Search Results

Search results 1-9 of 9.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Blåse ut litt damp!

trj - - Gamma

Jeg dro en tur for å besøke min gode venn, Drømmehagen, i håp om litt kaffe og kaker. Men det var ingen hjemme Da bare måtte jeg blåse ut litt damp! Beklager.... (Hidden Content)

• Noen små sjøslag

trj - - Gamma

Et par små sjøslag må til for å frigjøre havner. (Hidden Content) (Hidden Content)

• Tidsfordriv mellom sjøslagene

trj - - Gamma

Det er mange sjøslag som utkjempes i denne krigen og det kan bli litt kjedelig i lengden. Slik tenkte nok Stian27 når han bestemte seg for å angripe noen byer mens sjøslagene pågikk. Så ble han sikkert opptatt på sjøen igjen og glemte helt alle hærstyrkene han hadde sendt ut på epleslang her og der. Men ikke før har vi feid Stian27 sine styrker ut av byene våre så kommer jammen en annen hærfærer og vil ta byene igjen. Men det får bli en annen historie.... Zimba888 heter han som vil være med i ne…

• Uventede gjester på besøk

trj - - Gamma

Hvor typisk er det ikke at når man steller i stand til fest så kommer det alltid noen uventede gjester. Det resulterte i et større sjøslag som varte store deler av helgen. 229 runder (Hidden Content)

• -Gen-

trj - - Alpha

Vi gir oss ikke uten kamp... Her er noen små rapporter... Slaget for NyBy (07.05.2012 8:03:52) trj fra NyBy vs seadon fra Hommersåk ------------------------------------------------------------------- ................................ - Phalanx................0(-5).... Dampkjempe.............5(-0).... - ................................ ------------------------------------------------------------------- Generals Lost..................0 - Generals Lost.................-7 Offensive poeng.............…

• -Gen-

trj - - Alpha

Her er en litt mer komplett kamprapport fra sjøslaget. Jeg mangler noen få runder. Bare Vladimir har den komplette rapporten så kanskje han kan poste den slik at vi får det riktige bildet? Bra jobbet fra begge sider og gratulerer til NA for å hale i land seieren. Sjøslag nær Forteleza (03.05.2012 14:22:56) trj fra VILLAVA CITY, NyBy, Bitta fra NyBy, Lusifer fra NyBy, 7rm fra Polis, NyBy, shogun rua fra Sodoma, Amble97 fra NeeD vs reider84 fra CatchMeIfYouCan, Glasgow, Italia, Hommersåk, Vladimir…

• -Gen-

trj - - Alpha

Slaget for NyBy (02.05.2012 20:01:55) Vladimir fra VILLAVA CITY, reider84 fra Forteleza, VILLAVA CITY, seadon fra Forteleza, Sodoma vs shogun rua fra Sodoma, trj fra NyBy, Bitta fra London, LordKetil fra Sodoma 2, Amble97 fra NeeD5 ------------------------------------------------------------------- Sverdkjemper.........463(-2570). - Sverdkjemper.........766(-1991). Phalanx...............79(-2680). - Phalanx..............101(-2079). Skytter..............439(-383).. - Skytter..............766(-0).…

• Dark Brotherhood vs Genesis Rekrutt

trj - - Alpha

Quote from Fenrisulven: “Rolig nå... ''For å vinne krigen må motstanderen ha okkupert basen til den andre alliansen i 48 timer'' Ettersom dere ikke har gjort det ennå, vil jeg si at dere ikke har vunnet ennå... ;P” FYI: Byen din har vært okkupert i 50 timer nå. Da antar jeg at vi har vunnet?

• Genesis Rekrutt (-GR-) mot Xtra Large (-XL-)

trj - - Alpha

Det er to tråder tillatt for hver krig: erklæringstråden og en krigsrapporttråd (kamprapporter). Ja, her på de norske serverne er det vel fortsatt de gamle krigsreglene som gjelder (selv om Spoiler funksjonen er tilgjengelig her også).