Search Results

Search results 1-20 of 137.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• NA og VA erklærer herved krig mot følgende allianser :Baki(Henne), The Immortals(-IM-), BetaHouse(B-H), IRF Agora(-IA-),INCA(INCA) Gods Army(GSA), Livets Amarone(LAM), Den Gale Mus(DGM), Mesterbyggerne(M-B) og TheSleepWalkers(TSW) Syns det er på tide med en liten krig her for å sjekke om det er litt liv Blir en morro krig dette då, hvor det ikke er lov å plyndre hverandre. Start for krigen blir fredag 5. juni kl 18.01. Sluttdato for krigen er fredag 19. juni kl 18.02 Ps vi er i sterkt undertall …

• 2 timer til start :)

seadon - - Alpha

Ønsker GSA og Merc lykke til i krigen måtte den beste guden vinne seadon

• Na erklærer herved krig mot MERC

seadon - - Alpha

Vi mangler noen allianser ennå da hvor blir dere av ? xo dere kan jo være på lag med seadon hehe seadon

• Na erklærer herved krig mot MERC

seadon - - Alpha

Na erklærer herved krig mot Merc. Da var det på tide å få litt liv på alpha igjen Merc var så hyggelig mot oss i sommer ved å erklære krig når alle i NA var på ferie, så nå er det hevn Egentlig ikke hevn siden Merc vet dette kommer da Oppstart for krigen blir fredag 24. Oktober kl 18.00. Dette er en vennlig krig så vi plyndrer ikke...... Varighet for krigen blir 3 uker...... Ps...skulle det være andre som vil delta på alpha som ikke er i merc eller NA så kontakt meg inngame (psps....Husk at lørd…

• MERC erklærer herved krig mot NA

seadon - - Alpha

Då var krigen over og her er ca skade rapport fra første dag til krigens slutt Takker for kampene Offansive poeng 2014-06-27 - 2014-07-11 Rank Alliance Tag# Members Rank Points 1 Mercenaries MERC 13 1 1,098,197 2 Norwegian Army -NA- 12 2 757,631 Defansive poeng 2014-06-27 - 2014-07-11 Rank Alliance Tag# Members Rank Points 1 Norwegian Army -NA- 12 1 1,054,853 2 Mercenaries MERC 13 2 627,890 Total skade gjort av NA 1,812,484 Total skade gjort av Merc 1,726,087 Til info dette er regnet ut 12 timer…

• Na vs Merc

seadon - - Alpha

Her kan Merc og Na poste sin kamprapporter

• Changelogs

seadon - - Spillet

Version 0.5.13 The following is the changelog for 0.5.13 which has been rolled out in Test Server S666 Features Feature - Animated citizens and transport ships. Various game situations are now reflected via animated citizens across the town and island. Town and island views have been updated and the tavern and museum buildings rotated. If animations are deactivated, animated citizens will not be displayed. Feature - The "Demolish building" function has been enhanced with the ability to tear down…

• xo og gsa = historie

seadon - - Alpha

Krigen nå som foregår på alpha var en planlagt krig ! Må si jeg er svært skuffet over fienden selv om de fikk hjelp av merc i starten ! De siste krigene vi har hatt har vert fredelige der de fleste av oss ikke har skamplyndret hverandre ! Jeg selv gadd ikke bygge så mye før denne krigen fordi jeg viste hvordan det ville gå i skriv i alliansen har jeg vert dau og det vet jeg ! litt bevist har jeg vert dau fordi hadde jeg vert like aktiv som simba og zimba hos oss så hadde dere ikke hatt en sjangs…

• runde 992 Sjøslag nær SEIM (11.02.2014 17:02:01) Barolo fra Bø tilbake, DownTown, EGERSUND, Warzone, Zimba888 fra DownTown, Si mi senor, BØ XO, seadon fra BØ XO, SEIM, Yunkai, EGERSUND, Simba fra Si mi senor, SEIM, BØ XO, DownTown, Bø tilbake, jove fra DownTown, Liland, Darth Vader fra DownTown, frankiboy79 fra EGERSUND, VARHAUG, huffhuff fra BØ XO, EL Zorro fra Zimba888, master85 fra Si mi senor vs riccoricco fra SEIM, OTER, SÅTA, KNARVIK, LINDÅS, ALVER, RADØY, SKYSS-ST 4753, MANGER, FLATØY, AU…

• Angrep/forsvar NA vs xo og Gsa + Merc :)

seadon - - Alpha

Her poster vi kampene folkens

• 14 timer igjen :)

seadon - - Alpha

Ønsker xo og gsa lykke til og jeg satser på at kanskje flere allianser joiner seadon

• 1vs1 Reider, Seadon

seadon - - Alpha

Då har jeg endelig våknet

• Na erklærer herved krig mot XO og GSA

seadon - - Alpha

Na erklærer herved krig mot XO og GSA Då var det på tide med litt kamper her på alpha igjen ☺ Til info så er dette en krig som har vært avtalt lenge før jul. Krigens varighet har ikke blitt avtalt, men jeg setter 4 uker, så får heller ledelsen i XO og GSA si hva de mener ☺ Det har kommet et ønske fra våre "fiender ! " at Na sine byer ikke skal fly rundt ved bruk av ambrosia ☺ Dette ønsket skal de få oppfylt såfremt de ikke gjør det samme selv då ! Krigen vil herved starte fredag 31.01.14 kl 18.0…

• NY serverkrig kommer snart !

seadon - - Alpha

Ettersom Reider bare stikker av i feriemodus ser jeg krigen mot ham som ferdig ! Ny krig kommer snart til alpha og forslag vil komme i løpet av natten s

• 1vs1 Reider, Seadon

seadon - - Alpha

Quote from Seigmann: “Ærlig talt I denne erklæringen kan jeg ikke se noen forbud på koloss, så Seadon gjorde rett i å fjerne en del av generalene til Reider. Han kunne da ha nevnt at det ikke er lov å bruke koloss i denne lekekrigen deres. Er nok synspunktet til Seadon i denne situasjonen, men når det gjelder Reider sitt synspunkt, så kan jeg også skjønne ham. Reider vil nok ikke være bekymret for byene hans døgnet rundt og vil heller dra fordel av fridagene ved å slappe av i sofaen hans. Ellers…

• 1vs1 Reider, Seadon

seadon - - Alpha

TIL INFO så alle vet det så brukte jeg koloss på 20 prosent ! ble angrepet fra en xo by like etter at jeg gikk på jobb ! allainsene skulle ikke blandes inn sa du ! En gang xo alltid xo ! det blir evig krig dette å det vet du som jeg sa så angriper jeg kl 18 i dag vis du ikke er tilbake ! seadon

• 1vs1 Reider, Seadon

seadon - - Alpha

bare en lite oppdatering ! Reider er online på andre serevere men her som han har erklært krig er soppen ennå i feriemodus ! blir helt feil dette så når han kommer tilbake så erklærer jeg evig krig mot pysa reider fra selvsagt xo ! får jeg et angrep fra en aliert i xo igjen så blir byene deres okkupert så dere vet.......... seadon

• Rieder ?

seadon - - Alpha

Det ble en kamp foreløpig før plutselig Reider hev seg i feriemodus når han såg han ville tape ! må si jeg er svært skuffet ettersom jeg måtte bygge mye når han erklærer meg krig ! Slaget for The End (25.11.2013 5:11:19) reider84 fra Polis 5, Polis 2 vs seadon fra The End, Kokkos, Chikago k, Outpost 13 --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter..............................1345(-0) - Skytter..............................1000(-0) Spydkast…