske amarone eller kanskje jeg går rett på jägermaisteren

• Hmre VS. Robin Hood & Jans

Rex - - Beta

25kjsxe.jpg 67sas6.jpg 14mc9dk.jpg 2yzilci.jpg 2rc2v6o.jpg 2sbl46u.jpg 2cct0no.jpg Hvor er bymuren min på nivå 16? Ble den spist av en bug, mens Hmre var på vei. Her er det en kjempebug ute å går, så jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men en ting er sikkert HMRE FURTER LITT NÅ

• Hvorfor ta henne når dere kan ta meg

Rex - - Beta

Jeg er jo i byen deres hver dag og forsyner meg. Mohahahahaha Jeg støtter Henne.