Search Results

Search results 1-20 of 90.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Lykke til

Kennethh - - Alpha

Lykke til, til alle alliansene Det er bra at noen tar litt initiativ her

• Quote from Jan: “Seadon har vel allerede sagt at han ikke vil svare mer, så vidt jeg har fått med meg.” Har ikke eg sett, sendte han en personlig meldig in-game. Men om det stemmer at han ikke vil svare mer så er det bare barnslig, han kan ikke være leder i en allianse som er i krig og nekte å svare folk. Eller han kan men er ikke så mye respekt av det. *Det har ingenting å gjøre med at det er oss han er i krig mot, bare min personlige mening.*

• Quote from Execute: “Har bare skumlest hele krigsærklæringen, og jeg står for det samme slik som Seadon gjør. Jeg er for krig på serveren, dette kan vekke aktivitet, både i de alliansene det er krig med, og spillere i andre allianser. Dette kan også gjøre at det blir mye endringer i alliansene som er på topp om alliansen oppløses, men det kommer ann på hvor mye gen og sifspa kan takle krigen, men jeg håper at krigen vender den riktige veien, og at aktivitet kommer igjen på vår flotte alpha serve…

• Dark Brotherhood vs Genesis Rekrutt

Kennethh - - Alpha

En hel allianse kan jo ikke være avhenging av 1 spiller unsett sånn som dette (eller har eg missforstått?)

• Dark Brotherhood vs Genesis Rekrutt

Kennethh - - Alpha

Quote from Fenrisulven: “Den hadde hindret okkupasjonen --> Contra sin flåte hadde blitt ferdig = Vi hadde pwnet dere til sjøs” Mange unskyldninger ect. her men fakta er at den som vinner, den vinner. Uansett hva som "kunne" sjedd Gratulerer GR

• SilentForce mot Xtreme Order

Kennethh - - Alpha

Quote from Villemo: “Hold deg til topic eller start en ny tråd. Krigen mellom XO og DB ble avsluttet for over et år siden, og er du ikke ferdig med det emnet enda kan du heller snakke om det et annet sted. ” Om ikke eg misforstod så handlet det mer om spillerstillen til -XO- en selve krigen og et er jo det denne krigærklæringen handler om? [w]Brudd på 2.14. Tazzad[/w]

• Quote from Egon: “Quote from FAMA: “Er du i S-K igjen?” Nå kjenner jeg ikke spilleren så godt som mange av dere andre, men må si her er det en del leie soldater her, som bytter allianser oftere en jag bytter underbukser, ikke at jeg er ureinslig men. Må si hadde jeg hatt noen i min allianse byttet allianse etter som vinden blåste, hadde jeg vel vurdert å ta dem tilbake, Ja Ja, nå er ikke dette mitt problem , men kan jo lure litt på samhold her.” Eg har bare vært i en allianse, og det er Baki (he…

• Krigsrapport McDuck vs Val-B

Kennethh - - Beta

Quote from Frozt: “:greensmile:D Jeg kommer fra midtnorge og synes at det veldig morsomt å lese og skrive Nynorsk...men så blir det en del vanskeligere å lese det fine skriftspråket deres, når dere blandt annet skriver "de" og ikke det.. OFFTOPIC! unskyld... Men jeg vil gjerne se flere raporter :up” Krigen er over

• Hey, siden kravene er innfrid, så avslutter vi krgien no. Mhv leder i Baki, Kennethh Krig over

• Quote from -Loke-: “Haha, det kom 2 stykken fra henne og prøvde å angripe meg alene, men etter 2. runde, skjønte de at de var for svake og trekte seg tilbake :pillepalle:” sånn som kan skje. Hvorfor er du her på forumet egentelig? Har ikke sett 1 positiv melding fra deg, bortsett fra i ironi. EDIT: skrivefeil

• Kansje dårlig forklart. Se på det sånn: Quote: “Di har rigtig nok holdt fred etter at vi fekk en fredsavtale, men siden di fortsetter med å angripe, og no er i krig med våre venner i VAL-B, så kan ikke vi bare sitte å se på dette.”

• Det gjør det, men har ikke vært noen kamper enda

• Quote from -Loke-: “Det skal vi nå se på, mulig dere rister mer i buksa enn det vi gjør” Vi får vente å se

• Quote from -Loke-: “Du burde hvise litt mer lojalitet ovenfor begge parter, kennthh, siden du hadde fredsavtale med både DUCk og val-b. Men jeg skal tilby dere å trekke krigserklæringen før dere også blir hardt rammet av en DUCK. Vi sparer ingen som ypper mot oss :bank:D” Du sjønner at det er slike meldinger som det der som gjør at vi ikke trekker oss?

• Quote from Freddy: “Nå har det seg slik at ingen har angrepet noen i Baki etter at fredsavtale ble inngått! Kenetthh er nok bare litt gretten.” Les tråden et par ganger til du. Eg sa: Quote: “Di har rigtig nok holdt fred etter at vi fekk en fredsavtale, men siden di fortsetter med å angripe, og no er i krig med våre venner i VAL-B, så kan ikke vi bare sitte å se på dette.”

• Vi har selv hatt en del angrep fra DUCK. Di har rigtig nok holdt fred etter at vi fekk en fredsavtale, men siden di fortsetter med å angripe, og no er i krig med våre venner i VAL-B, så kan ikke vi bare sitte å se på dette. Kravet er nesten det samme som VAL-B Krav for slutt på krig: McDuck-klanen former fred med Valhall beta og igjen med Baki, å selvsakt at di holder den. Vi krever og at di kommer med en unskyldning til Valhall beta her på Forumet. Mvh. Leder i Baki, Kennethh

• Quote from tor hammern: “loke er ikkje i valhall på alfha servev lenger det er ein mnd siden han slutta der.men han har ikkje forandret på profilen sin. her heller det er ser du hva han styrer med.” Forstod ikke alle setningene der, men det er viktig å holde profilen oppdatert

• Quote from -Loke-: “Får være litt hyggelig å ønske fienden lykke til da ... mvh Skrue” Er ikke du i vallhall på Alpha? Uansett. Lykke til Vallhall, støtter dere

• RE: TDH bruker litt makt

Kennethh - - Alpha

Quote from Gosh: “2pqmlb5.jpg” o.O.o Den var jo grei

• Krig over. *Tråd stengt*