Search Results

Search results 1-20 of 489.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Nye priser på Ikariam shop

aavitsland - - Diskusjon

Dette var en veldig skuffende update. Tråkke på oss trofaste betalende brukere på den måten, kamuflert som balansering i prisene men i realiteten en kraftig økning i forbruket for oss.

• Kamprapporter mellom B-H og -2IM-

aavitsland - - Gamma

Sjøslag nær Transitten (28.10.2016 0:20:07) xbms[-IM-] fra Transitten, Vinus vs aavitsland[B-H] fra VINPRESSA --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip............................0(-30) - Rambukkskip...........................336(-0) ............................................. - Flammeskip..............................7(-0) ............................................. - Morterskip............................149(-0) ..............…

aavitsland - - Gamma

Sjøslag nær Transitten (27.10.2016 19:12:44) xbms[-IM-] fra Transitten vs aavitsland[B-H] fra VINPRESSA --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip...........................0(-125) - Rambukkskip..........................132(-12) ............................................. - Flammeskip..............................4(-0) ............................................. - Morterskip.............................75(-0) ....................…

aavitsland - - Gamma

Sjøslag nær Transitten (25.10.2016 20:35:41) xbms[-IM-] fra Transitten, Norwaya 3 vs aavitsland[B-H] fra VINPRESSA, KLASKALÅR, Mjølki[B-H] fra Marmor Capitol, Itpo[B-H] fra Vin pos 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........................76(-246) - Rambukkskip..........................559(-66) ............................................. - Flammeskip............................10(-30) Morterskip.........................…

aavitsland - - Gamma

i første slaget trekker xbms, så trekker jeg 2 runder senere, kampen blir et tap, men med skadeprosent i vår fordel, deretter setter xbms fart mot mitt utgangspunkt for å gå meg i møte.. som om det skulle hjelpe, derav et nytt tap på xbms i kamp nr 2. Sjøslag nær Transitten (24.10.2016 21:16:56) Mjølki[B-H] fra Trolltind, aavitsland[B-H] fra Polis, Transitten vs dev[-IM-] fra LFc, Devst, Hal[-IM-] fra Scott Base, xbms[-IM-] fra Transitten ---------------------------------------------------------…

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

som sagt :) jeg trenger ikke fylle egoet ditt mer så jeg lar deg sitte her å sture :)

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

har ikke behov for å utdype det. tydelig hvilken agenda du hadde når du nevnte meg, du er bare en hoven blei. så ha en god kveld. :)

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

jeg er ikke det om vi tenker oss om ;) Og du vasser ikke akkurat i grunna med å dra det opp heller. Du bare har et behov for å fylle egoet ditt.

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

tror nok det ligger en agenda bak hele bannet ;) Og jeg tror nok dere har litt for tett omgang med teamet ja ;) vi har ikke noe nøytralt team i det dette landet.

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

tja deg om det, men jeg har ikke jukset bevisst. Teamet har fått tilbud om å møte de fysiske personer bak hver konto om det måtte til for å overbevise men dette var visst ikke ønskelig. Hvilket får meg til å tenke at dere hadde en finger med i spillet. Så at jeg er her kan du gråte så mye du bare vil over. Men med deres antagelser pisser dere i motvind. Trenger ikke si mer enn det. Warn. Diskutering av ban

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

Håper det smaker

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

tja, jeg er nå her,. jeg er ikke borte, jeg er ingame men mer trenger du ikke vite ;)

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

mjølki, nå var ikke det poenget. poenget var at vi vil ha krigserklæring mot oss og snu litt på skåla. praten kan gå videre der, den trenger ikke skje her.

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

Quote from mortis: “Haha stakkars damer.” Synes synd på deg :P

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

uten trå ville tråen blitt meget barmfager mortis ;) Du trakk den forresten ned med det du ytret om meg, jeg derimot ga deg et tilsvar du tydeligvis ikke evnet å forstå. Det er selvfølgelig helt greit. Nå takker jeg for meg. Nå er det damene som skal ha min tid, og ikke dere ;)

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

noen må jo underholde dere

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

feil, mortis trakk det ned :) Jeg bare holder det ved like.

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

jeg skjønner at du ikke skjønner ;) Jeg vet også at det er visse ting som ikke er helt som de virker ;) "I'll be back!" oops im back Derfor blander jeg meg. Men ja, du skjønner ikke det du og det er helt ok. Kan du ikke bare passe dine egne saker da i stedet for å være den dusten som må prate om ting han ikke skjønner noe av? Så vi har på det rene at du ikke skjønner at du skjønner at jeg skjønner at du ikke skjønner ;) yes, ha en god kveld.

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

skjønner ikke? skjønner at du ikke skjønner. skjønner ikke hva det har med saken å gjøre... hvorfor må vi skjønne for å skjønne? ;)

• B-H mot Henne + venner

aavitsland - - Gamma

Quote from HaakonVII: “Quote from aavitsland: “Du kan mene hva du vil, jeg kan ikke påstå jeg bryr meg. Denne tråden skal ikke diskuteres i lenger. Den skal lukkes på oppfordring fra trådstarter. hvis Henne ikke er enig så regner jeg med at de tar tak i dette i en ny tråd.” Jepp, jeg kan mene akkurat hva jeg ønsker. Er ikke det flott? Kan ikke si at jeg bryr meg om din passiv-agressive holdning heller. Jeg liker også at du tror du er en moderator. Før i tiden ville en få en advarsel for "backsea…