Search Results

Search results 1-20 of 59.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Prøver å puste litt liv i denne =)

• Hei alle sammen! Vi i Tea håper noen har litt guts og kampvilje i seg til å ramle sammen og krige litt mot oss! Vi trives jo best med den delen av ikariam som er krigsdelen (ingen overraskelse der) og håper noen ønsker å rasle litt i sablene mot den lille gjengen vi er Vi håper noe kan brake løs i mars (dette skulle gi selv de ihuga byggerne med et lite bøllefrø i magen sjanse til å bygge seg opp og forberede seg på kollisjon) Vi ønsker at dette skal være frivillig, og kriger gjerne med en haug …

• Daglige bonuser

Archeangelica - - Forslag

Ser ikkje at det skulle være en spøk haakon, det er da flere allianser som har nedstøvede registrerte forumbrukere... Selv tenker jeg at dette kan være fornuftig, både for dem som er sta nok til å ikkje bruke en krone på spillet og for dem som gjerne er ny i spillet. Kjekt om man kan få litt ambrosia på den måten også =) da kan man jo korte litt ned på byggetid, små pjokker kan få leke litt pirat, og man kan også bruke premium handelsmann =) Godt forslag, som eg gjerne støtter =) c",) -Dreamy-

• Så poster eg det her, spesielt med tanke på at Eudaimonia ikkje helt klarte å bestemme seg for hvilken allianse han faktisk skulle henge i... Så slenger eg det inn Sjøslag nær Plinky Plonken (12.10.2016 13:10:11) Jellyman2[B-H] fra Nummer 04, Drømmehagen[B-H] fra Ninky Nonken, Titteiene, Plinky Plonken, Ogg Pogg, Hinkelpinkel, Gammel Erik[B-H] fra Opti Camp vs Eudaimonia[CMA] fra By5, D-cup --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.…

• Det kommer plutselig nye jegere til hagen for å jakte. Helt hva de jakter på vites ikke, men de hadde overtaket på lille drømme en liten stund. Heldivis er ikke drømme den som ligger på latsiden for lenge av gangen, og inviterte venner på besøk. Slik at kampen utjevnet seg etterhvert. Begge sider kom med stadige forsterkninger og den store jakten varte lenge. Mulig den varte så lenge at jegerne glemte hvofor de kom, for tilslutt stoppet angrepet... Kanskje jeg må begynne å bake kaker? Takk for b…

• Vinsmaking (71 runder)

Archeangelica - - Gamma

Jeg og mingo hadde akkurat sprettet en flaske vin for å feire hans tilbakekomst siden forrige slag. Da kom plutselig det noen og ringte på døren, xbs hørte nemlig at vi skålte med glassene. Det tok ikke lange tiden før onkel skrue dukket opp også, vi vet jo alle at den anden ikke sier nei takk til gratis vin Felix5 stakk også innom. Langt og lenge holdt vi på, før jeg synes dem ble for høylytt og ba dem fint om å gå, men det ville de ikke høre noe av. Så kom i tillegg baki på besøk senere, for h…

• Ramune hvisket meg i øretkampen gjorde IM helt møreMen Ramune hvem er du? "En som kan være slu"Hva annet skal en drømme da gjøre? Slaget for Marmor (02.10.2016 3:40:59) xbs[-IM-] fra Bordeaux, Marmaros vs Nami[B-H] fra Marmor, ramune[B-H] fra krapyl, Marmor by 4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter...............................0(-904) - Skytter...............................168(-0) Sverdkjemper..........................0(-200) - S…

• Kakebesøk 82 runder

Archeangelica - - Gamma

E_c_N kommer på kakebesøk, og drømme er så god å bake at både Hal og dev kommer innom også. Mingo stikker tidlig av, for han var vist laktose intollerant, så han ble litt dårlig... Etterhvert dukket også Stian opp, for det var bare hos Drømme kakene ikka hadde svidd seg... Når Stian sa deg kom plutselig E_c_N på at han hadde også kaker i ovnen, så når brannvesenet fra BH kom til hjembyen hans for å slukke brannen, så måtte han skynde seg tilbake og takke brannvesenet for at ikkje hele byen brent…

• Se ka som skjer når stakkars drømme ligger og sover... For så å måtte jobbe til laaaangt på dag... godt jellyman og ramune kunne hjelpe en stakkars hardtarbeidene dame :) Slaget for Vinos Posios (30.09.2016 19:49:26) Haakonwhee[-IM-] fra Lapu-Lapu fisk, jjfillin[-IM-] fra Vinland Fisk, superlangbein[-IM-] fra Lapu-Lapu fisk, Baki[-IM-] fra Lærum fisk vs Jellyman2[B-H] fra Backup, Marmor III, ramune[B-H] fra Drbakby, Lapu-Lapu fisk, Nami[B-H] fra Vinos Posios, Grustaket, Vinos Kampos ------------…

• Så har vi kjære Mingo da, som kriger i beste IM stil, det manglet ikkje på rambukkskipa for å si det sånn Men en hemmelig beundrer kom inn med Solsikke for å forsøke å berge den bergenske kanonføden8-) Zimba rakk også ta seg en kopp kaffe og iaktta Mingos formidable strategi (95 runder) Sjøslag nær Vinos Posios (28.09.2016 19:05:54) Baki[-2IM-] fra Lærum fisk, Dovre Kol, jjfillin[-2IM-] fra Vinland Fisk, superlangbein[-2IM-] fra Lapu-Lapu fisk, Carcar smie vs solsikke[B-H] fra King, Vinos Posios…

• Så koser vi oss i Vinos Poseidos med forsvar mens jjffillin allerede har postet rapporten fra når eg stjal kaker i Vinland Fisk x) Måtte da brått hjem for å arrangere velkomst fest for dem der... ^^ (63 runder) Slaget for Vinos Posios (28.09.2016 18:55:05) superlangbein[-2IM-] fra Lapu-Lapu fisk, E_c_N[-2IM-] fra Vinland Fisk, jjfillin[-2IM-] fra Vinland Fisk, Baki[-2IM-] fra Vinland Fisk, Lærum fisk vs Nami[B-H] fra Vinos Posios, Krystallis, Mormoris -------------------------------------------…

• Litt knask fra Drømmes paradis

Archeangelica - - Gamma

Sånn kan det gikk når Drømme og reka har forsovet seg og man ikkje rekker å sjekke innom før arbeidsdagen er over... Ble litt for enkelt for IM på slutten av slaget dette... (74 runder) Sjøslag nær Scott Base (28.09.2016 15:02:32) Drømmehagen[B-H] fra Ogg Pogg, Scott Base vs Hal[-2IM-] fra Scott Base, Polheim, Butter Point, Cape Armitage, dev[-2IM-] fra Marmor 3, Vin by, Vin by 2, E_c_N[-2IM-] fra Palass --------------------------------------------------------------------------------------------…

• Sjøslag nær Ogg Pogg (26.09.2016 12:28:55) E_c_N[-2IM-] fra Palass, Wolfsburg, Krystall vs Drømmehagen[B-H] fra Ogg Pogg, Scott Base, Marmor by 5 --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip...........................0(-550) - Rambukkskip.........................733(-539) Morterskip............................156(-0) - Morterskip............................180(-0) Dampskip.............................18(-512) - Dampskip................…

• B-H oppløses

Archeangelica - - Verden Gamma

Vel jeg valgte å slette det første eg skrev for å si det sånn Det ordner seg for snille jenter sol, vi får kjempe mot gutta på vår egen måte ser det ut som. Saklig diskusjon kom vi ikke langt med i alle fall.. Helt patetisk...

• B-H oppløses

Archeangelica - - Verden Gamma

Synes det er dumt at dette skal bli resultatet av en uenighet... Må si eg hadde forventet en mer voksen løsning på interne uroligheter enn å gå dit hen å barre slette alliansen... makan...

• Kamprapporter mellom B-H og I-M

Archeangelica - - Gamma

Vi samlet oss litt og sjekket ut skiskytings VM fra Gratishaugen 18 runder Sjøslag nær Gratishaugen (09.03.2016 10:56:47) -seadon-[M-M] fra militsjunta3 vs Hermod[B-H] fra Noatun, Jellyman2[B-H] fra Cincinnati, Oxonia, Hispania, jan-s[B-H] fra marmor, rebel[B-H] fra stein 4, Norwaya, Hiroshima, Polis, vin 2, Glass, stein 2, Vin 1, Svovel, Svovel 3, svovel 2, Karakorum, Drømmehagen[B-H] fra Gratishaugen, Vottene, Haakonsvern, Hiroshima -------------------------------------------------------------…

• Vel, fra den ene provokasjonen til den andre, og uavhengig av hvem man synes er dritten eller ikke... Uansett skal det vel være sagt at de fleste som har vært involvert på en eller annen måte har hatt noen form for moro, enten ved å provosere på forumet, eller ved å provosere i spillet. Og selv om IM på tråden her har vært tydelig på at de ikke ønsker å krige, så har de i det minste i stor grad deltatt. Og fortsetter å bygge seg opp igjen og opp igjen og det synes jeg er fint ^^ Kjekt at dem vis…

• Som flua mot møkka

Archeangelica - - Gamma

Hvorfor ikke stikke hodet inn i musefella? Sjøslag 23 runder Sjøslag nær Musefella (02.03.2016 22:11:51) Mini Toenna[CMA] fra Løvstakken, Musefella, Vin 1, Mortis2[CMA] fra Marmortis, Haakonwhee[-IM-] fra Sekromonapolis, Monomonapolis, Tonomonapolis vs opti[B-H] fra Norwaya, Zimba888[B-H] fra kokko, Drømmehagen[B-H] fra Musefella, jan-s[B-H] fra marmor, Loke marmor, Ny vin, svovelheks, prins krystall, Ottoman Empire[B-H] fra Ottoman City ----------------------------------------------------------…

• Sjøslag 390 runder

Archeangelica - - Gamma

Jeg må si dette var av de særs underholdende sjøslagene jeg har opplevd på gamma serveren. -IM- la alle kluter til, og kjekt var det ^^ En god kamp vil jeg si, bare synd vi ikke ertet på oss flere mus litt tidligere, så det kunne vart lengre :up Sjøslag nær Tellevik (01.03.2016 17:01:17) Zveinung[-IM-] fra militsjunta3, spartacus101[-IM-] fra Vulcanus S, Baki[-IM-] fra militsjunta3, Lærum fisk, Baut-Taup fisk, hasdrubal[-IA-] fra tellus K, Mini Toenna[CMA] fra Løvstakken, Hal[-IM-] fra Vulcanus …

• Sjøslag 222 runder

Archeangelica - - Gamma

Jammen pågikk dette sjøslaget over tid, og holdt oss i gang for en stund. Dessverre var ikke seadons ankomst nok til å redde IM fra det store stygge B-H trollet, men vi takker for kampen gutter, vel kjempet Og mulig dere ikke er så glade i krig, men det kan da se ut til at aktivitetsnivået her tyder på at dere har det kanskje litt morro ;) Sjøslag nær Heptomonapolis (28.02.2016 16:46:55) Pelle_Pondus[-IM-] fra maremor1, Zveinung[-IM-] fra militsjunta3, Eagle-1[-IM-] fra Polis, hasdrubal[-IA-] f…